th
door thijsvb May 28, 2005 om 13:28
Computers & telefonie

Abbonement Hi --> Hi Prepay

Hallo,

Tevens wil ik mijn abbonement opzeggen omdat ik te snel van stapel gelopen ben in maart 2005.

Ik heb een contract afgesloten met Hi, €15 p/maand 2 jr lang.

Maar nu ben ik erachter gekomen dat het niet 75belminuten EN 150 smsjes maar dat het OF dit is OF dat!

En daar red ik het niet mee.

Nu is de Hi site weer lekker onduidelijk en snap ik het niet echt .

Ik wil graag terug naar prepay, zoals eerder gezegd.

Maar!

Voorwaarden

Voorwaarde voor het overstappen
naar Hi PrePay met behoud van nummer is dat je contract voor het Hi
abonnement afgelopen moet zijn of dat je bereid bent het lopende
contract af te kopen. Hou rekening met een opzegtermijn van drie
maanden!

kan ik ook mijn abbonement opzeggen en dat ik 3 maanden door moet betalen en dan overstap naar prepay?

OF moet ik die hele 2 jaar lang nog abbonement doorbetalen (15 per maand)?

Ik snap het niet meer.

Snel hulp gevraagd a.u.b!

Bvd

Groeten Thijs

321 4 Rapporteer

hoffie1965
door hoffie1965 - May 28, 2005 om 13:36
126 Antwoorden / 0 Vragen

Tja een contract afsluiten betekent dat je hem zal moeten uitdienen

wat ik niet snap is dat je terug wil naar pre-pay, betaal je nu meer dan pre-pay?????

Een optie voor je misschien om je abonement op te waarderen naar bv 20 of 30 euro per maand, die switch willen de meeste maatschappijen wel maken, maar hou er rekening mee dat in de meeste gevallen dan je contractduur opnieuw ingaat....

vladja
door vladja - May 28, 2005 om 13:40
8293 Antwoorden / 27 Vragen

De voorwaarden zijn duidelijk. Jouw contract moet afgelopen zijn. En
daarnaast is er nog een opzegtermijn van drie maanden. Dus je moet het
contract uitdienen. Afkopen houdt in dat je de opbrengsten die Hi mist
gedurende de rest van het contract moet betalen, d.w.z. de resterende
maanden betalen a 15,-- euro per maand.. Daar krijg je dan niets voor
terug. Vergeet dus niet drie maanden voor het eind van je contract
duidelijk schriftelijk en aangetekend op te zeggen.

Vladja

co
door cormans - May 28, 2005 om 14:18
77 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is  er onduidelijk vraag ik me af aan de hi site?

Bellen en versturen van sms-berichten met één tegoed?

sunset_1
door sunset_1 - May 28, 2005 om 17:07
265 Antwoorden / 22 Vragen

Bovenstaande lijkt me duidelijk: je zit voor 2 jaar aan dat contract vast. Voor de 15 euro krijg je een bundel terug ter waarde van 75 minuten of 150 smsjes, 2 smsjes staan dus gelijk aan 1 minuut.

Boven deze bundel betaal je 12 cent per sms en 24 cent per minuut. Dus als je er vaak overheen zit is het vaak makkelijker om je bundel inderdaad op te hogen, dan heb je meer minuten/smsjes voor een gemiddeld lagere prijs.

Als je er op de site niet helemaal uit komt kun je ook altijd gewoon de klantenservice bellen!