door 151074 Dec 21, 2009 om 21:13
Computers & telefonie

0900 nummers

Als ik KPN bel 0900 nummer word ik gewoon afgebroken als het te druk is
Nu mogen ze tegenwoordig je niet langer in de wacht zetten dan 10 minuten dus doen ze het zo
Dus als je telkens afgebroken word kost het extra geld ik heb het div maal geprobeerd en word door de drukte telkens afgebroken
Wil u eens uitzoeken hoe dat zit
M v groet

531 6 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 21, 2009 om 21:26
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Dat had ik laatst ook toen ik Sitecom probeerde te bellen.
Tot 5x toe werd ik afgebroken, toen heb ik het maar opgegeven.

Probleem is dat die 0900 nummers buiten mn belbundel vallen.

stacey
door stacey - Dec 21, 2009 om 21:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Kijk even op de site : Vraag Alex voor alternatief nummer.

Succes,

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 21, 2009 om 21:30
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Die alternatieve nummers werken meestal niet.
Dan krijg je iemand aan de lijn en dan verwijzen ze je toch door naar het 0900 nummer.

stacey
door stacey - Dec 21, 2009 om 22:08
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op maandag 21 dec 2009, 21:30]Die alternatieve nummers werken meestal niet.
Dan krijg je iemand aan de lijn en dan verwijzen ze je toch door naar het 0900 nummer.

Ach daar moet je beetje creatief mee omspringen ;-)

Ik bel altijd met bedrijfsnaam van m`n werk, dan staan ze gelijk in `dienstverlenende stand` ;-)
en dan zeg ik oh sorry, ben er ff niet helemaal bij, ik bel even prive.....blabla
Gaan ze gelijk stuk netter en zakelijker met je om en kom je zo wel binnen of wordt je door verbonden via de persoon aan de telefoon als ze die mogelijkheid hebben ;-)

raadgever
door raadgever - Dec 21, 2009 om 22:28
123 Antwoorden / 10 Vragen

In aansluiting op goede raad van Stacey:

Bij het alternatieve nummer kom je in de regel terecht bij de telefonist(e) die je gelijk terugverwijst naar het 06-nummer.
De kunst is dus om die te omzeilen.
Bij het merendeel v.d. grote bedrijven zijn de laatste 4 cijfers de interne nummers.
Dan kies je dus in plaats daarvan een ander nummer. Met een beetje geluk kom je dan bijv. op de afdeling boekhouding of misschien wel de koffiejuffrouw.
Dan is er maar 1 reactie mogelijk: O pardon, dan ben ik door telefoniste verkeerd doorverbonden. Wilt u zo vriendelijk zijn mij door te verbinden naar de afdeling ....En vaak lukt dat wel.

Succes!

dirck
door dirck - Dec 21, 2009 om 23:22
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer het eens met een gratis nummer.
In hoeverre deze nummers nog actueel zijn weet ik niet, maar je kunt het eens proberen.
www.dutchcowboys.eu/gratisbellen.htm