Al een paar dagen haperende verbinding "Online".
Al een paar dagen valt m`n verbinding steeds weg.
Eerst zo nu en dan, toen steeds vaker, en nu om de 5 minuten. Ik word er helemaal gek van, want wat kun je allemaal NIET, als je maar 5 minuten de tijd hebt.
Plus dat m`n telefoonkosten nu via KPN-budget worden gerekend, wat voor mij extra veel kosten met zich mee brengt.
Volgens "Online" ligt het dus aan de Thomson Gateway TG 712. en zijn ze ermee bezig het op te lossen binnen 48 uur.
Ik vond het altijd al een waardeloos flut ding, want met de Thomson Gateway TG 712 krijg je alleen nog maar nummermelding van klanten die ook via "Online" telefooneren.
Ik dacht, ik schrijf het hier even neer, voor als nog meer mensen zich afvragen waarom hun verbinding iedere keer weg is. Bespaart ze een telefoontje naar Online.
Op de site staat vermeld:
Wegens eerder uitgevoerd technisch onderhoud kan het voorkomen dat u momenteel geen telefoonverkeer kan ontvangen.
Uit onderzoek blijkt dat dit probleem meestal te verhelpen is door uw modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen:
Heeft u een Huawei modem? Dan kunt u uw modem resetten door, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het resetknopje aan de zijkant van het modem minimaal een seconde in te drukken. Na een aantal seconden herstart het modem.
Heeft u een Speedtouch of Thompson modem? Dan drukt u, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het reset knopje op de achterkant van het modem een aantal seconden in. Hierna herstart het modem.
Let op: Als u instellingen in het modem gewijzigd heeft worden deze vervangen door de fabrieksinstellingen.
Op https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/handleidingen/ vindt u meer informatie over het aanpassen van de modeminstellingen.
[quote=edrick3 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 18:17]Op de site staat vermeld:
Wegens eerder uitgevoerd technisch onderhoud kan het voorkomen dat u momenteel geen telefoonverkeer kan ontvangen.
Uit onderzoek blijkt dat dit probleem meestal te verhelpen is door uw modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen:
Heeft u een Huawei modem? Dan kunt u uw modem resetten door, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het resetknopje aan de zijkant van het modem minimaal een seconde in te drukken. Na een aantal seconden herstart het modem.
Heeft u een Speedtouch of Thompson modem? Dan drukt u, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het reset knopje op de achterkant van het modem een aantal seconden in. Hierna herstart het modem.
Let op: Als u instellingen in het modem gewijzigd heeft worden deze vervangen door de fabrieksinstellingen.
Op https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/handleidingen/ vindt u meer informatie over het aanpassen van de modeminstellingen.
[quote=edrick3 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 18:17]Op de site staat vermeld:
Wegens eerder uitgevoerd technisch onderhoud kan het voorkomen dat u momenteel geen telefoonverkeer kan ontvangen.
Uit onderzoek blijkt dat dit probleem meestal te verhelpen is door uw modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen:
Heeft u een Huawei modem? Dan kunt u uw modem resetten door, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het resetknopje aan de zijkant van het modem minimaal een seconde in te drukken. Na een aantal seconden herstart het modem.
Heeft u een Speedtouch of Thompson modem? Dan drukt u, terwijl het modem aanstaat, met een sateprikker/potlood het reset knopje op de achterkant van het modem een aantal seconden in. Hierna herstart het modem.
Let op: Als u instellingen in het modem gewijzigd heeft worden deze vervangen door de fabrieksinstellingen.
Op https://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/handleidingen/ vindt u meer informatie over het aanpassen van de modeminstellingen.
het hele kastje valt steeds uit. resetten met een prikker had ik al geprobeert.
@maron,
.....het hele kastje valt steeds uit......
Vraag een nieuw modem.
Inclusief draadloos modem (WiFi)
Het draadloos modem dat je bij Online.nl Alles-in-1 ontvangt, is je toegangspoort naar internet én interactieve televisie, inclusief video on demand, Programma Gemist, live tv pauzeren en tv opnemen. Uiteraard kun je draadloos internetten via de beveiligde WiFi verbinding.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer