Abonnementsgeld storneren
Ik heb een abonnement bij Canal Digitaal. Wij waren niet helemaal tevreden en wilden vorig jaar augustus opzeggen. Daarop kregen we een nieuwe aanbieding waar we toch op ingegaan zijn. Inmiddels zijn we een jaar verder en wordt er niet geleverd wat er is afgesproken.
Na herhaaldelijk bellen en e-mail heb ik een aangetekende brief gestuurd op 29-9 jl. met de vraag om voor 9-10 te reageren. Dat is niet gebeurd.
Ik wil nu mijn abonnementsgeld steeds laten storneren om ze zo te dwingen om contact met mij op te nemen. Sta ik dan in mijn recht?
rwabm_consument schreef op donderdag 18 okt 2012, 14:15:
Ik wil nu mijn abonnementsgeld steeds laten storneren om ze zo te dwingen om contact met mij op te nemen. Sta ik dan in mijn recht?
Daarmee dwing je ze hooguit tot het sturen van verhoogde nota's, incassobureaus enz.
carola.83 schreef op donderdag 18 okt 2012, 14:20:rwabm_consument schreef op donderdag 18 okt 2012, 14:15:
Ik wil nu mijn abonnementsgeld steeds laten storneren om ze zo te dwingen om contact met mij op te nemen. Sta ik dan in mijn recht?
Daarmee dwing je ze hooguit tot het sturen van verhoogde nota's, incassobureaus enz.
Misschien dat dan wel bepaalde deuren open gaan.
U heeft het recht maar als zij vinden dat u opzeg termijn niet klopt kan de invordering u van de regen in de drup brengen. Voorzichtig hier mee, u moet wel 100% zeker zijn dat u gelijk heeft.
valerius-2 schreef op donderdag 18 okt 2012, 15:12: U heeft het recht maar als zij vinden dat u opzeg termijn niet klopt kan de invordering u van de regen in de drup brengen. Voorzichtig hier mee, u moet wel 100% zeker zijn dat u gelijk heeft.
Welke opzegtermijn? Ze zeggen niets op. Ze stoppen met betalen om iets af te dwingen!!!!!
Je bent echt lekker bezig. Lees nu de vraag eens en probeer hem te begrijpen voordat je gaat antwoorden!
@ rwabm_consument
Nee, je staat niet in je recht en met dit soort acties roep je alleen maar ellende over jezelf af met mogelijke afsluiting tot gevolg. Als er al deuren opengaan, dan kosten die deuren ook geld.
rwabm_consument schreef op donderdag 18 okt 2012, 14:15: Ik heb een abonnement bij Canal Digitaal. Wij waren niet helemaal tevreden en wilden vorig jaar augustus opzeggen. Daarop kregen we een nieuwe aanbieding waar we toch op ingegaan zijn. Inmiddels zijn we een jaar verder en wordt er niet geleverd wat er is afgesproken.
Na herhaaldelijk bellen en e-mail heb ik een aangetekende brief gestuurd op 29-9 jl. met de vraag om voor 9-10 te reageren. Dat is niet gebeurd.
Ik wil nu mijn abonnementsgeld steeds laten storneren om ze zo te dwingen om contact met mij op te nemen. Sta ik dan in mijn recht?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer