potato
door potato May 13, 2010 om 13:55
Computers & telefonie

Adobe flash player

Wie kan mij helpen ik krijg op mijn laptop die draait onder Windows 7 steeds de melding dat ik Adobe Flash player moet instaleren ik heb dit gedaan het programma staat ook in de lijst van het confugiratiescherm het is de versie 10.0.45.2 maar de melding blijft maar komen en ik kan ook heel dikwijls geen filmpjes afspelen Op mijn vaste computers met Windows XP werkt alles prima Alvast nedankt voor jullie hulp.

5030 40 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 13, 2010 om 14:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo potato,

Dat is inderdaad de laatste uitgave.
Zou Adobe eens verwijderen en opnieuw installeren. Wellicht dat het probleem dan opgelost is.
Adobe Flash Player downloaden.
Laat even horen of het gelukt is.
Suc6

bosbess
door bosbess - May 13, 2010 om 14:14
354 Antwoorden / 40 Vragen

Ik (Vista) had precies hetzelfde. Ook regelmatig updates geïnstalleerd. Ineens die melding en problemen. Ik heb toen geprobeerd opnieuw de nieuwste versie te downloaden van de website. Ik verwachtte dat daardoor vanzelf de oudere onderdelen wel zouden worden verwijderd. Helaas, installatie mislukt en wéér die melding. Ik heb toen Adobe Flash Player helemaal verwijderd en het opnieuw gedownload. Dat lukte. Hopelijk bij jou ook. Succes.

ikbenik
door ikbenik - May 13, 2010 om 14:32
2845 Antwoorden / 27 Vragen

De problemen ontstaan ook door de volgende reden:

Als je een 64 bits Windows hebt, wordt met Windows ook een 64 bits Internet Explorer meegeleverd.
Echter zijn de aplicaties van Adobe 32 bit, en worden zowel de flashplayer als de shockwave player onder de 64 bits Internet Explorer niet geïnstalleerd.

Vandaar dat je dan ook die melding krijgt.

edrick3
door edrick3 - May 13, 2010 om 15:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo potato,

Misschien helpt het dan om de 32-bits versie van IE te installeren?!

Kijk ook even hier.

Suc6

jantien
door jantien - May 13, 2010 om 15:51
20 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo patato,
Dit kon wel mijn vraag zijn. Ik zit met precies hetzelfde. En ik heb al zoveel mensen aangeschreven en antwoorden gehad maar het is nog steeds niet gelukt. En ik ben al vragen hierover tegengekomen van maart 2009 dus ik denk dat er weinig hoop is dat het binnenkort zal lukken. Bij Adobe vermelden ze wel dat de nieuwe versie van de Flash Player wel zal lukken want ze werken er aan. Ik wacht af en in de tussentijd hoop ik dat hier toch iemand wel de oplossing heeft. Ik heb ook al via een andere Browser geprobeerd maar dat is ook niet gelukt.
Ik wil alvast degene die de oplossing heeft Hartelijk bedanken.
Jantien.

ikbenik
door ikbenik - May 13, 2010 om 15:53
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 13 mei 2010, 15:39]Hallo potato,

Misschien helpt het dan om de 32-bits versie van IE te installeren?!

Kijk ook even hier.

Suc6

Zit standaard al in Windows 7 64 bit.

ikbenik
door ikbenik - May 13, 2010 om 15:59
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=jantien schreef op donderdag 13 mei 2010, 15:51]Hallo patato,
Dit kon wel mijn vraag zijn. Ik zit met precies hetzelfde. En ik heb al zoveel mensen aangeschreven en antwoorden gehad maar het is nog steeds niet gelukt. En ik ben al vragen hierover tegengekomen van maart 2009 dus ik denk dat er weinig hoop is dat het binnenkort zal lukken. Bij Adobe vermelden ze wel dat de nieuwe versie van de Flash Player wel zal lukken want ze werken er aan. Ik wacht af en in de tussentijd hoop ik dat hier toch iemand wel de oplossing heeft. Ik heb ook al via een andere Browser geprobeerd maar dat is ook niet gelukt.
Ik wil alvast degene die de oplossing heeft Hartelijk bedanken.
Jantien.

