th
door thijsvb May 28, 2005 om 13:28
Computers & telefonie

Abbonement Hi --> Hi Prepay

Hallo,



Tevens wil ik mijn abbonement opzeggen omdat ik te snel van stapel gelopen ben in maart 2005.



Ik heb een contract afgesloten met Hi, €15 p/maand 2 jr lang.

Maar nu ben ik erachter gekomen dat het niet 75belminuten EN 150 smsjes maar dat het OF dit is OF dat!

En daar red ik het niet mee.

Nu is de Hi site weer lekker onduidelijk en snap ik het niet echt .

Ik wil graag terug naar prepay, zoals eerder gezegd.

Maar!




Voorwaarden


Voorwaarde voor het overstappen
naar Hi PrePay met behoud van nummer is dat je contract voor het Hi
abonnement afgelopen moet zijn of dat je bereid bent het lopende
contract af te kopen. Hou rekening met een opzegtermijn van drie
maanden!


kan ik ook mijn abbonement opzeggen en dat ik 3 maanden door moet betalen en dan overstap naar prepay?

OF moet ik die hele 2 jaar lang nog abbonement doorbetalen (15 per maand)?



Ik snap het niet meer.



Snel hulp gevraagd a.u.b!



Bvd



Groeten Thijs

321 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hoffie1965
door hoffie1965 - May 28, 2005 om 13:36
126 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja een contract afsluiten betekent dat je hem zal moeten uitdienen


wat ik niet snap is dat je terug wil naar pre-pay, betaal je nu meer dan pre-pay?????


Een optie voor je misschien om je abonement op te waarderen naar bv 20 of 30 euro per maand, die switch willen de meeste maatschappijen wel maken, maar hou er rekening mee dat in de meeste gevallen dan je contractduur opnieuw ingaat....

vladja
door vladja - May 28, 2005 om 13:40
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

De voorwaarden zijn duidelijk. Jouw contract moet afgelopen zijn. En
daarnaast is er nog een opzegtermijn van drie maanden. Dus je moet het
contract uitdienen. Afkopen houdt in dat je de opbrengsten die Hi mist
gedurende de rest van het contract moet betalen, d.w.z. de resterende
maanden betalen a 15,-- euro per maand.. Daar krijg je dan niets voor
terug. Vergeet dus niet drie maanden voor het eind van je contract
duidelijk schriftelijk en aangetekend op te zeggen.



Vladja





co
door cormans - May 28, 2005 om 14:18
77 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat is  er onduidelijk vraag ik me af aan de hi site?


Bellen en versturen van sms-berichten met één tegoed?


 

sunset_1
door sunset_1 - May 28, 2005 om 17:07
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Bovenstaande lijkt me duidelijk: je zit voor 2 jaar aan dat contract vast. Voor de 15 euro krijg je een bundel terug ter waarde van 75 minuten of 150 smsjes, 2 smsjes staan dus gelijk aan 1 minuut.


Boven deze bundel betaal je 12 cent per sms en 24 cent per minuut. Dus als je er vaak overheen zit is het vaak makkelijker om je bundel inderdaad op te hogen, dan heb je meer minuten/smsjes voor een gemiddeld lagere prijs.


Als je er op de site niet helemaal uit komt kun je ook altijd gewoon de klantenservice bellen!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer