pe
door petjekadetje Mar 3, 2008 om 12:09
Computers & telefonie

Aanschaffen van virusscan via internet

Afgelopen januari heb ik een virusscan van McAfee besteld via internet.Ik heb deze betaald, maar ik krijg het produkt niet op mijn account zodat ik het kan downloaden. Ik heb nu zeker 7 emailtjes gestuurd, ik heb proberen te bellen en te chatten met een medewerker maar er gebeurt niets. Ik heb een keer contact gehad met iemand via de chat van de klantenservice, maar ze helpen me niet met de vraag die ik heb. Wat kan ik nu nog doen. Ik wil mijn geld terug.

681 5 Rapporteer

door 4711 - Mar 3, 2008 om 12:23
885 Antwoorden / 2 Vragen

Geen idee hoe je het geld terug zou moeten krijgen, maar vele Experts hier gebruiken Anti Virus van Grisoft en de Free Editie is gratis en werkt ook goed!

Dus er is meer dan alleen maar betalen, maar als Linux gebruiker hoef ik deze niet meer... maar weet dat dit al jarenlang gratis en goed was toen ik nog wel Windows gebruikte.

pe
door petjekadetje - Mar 3, 2008 om 12:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

weet je, ik zal iets anders moeten verzinnen. Ik vind het alleen van de gekke dat je zo slecht wordt geholpen door de klantenservice van zo'n bedrijf. Die virusscan kostte 50 euro en dat is voor mij veel geld. Ik wil dat terug hebben. Ikvraag mij af of meerdere mensen last hebben hiervan

door 4711 - Mar 3, 2008 om 12:37
885 Antwoorden / 2 Vragen

Wegens niet leveren geld terug eisen en de door mij geadviseerde altijd gratis gaan gebruiken.

U kunt wegens niet tijdig leveren de koop ontbinden en eventueel een incasso bureau inschakelen om geld terug t eisen als ze niet binnen 14 dagen zouden betalen!

U heeft recht op bescherming dus mag je een andere firma nemen zoals ik adviseerde!

kiran
door kiran - Mar 3, 2008 om 12:49
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo petjekadetje

Twee maanden wachten is inderdaad wel een beetje erg lang.

U kan ze dmv een aangetekende brief met ontvangstbewijs in gebreke stellen. Zet daarin de datum van aanvraag. En zeg dat u ivm geen doorgifte van de virusscan van de koop afziet. (evt.beetje dreigen met incasso bureau?)

Weet niet waarom u een betaalde versie wil hebben .... maar er zijn goede gratis scans te vinden op 't internet. (Heb zelf AVG, bevalt prima)

Succes, groet, kiran

holstein
door holstein - Mar 3, 2008 om 13:33
922 Antwoorden / 16 Vragen

Je bent natuurlijk wel afhankelijk van hun en daarom zul je toch nogmaals moeten proberen via de klantenservice, veel anders zal er helaas niet opzitten....
Er moet haast een fout zitten bij hun, alleen schijnt dat bij dit soort bedrijven nooit hun schuld te zijn.
Volgens mij heb je weinig aan die steeds terugkerende adviezen om een gratis virusscanner te nemen, want er zijn toch echt hele goeie betaalde scanners waarbij je online prima zaken kunt doen.
Ik koop Kaspersky verlenging 28 euro, staat op twee computers en dus 14 euro de man over een heel jaar, moeten we dan nog zeuren over die paar centen....?