ha
door hamster_1 Aug 22, 2004 om 13:03
Computers & telefonie

Adresbalk

Als ik een pagina open had ik altijd bovenaan een adresbalk waar je dan ook andere adressen aan kon klikken die je al eerder gebruikt had. nou opende ik het internet is  de adresbalk ineens weg. Nu kan ik dus niet meer die webadressen aanklikken die ik er al in had staan. Wie kan mij helpen. Bedankt alvast

630 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 22, 2004 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste hamster,

Klik met je rechtermuistoets op een stukje lege achtergrond van de balk bovenin.
Je krijgt nu een menuutje waarin je adresbalk weer kan aanvinken.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2004 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, bedankt voor het antwoord ik heb gedaan wat je zei maar er gebeurt niets als ik rechtermuis klik staat er standaardknoppen  alleen adresbalk koppelingen msn de werkbalken vergrendelen en aanpassen als ik dus adresbalk aanvink gebeurt er niets.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2004 om 14:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hamster,

Klik met je rechtermuistoets weer op de adresbalk, haal het vinkje weg bij de werkbalken vergrendelen.
Vervolgens zet je je muis op het randje, je krijgt dan een dubbel pijltje, en trek de balk naar beneden.
Je adresbalk komt nu weer te voorschijn.
Vergrendel de werkbalk weer.

Succes,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2004 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja het is gelukt bedankt voor je antwoord. heb nu weer normaal adresbalk.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2004 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi zo hamster...
Ook weer opgelost!

Groet,
Enterprise.