ed
door edmundo Mar 17, 2017 om 13:45
Computers & telefonie

Aanmaning van Usenet.nl betalen of niet?

Ik heb een gratis proefperiode van 2 weken  aangevraagd bij Usenet. Voldeed niet aan de verwachtingen. Op tijd opgezegd d.w.z. binnen die 2 weken . Heb daarvan een bevestiging gehad. hebben toch geld afgeschreven van mijn bank. Dit heb ik laten storneren en heb de incassant geblokt. Nu sturen ze een aanmaning (vol met taalfouten). Blijkt dat veel meer mensen problemen hebben met Usenet. Wat moet ik doen om van ze af te komen?

4005 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 17, 2017 om 13:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Doen? Niets. U hebt een bevestiging van opzegging, zorgvuldig bewaren.

U kunt ze hooguit een mailtje sturen en ze verwijzen naar die tijdige opzegging en dan klaar.

audb
door audb - Mar 17, 2017 om 14:48
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Binnen twee weken opgezegt terwijl je twee weken op proef had :)

  • 14 dagen gratis en op ieder ogenblik opzegbaar*
  • 10 GB volume met volle DSL-bandbreedte
  • Daarna: Flatrate met tot 2.000 kbit/s
  • Keuze aan gratis newsreader-software

* Binnen de testperiode kan je kiezen uit twee verschillende prijsformules. Als je in die tijd geen ander pakket kiest of niet opzegt, wordt je lidmaatschap automatisch verdergezet met het tarief Usenet Flex van 9,49€/maand (9 maanden – totaal 85,41€).
Euweka is een stuk beter maar dat is mijn mening .;-)

marita5
door marita5 - Mar 17, 2017 om 16:44
11534 Antwoorden / 15 Vragen
ek
door ekn1967 - Jun 1, 2017 om 15:10
6 Antwoorden / 2 Vragen

Edmundo,

Zie ook mijn uitgebreide topic waar jij op hebt gereageerd inzake UseNet.
Ik heb inmiddels de weg naar een oplossing gevonden, en daar ook vermeld.

jo
door jorisw - Jun 1, 2017 om 15:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Die opmerking over taalfouten vind ik wel grappig: als dat zou betekenen dat het niet serieus is kunnen 90% van de vragen op dit forum worden genegeerd.... ;-)

jo
door jorisw - Jun 1, 2017 om 15:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ze zeggen het zelf uiteraard niet hardop, maar we weten allemaal wat het bestaansrecht is van bedrijven als Usenet. Hoe kan je verwachten van mensen die zich verrijken via andermans eigendom/rechten dat ze eerlijk zijn?

Sanjeeta
door Sanjeeta - Nov 20, 2017 om 22:28
1 Antwoorden / Vragen

Beste Edmundo,

Als een gek kind heb ik me ook aangemeld voor de proefperiode van 2 weken, wil het nu alleen stopzeggen en dat lukt niet. Ik probeerde ze te bellen alleen niemand neemt op. Ook ben ik als een gek alles gaan lezen wat er stond online over ze. mijn vraag aan jou is eigenlijk wat is er gebeurt, wat heb je gedaan ?

marita5
door marita5 Nov 20, 2017 om 23:20
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Sanjeeta , Ze zijn actief in San Marino , Duitsland , en Groot Brittanie , neem eens contact op met ECC., klik op de rode regels .
https://www.eccnederland.nl/nl
Lees het laatste antwoord in dit topic , vraagsteller heeft contact gehad met ECC .
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/dreigende-taal-van-usenet?id=590183