De flashplayer werkt perfect bij de 32 bits Internet Explorer.

Bij de 64 bits Internet Explorer werkt flash niet, omdat flash 32 bit is en niet 64 bit.

Zolang dat Adobe geen 64 bits versie van flash uitbrengt, zal bij de 64 bits Internet Explorer geen flashplayer geïnstalleerd kunnen worden.

De flashplayer en de shockwaveplayer van Adobe zijn 32 bit en werken niet op de 64 bits internet browsers.

bosbess
door bosbess - May 13, 2010 om 16:16
354 Antwoorden / 40 Vragen

Dag Allemaal, ik heb 32-bits en had dus toch hetzelfde probleem. Alleen verwijderen en opnieuw downloaden hielp. Nu ben ik benieuwd of Potatoe 32- of 64-bits heeft.

edrick3
door edrick3 - May 13, 2010 om 16:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=ikbenik schreef op donderdag 13 mei 2010, 15:53][quote=edrick3 schreef op donderdag 13 mei 2010, 15:39]Hallo potato,

Misschien helpt het dan om de 32-bits versie van IE te installeren?!

Kijk ook even hier.

Suc6

Zit standaard al in Windows 7 64 bit.

Vandaar de verwijzing naar 'kijk ook even hier'

dirck
door dirck - May 13, 2010 om 16:46
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer anders eens Flash Player 10.1

Deze nieuwste versie gebruik ik ook alweer een tijdje en werkt zonder problemen.

Download plug-in voor Windows (Firefox, Opera, Safari)
Download active-x voor Windows – (Internet Explorer only)

Deze download je vervolgens, maar installeer je eerst nog niet.
Eerst moet je de huidige versie nog verwijderen.

Door middel van de Uninstaller verwijder je eerst de huidige versie van de Flash Player, daarna start je de computer opnieuw op en installeer je vervolgens de nieuwe versie die hierboven staat.
Dit is de Uninstaller: Uninstall Flash Player.exe

Bij het verwijderen van de Flash Player moet je wel eerst je Internet Explorer sluiten, dit geldt ook voor het installeren van de nieuwe versie.

Groet, Dirck

potato
door potato - May 14, 2010 om 09:48
42 Antwoorden / 83 Vragen

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie antwoorden,
Ik heb inderdaad 64 bit dat zit er standaard op
Verwijderen en opnieuw instaleren helpt niet,er komt dan ook nog een rare melding binnen dat ik een sms moet sturen naar 4999 met het woord REN FLA dat moet dan 3x op een rij en dan krijg je een code die moet je invullen en dan kun je pas weer verder.Dit ruikt voor mij naar oplichterij maar ik heb het toch maar gedaan.maar het helpt allemaal niets.
Voor wat betreft het sluiten van Internet Explorer gaat dat zo maar en hoe moet ik dat doen? Je ziet wel ik ben niet zo erg technisch.
Met vriendelijke groet
Potato

dirck
door dirck - May 14, 2010 om 10:22
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=potato schreef op vrijdag 14 mei 2010, 09:48]Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie antwoorden,
Ik heb inderdaad 64 bit dat zit er standaard op
Verwijderen en opnieuw instaleren helpt niet,er komt dan ook nog een rare melding binnen dat ik een sms moet sturen naar 4999 met het woord REN FLA dat moet dan 3x op een rij en dan krijg je een code die moet je invullen en dan kun je pas weer verder.Dit ruikt voor mij naar oplichterij maar ik heb het toch maar gedaan.maar het helpt allemaal niets.
Voor wat betreft het sluiten van Internet Explorer gaat dat zo maar en hoe moet ik dat doen? Je ziet wel ik ben niet zo erg technisch.
Met vriendelijke groet
Potato
Als je een SMS moet sturen, dan heb je de Flash Player dus gedownload vanaf een onbetrouwbare website en niet vanaf de website van de makers zelf.
Je hebt dus niet de link van Edrick3 of van mij gebruikt, deze gaan namelijk naar de enige en juiste site toe, namelijk die van de makers van de Flash Player.

