je
door jenny66 Aug 25, 2005 om 13:43
Computers & telefonie

Adres habbohotel

mijn zoon heeft nog steeds zijn credits niet ontvangen die hij 20-08 betaald heeft via mijn minitix op internet. Herhaaldelijke mails van mijn kant leveren geen credits op, heeft iemand adres of telefoonnummer dat ik kan bellen.

2629 6 Rapporteer

hell-rider
door hell-rider - Aug 25, 2005 om 13:58
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Jenny,

Als aanvulling de link om in contact te komen met HabboHotel, misschien overbodig maar toch.

HabboHotel Contact

Ze vragen om contact via deze weg te maken, misschien helpt het.

Succes WIllemG

brynnar
door brynnar - Aug 25, 2005 om 14:20
1782 Antwoorden / 27 Vragen

De Telegraaf Tijdschriften Groep BV – Basisweg 30, 1043 AP Amsterdam – 020-5853333

je
door jenny66 - Aug 25, 2005 om 14:22
3 Antwoorden / 1 Vragen

nou bedankt hoor ik heb gelijk gebeld naar dat nummer van tijdschrift enz. daar gaven ze mij een direkt nummer van de manager van habbohotel nml: 020-5852817 daar kreeg ik een voicemail en heb ik ingesproken, ben benieuwd. bedankt alvast.

brynnar
door brynnar - Aug 25, 2005 om 14:26
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Jenny,

Graag gedaan en veel succes. Laat wat horen als het is opgelost (of niet). Het is niet de eerste keer dat Habbohotel negatief hier besproken wordt. Voor wat extra leeswerk en ervaringen van anderen, tik eens 'habbohotel' in de zoekfunctie van deze rubriek.

Brynnar

je
door jenny66 - Aug 30, 2005 om 08:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

heb nadat het direkte nummer belde van habbo iemand gelijk aan de lijn gekregen, die alles noteerde, 10 minuten erna werd ik terug gebeld en na wat gegevens doorgeven van mijn minitixnummer en ordernummer, bleek er inderdaad iets mis te zijn gegaan en heeft mijn zoon zijn 70 credits alsnog ontvangen. Ik werd prima te worrd gestaan, heb ook nog een direkt telefoonnummer gekregen mocht ik in het vervolg nog problemen krijgen, dan kon ik eerst de e-mail proberen en mocht dit niet lukken dan kon ik direkt dat nummer bellen.Er werd ook excuus gemaakt voor het vervelende verloop.Ik ben hier erg blij mee, en mij zoon natuurlijk nog veel meer.Eind goed ,al goed, maar als ik het adres en nummer niet had gekregen van jou hier op deze site, weet ik niet of het allemaal wel gelukt was.Alsnog bedankt.

jenny stofbergen

ik
door ikhebhulpnodig - Aug 5, 2014 om 15:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Brynnar,

Het is nu 2014 en ik reageer heel erg laat. Maar ik heb een vraag voor je: heb je het telefoonnummer van Habbo Hotel nog? Het eerste nummer dat gegeven word heb ik gebeld, maar krijg ik een vrouwenblad aan de lijn. Ik heb veel geld aan Habbo Hotel uitgegeven (€300+) en ben 4 jaar geleden verbannen om een ongeldige reden. Aangezien de Help Tool daar niks mee kan, zou ik ze heel graag even op willen bellen. Ik ben al naar hun kantoor in Amsterdam geweest ('s-Gravenhekje) maar daar waren ze toen momenteel niet aanwezig en ik hoorde van andere mensen dat je daar ook niet zomaar inkomt. Ik hoop dat je mij hierbij zou kunnen helpen.

Bedankt en groeten.