rwabm_consument
door rwabm_consument Oct 18, 2012 om 14:15
Computers & telefonie

Abonnementsgeld storneren

Ik heb een abonnement bij Canal Digitaal. Wij waren niet helemaal tevreden en wilden vorig jaar augustus opzeggen. Daarop kregen we een nieuwe aanbieding waar we toch op ingegaan zijn. Inmiddels zijn we een jaar verder en wordt er niet geleverd wat er is afgesproken.
Na herhaaldelijk bellen en e-mail heb ik een aangetekende brief gestuurd op 29-9 jl. met de vraag om voor 9-10 te reageren. Dat is niet gebeurd.
Ik wil nu mijn abonnementsgeld steeds laten storneren om ze zo te dwingen om contact met mij op te nemen. Sta ik dan in mijn recht?

1110 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

rwabm_consument schreef op donderdag 18 okt 2012, 14:15:
Ik wil nu mijn abonnementsgeld steeds laten storneren om ze zo te dwingen om contact met mij op te nemen. Sta ik dan in mijn recht?

Daarmee dwing je ze hooguit tot het sturen van verhoogde nota's, incassobureaus enz.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op donderdag 18 okt 2012, 14:20:
rwabm_consument schreef op donderdag 18 okt 2012, 14:15:
Ik wil nu mijn abonnementsgeld steeds laten storneren om ze zo te dwingen om contact met mij op te nemen. Sta ik dan in mijn recht?

Daarmee dwing je ze hooguit tot het sturen van verhoogde nota's, incassobureaus enz.

Misschien dat dan wel bepaalde deuren open gaan.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft het recht maar als zij vinden dat u opzeg termijn niet klopt kan de invordering u van de regen in de drup brengen. Voorzichtig hier mee, u moet wel 100% zeker zijn dat u gelijk heeft.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op donderdag 18 okt 2012, 15:12: U heeft het recht maar als zij vinden dat u opzeg termijn niet klopt kan de invordering u van de regen in de drup brengen. Voorzichtig hier mee, u moet wel 100% zeker zijn dat u gelijk heeft.

Welke opzegtermijn? Ze zeggen niets op. Ze stoppen met betalen om iets af te dwingen!!!!!

Je bent echt lekker bezig. Lees nu de vraag eens en probeer hem te begrijpen voordat je gaat antwoorden!

@ rwabm_consument
Nee, je staat niet in je recht en met dit soort acties roep je alleen maar ellende over jezelf af met mogelijke afsluiting tot gevolg. Als er al deuren opengaan, dan kosten die deuren ook geld.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2015 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

rwabm_consument schreef op donderdag 18 okt 2012, 14:15: Ik heb een abonnement bij Canal Digitaal. Wij waren niet helemaal tevreden en wilden vorig jaar augustus opzeggen. Daarop kregen we een nieuwe aanbieding waar we toch op ingegaan zijn. Inmiddels zijn we een jaar verder en wordt er niet geleverd wat er is afgesproken.
Na herhaaldelijk bellen en e-mail heb ik een aangetekende brief gestuurd op 29-9 jl. met de vraag om voor 9-10 te reageren. Dat is niet gebeurd.
Ik wil nu mijn abonnementsgeld steeds laten storneren om ze zo te dwingen om contact met mij op te nemen. Sta ik dan in mijn recht?