Internet Explorer kun je gewoon sluiten door op het rode kruisje te klikken.
Als je de Flash Player verwijderd of opnieuw wil installeren, dan is het raadzaam om eerst alle geopende programma's te sluiten die op dat moment nog open staan, zoals bijvoorbeeld Internet Explorer en je e-mail programma.

Groet, Dirck

ikbenik
door ikbenik - May 14, 2010 om 10:38
2845 Antwoorden / 27 Vragen

de flashplayer is te downloaden van de site van Adobe.

http://www.adobe.com/nl/

ha
door hanswass - May 14, 2010 om 15:22
10 Antwoorden / 3 Vragen

Ik had hetzelfde probleem en ik heb Flash Player wel tig keer opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Toen heb ik een andere browser genomen (Google Chrome) en toen werkte het direct perfect. Af en toe probeer ik IE8 nog een keer in de hoop dat er updates zijn geweest om dat probleem op te lossen. Helaas nog steeds niet en blijf ik dus met veeeeeeeeeel plezier Google Chrome gebruiken.

ha
door hanswass - May 14, 2010 om 15:40
10 Antwoorden / 3 Vragen

Hoe kun je overigens zien of je een 32 dan wel een 64 bits versie hebt ??

jantien
door jantien - May 14, 2010 om 15:56
20 Antwoorden / 16 Vragen

Hanswass
Dat staat al op de doos van de Laptop dus dat weet je gelijk al.

vedion
door vedion - May 14, 2010 om 22:39
54 Antwoorden / 3 Vragen

als je een 64bit machine hebt
dan heb je ook een 64 en 32bit internet explorer
en daar zit hem de fout
adobe kan nog niet overweg met 64bit van internet explorer
er is gewoon nog geen versie voor
als je kijkt onder je start[alle progamma`s]dan moet er 2 keer internet explorer staan en dus 32 en 64 bit
surf je met de 64bit dan blijf je de melding krijgen en kan dus flash niet installeren
probeer dan eens hetzelfde met de 32bit versie van internet explorer , daarmee installeer je flashplayer wel
en ondervind je geen problemen
ik surf dus altijd met de 32bit versie
wat misschien ook een optie is probeer firefox eens.

birdies
door birdies - May 14, 2010 om 22:51
6104 Antwoorden / 31 Vragen

...........adobe kan nog niet overweg met 64bit van internet explorer........

Geeft bij mij geen problemen.

potato
door potato - May 15, 2010 om 13:14
42 Antwoorden / 83 Vragen

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties Het probleem is opgelost door het antwoord van Vedion er staan inderdaad 2 versies van internet explorer en in de 32 bit versie is er geen enkel probleem
Iedereen bedankt
Potato

edrick3
door edrick3 - May 15, 2010 om 14:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo potato,

Fijn voor je dat alles werkt.
Je had het antwoord al kunnen vinden in mijn antwoord van 13 mei 15.39 uur waarin aangegeven stond dat je kon overschakelen naar 32-bits.

Met vr.gr,

gallito
door gallito - May 15, 2010 om 18:15
479 Antwoorden / 66 Vragen

Ik wil de download van Adobe Flash Player opslaan op mijn usb stick, maar ik krijg alleen de optie installeren. Klopt dit?

edrick3
door edrick3 - May 15, 2010 om 18:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gallito,

Klopt.
Dus: laten installeren op je harde schijf en dan kopiëren/verplaatsen naar je USB-stick.

