eduardrasta
door eduardrasta Oct 30, 2013 om 14:39
Computers & telefonie

Annuleren van reparatie vervanging

Mag ik binnen 7 dagen mijn verzoek om mijn defecte ipad mini te laten vervangen voor een andere annuleren ?
Ook al heb ik hiervoor al een akkoord gegeven !

858 7 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 30, 2013 om 15:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Nee dat is niet zo makkelijk, u heeft een deal gemaakt en die geldt voor beide kanten. Deze kan alleen maar met toestemming verbroken worden van beide zijde.

ro
door ron530 - Oct 30, 2013 om 15:36
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Lees ik uw bericht goed! u heeft een defecte ipad mini en wil een vervangende Ipad mini. De verkoper gaat accoord en nu wil u ineens niet meer, dit vraagt om nadere uitleg.

eduardrasta
door eduardrasta - Oct 30, 2013 om 15:44
20 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=ron530 schreef op woensdag 30 okt 2013, 15:36]Lees ik uw bericht goed! u heeft een defecte ipad mini en wil een vervangende Ipad mini. De verkoper gaat accoord en nu wil u ineens niet meer, dit vraagt om nadere uitleg.

Ik verwachtte een reparatie maar ze zouden me een vervangende voor 275 + 43 euro geven
Dit verzoek heb ik afgewezen omdat een vervangende 4 mnd garantie krijg
Een nieuwe kost 299
En de oude zou ik niet terug krijgen , maar die wil ik dan ook terug

edrick3
door edrick3 - Oct 30, 2013 om 16:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eduardrasta,

Je krijgt alleen de resterende tijd garantie; er gaat nooit een nieuwe garantieperiode (volledig) in.

En het is normaal dat bij vervanging het oude exemplaar over gaat naar de vergoedende partij.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Oct 30, 2013 om 16:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u bent al akkoord gegaan.

Hebt u hierover al niet eerder een vraag gesteld?

eduardrasta
door eduardrasta - Oct 30, 2013 om 16:18
20 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 30 okt 2013, 16:09]Maar u bent al akkoord gegaan.

Hebt u hierover al niet eerder een vraag gesteld?

Ik heb meteen nadat ik er papier per mail moest terug sturen gevraagd of ik mijn oude terug zou krijgen
Maar mijn mail en papier kwam in hun spambox
Meerdere keren gevraagd , en uiteindelijk kreeg ik het antwoord
Nee

En nu probeer ik het via hun klanten dienst maar ze weigeren de oude terug te geven
En ik moet 275 EUR betalen voor de vervangende

aurora1
door aurora1 - Oct 30, 2013 om 21:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Klik hier voor de eerdere vraag.