pr
door prlwgn Jul 13, 2008 om 14:04
Computers & telefonie

Avast virusscanner

Heb Avast geinstalleerd op de pc. Ik gebruik XP Pro (eng.versie).
Heb laatst een complete scan uitgevoerd maar als eindresultaat zie ik in het scherm van Avast. Scan not yet done.
Als ik iets probeer te scannen dan krijg ik iedere keer een lijst met wat er gescanned is, met achter ieder te scannen folder 'unable to scan' Nu vraag ik mij af of die wel goed functioneerd?

195 3 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Jul 14, 2008 om 20:50
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Avast is niet al te gebruiksvriendelijk met instellingen. Mogelijk is er iets niet goed ingesteld.
Hoewel Avast op zich een goeie vscanner is zou ik in dit geval aanraden AVG free te installeren.
Zie free.avg.com
Voor het installeren daarvan eerst Avast verwijderen via Configuratiescherm > Software

Vrgr. AF

pr
door prlwgn - Jul 14, 2008 om 20:51
30 Antwoorden / 25 Vragen

ik ga dit maar installeren avg 8.0

edwardus
door edwardus - Jul 14, 2008 om 21:25
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Een beter gratis alternatief dan AVG is Avira Antivir.