Met vr.gr.

gallito
door gallito - May 16, 2010 om 17:07
479 Antwoorden / 66 Vragen

@edrick3
Bedankt voor je reactie. Ik zie de A.F.P.daarna wel onder Programma's bij mijn Configuratiescherm (Vista Home) vermeld staan, maar kan nergens anders vinden hoe ik deze kan kopiëren.
Kan hem op de C-schijf niet terugvinden.Dus is opslaan op usb dan wel mogelijk?
groet, gallito

edrick3
door edrick3 - May 16, 2010 om 17:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gallito,

Ook niet te vinden met een zoekopdracht?

ikbenik
door ikbenik - May 16, 2010 om 17:27
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Echt, met alle respect, maar zijn er hier nu werkelijk mensen die niet kunnen lezen?

Er is aangegeven (ook door mezelf) dat Fashplayer niet onder een 64 bits Internet Explorer werkt en te installeren is.
Neem het aub aan en (sorry dat ik het zo plat zeg) stop met het toch zoeken en proberen om het toch voor elkaar te krijgen.

Zolang dat Adobe geen 64 bits uitvoering uitbrengt werkt het ook niet.

Nu zijn er toch mensen die zeggen: ja, maar.....

Er is nu geen, ja maar... En het zal niet op andere manieren werken.

edrick3
door edrick3 - May 16, 2010 om 17:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ikbenik,

Probleem van vraagsteller is al opgelost! Inderdaad .... 32-bits.

Galitto stelde een andere vraag (had dit beter als nieuwe vraag kunnen doen dus).

Over lezen gesproken.

Met vr.gr.

ikbenik
door ikbenik - May 16, 2010 om 17:36
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Hmm, weer een rode duim drukker!

Dat je niet eens bent dat je moet accepteren dat de flashplayer niet onder een 64 bits internet explorer werkt, is nog niet een reden om een rode duim te geven!

Nog maar een keer:

Adobe flashplayer is een 32 bits programma, dat niet onder een 64 bits internet browser werkt.

Voor een 64 bits internet browser is een 64 bits flashplayer nodig.

Dus het heeft geen zin om allerlei toeren uit te halen om toch een 32 bits flashplayer onder een 64 bits internet browser te laten werken.

Wat er ook geprobeerd wordt: het werkt niet en het zal ook niet werken.

Er zit niets anders op dan te wachten totdat Adobe een 64 bits versie uitgebracht heeft van de flashplayer.

Het is niet anders.

Einde discussie.
Slot op dit topic.

En nog een prettige zondag verder. :-)

Was getekend.

Een professionele computermonteur met zeer veel ervaring die weet waar hij het over heeft.

ikbenik
door ikbenik - May 16, 2010 om 17:39
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 16 mei 2010, 17:33]@ikbenik,

Probleem van vraagsteller is al opgelost! Inderdaad .... 32-bits.

Galitto stelde een andere vraag (had dit beter als nieuwe vraag kunnen doen dus).

Over lezen gesproken.

Met vr.gr.

Oeps!

Je hebt helemaal gelijk!

Mijn welgemeende excuses.

edrick3
door edrick3 - May 16, 2010 om 17:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ikbenik,

Excuses aanvaard. ;-)

Wat is de oplossing voor gallito?

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - May 16, 2010 om 17:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS,

Die rode duim is niet van mij. Blijkbaar zit er weer iemand willekeurig te 'duimen'.

gallito
door gallito - May 16, 2010 om 17:43
479 Antwoorden / 66 Vragen

Zeg ikbenik, beetje dimmen graag. Ook al kan men het lezen wil nog niet zeggen dat men het dan ook begrijpt. Die zijn er ook weet je en die vragen dan iets meer dan uw logica.

Als ik bij de info kijk van mijn I.E.8, staat er 256 bits ??? Ik kan dit wel lezen maar dit zegt mij helemaal niks, evenals 64 bits en en 32 bits.

Onder Programma's staat I.E. ook maar 1 keer vermeld.
Onder zoekopdracht krijg ik alleen de verwijzing naar de site.

Onder het Help programma heb ik gezien dat ik met Vista werk, 6.0; Servicepack 2 en 32 bits werk.

