me
door meisie Feb 11, 2014 om 10:56
Computers & telefonie

Apestaartje?

Als ik op de toets klik van het apestaartje krijg ik steeds een ander leesteken te zien. Hoe kan dat? en hoe kan ik dat verhelpen?

987 6 Rapporteer

jantje7
door jantje7 - Feb 11, 2014 om 11:06
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Bij gebruik van W7, rechts onder op scherm op toetsen bordje klikken en Verenigde staten aanvinken.

tenormin
door tenormin - Feb 11, 2014 om 11:07
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Je vergeet toch niet de hoofdlettertoets in te drukken?

holstein
door holstein - Feb 11, 2014 om 11:11
922 Antwoorden / 16 Vragen

Heb je niet per ongeluk links onder de Shift en CTRL toets tegelijk ingedrukt, zo ja, nogmaals doen en het is weer normaal.

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2014 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo meisie,

Krijg je " ipv @?
Dan moet je even een keer Shift + Ctrl tegelijk indrukken zoals holstein ook al aangeeft.
Daarmee wordt het weer opgelost.
Wil je er definitief vanaf, ga naar Start, Configuratiescherm, Landinstellingen, tabblad Talen, klik op Details en stel daar onder Toetsenborden en talen Verenigde Staten Internationaal in (daar staat je compu nu al op ingesteld) en verwijder alle overige toetsenbordinstellingen (dus alleen US laten staan!)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2014 om 12:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tenormin schreef op dinsdag 11 feb 2014, 11:07]Je vergeet toch niet de hoofdlettertoets in te drukken?

Natuurlijk niet. TS schrijft: krijg een ander leesteken te zien (dan het apestaartje).

tenormin
door tenormin - Feb 11, 2014 om 16:21
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[edit off topic verwijderd - redactie]