Je bent weer aan zet....

ikbenik
door ikbenik - May 16, 2010 om 17:47
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 16 mei 2010, 17:42]@ikbenik,

Excuses aanvaard. ;-)

Wat is de oplossing voor gallito?

Met vr.gr.

In het verleden was het zo dat je kon kiezen tussen online of offline installatie.
Echter doordat de meeste computers gewoon constant met internet verbonden zijn heeft Adobe volgens mij gekozen voor een online installatie.

Dat betekent dat er alleen voor installatie gekozen kan worden en niet meer voor opslaan.

edrick3
door edrick3 - May 16, 2010 om 17:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ikbenik,

Dat heb ik gallito ook al meegedeeld, maar kijk eens naar zijn antwoord daarop.

gallito
door gallito - May 16, 2010 om 18:01
479 Antwoorden / 66 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zondag 16 mei 2010, 17:47][quote
Echter doordat de meeste computers gewoon constant met internet verbonden zijn heeft Adobe volgens mij gekozen voor een online installatie.

Dat betekent dat er alleen voor installatie gekozen kan worden en niet meer voor opslaan.

En daar had mijn vraag dan ook mee te maken, voor als je pc niet constant met internet verbonden is.
Maar ik begrijp nu dus dat 'opslaan' niet kan.

groet, gallito (een zij en 65-)

panopticum
door panopticum - May 16, 2010 om 18:20
5 Antwoorden / 0 Vragen

Opslaan kan wel als je dat echt wil. Ik doe zelf wel altijd een offline installatie, nadat ik eerst het bestand heb binnengehaald met Firefox. Je kunt in Firefox namelijk bij de opties instellen welke actie moet worden gestart afhankelijk van de inhoud van je download. Ik heb bij het inhoudstype 'Windows Installer' de actie op 'altijd vragen' staan. Dan kun je het bestand gewoon opslaan.

edrick3
door edrick3 - May 16, 2010 om 18:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@ als afsluiting,

Hier kun je Adobe Flash Player 10 offline downloaden.

Suc6

edrick3
door edrick3 - May 16, 2010 om 18:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gallito,

......kijk eens naar zijn antwoord daarop......

.....gallito (een zij en 65-......

Komt door die haan!! ;-)

gallito
door gallito - May 16, 2010 om 19:06
479 Antwoorden / 66 Vragen

edrick3
No problema, is onderdeel van mijn familienaam. Begrijp de verwarring en verschuil mij daar graag achter.

Bedankt voor de link.

dirck
door dirck - May 16, 2010 om 19:09
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=gallito schreef op zondag 16 mei 2010, 18:01]En daar had mijn vraag dan ook mee te maken, voor als je pc niet constant met internet verbonden is.
Maar ik begrijp nu dus dat 'opslaan' niet kan.

groet, gallito (een zij en 65-)
Hallo Gallito,

Kijk eens naar mijn antwoord op de 1e pagina!
Dat is de nieuwste 10.1 versie en die werkt uitstekend.

Wil je toch de huidige versie downloaden en opslaan (10.0.45.2), dan kun je die hier weghalen:
Adobe Flash Player ActiveX 10.0.45.2 (Internet Explorer)

Adobe Flash Player Plugin 10.0.45.2 (Firefox)

En de Flash Player wordt geïnstalleerd in de map Flash, die map kun je vinden in: C:\WINDOWS\system32\Macromed

Groet, Dirck

jantien
door jantien - May 16, 2010 om 19:44
20 Antwoorden / 16 Vragen

Ik wil iedereen bedanken want het is me nu helemaal duidelijk en ik had de Flash Player wel op de Laptop maar kon geen filmpjes zien omdat ik gewoon de 64 bits Explorer aanklikte. Je moet naar start en dan de 32-bits Explorer aanklikken en dan zie je twee e's van Explorer in de balk. Simpel eigenlijk maar je moet het weten.
Misschien voegt dit nog wat toe bij alle commotie die is ontstaan.
Bedankt allemaal.
Groetjes van Jantien.