sloterdijk
door sloterdijk Dec 21, 2015 om 23:12
Computers & telefonie

Battery Doctor

Ik gebruik al jaren,op mijn iPad 3 het programma Battery Doctor versie 6.3 met het bekende Groene icoontje met in 't midden een kruis op een rode achtergrond.
Na volledig opladen op 18 december 2015. Gaf het logboek aan dat de  volledige oplading had plaatse gevonden op 17 november. De rode lijn was tot  bovenaan wél zichtbaar, maar dat was nog van oude opladen van 17 november. Daarnaast was het onmogelijk om de oplading te verschuiven naar 18 december.
Ik heb jaren geleden Battery Doctor gedownload van de App store (of dat correct is weet ik niet meer het is te lang geleden!).
Nimmer heb ik op eigen initiatief  Battery Doctor geupdated. Het werkte volgens mij prima er was m.i. geen aanleiding  toe tot  18 decemberj.l.
Ik heb bij Apps gezocht naar Battery Doctor, maar daar worden maar 3 iconen weergeven en niet Battery Doctor! Overigens ik ben de Engelse taal onvoldoende machtig maar deze 3 iconen zijn het volgens mij niet.
Mijn vragen zijn;  bestaat de App Battery Doctor nog? Moet ik soms overstappen op een andere App? Welke App is voor mij de juiste?
Bvd

Allen met vriendelijke groet en prettige Kerst

1323 4 Rapporteer

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 21, 2015 om 23:20
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Als je zo met jouw mailadres omgaat moet je straks nog overstappen op een ander ;-). Druk even zelf op rapporteer en laat het verwijderen door de redactie (als die het niet heel druk hebben met iets -niet nader te benoemen- anders..).

eclipse
door eclipse - Dec 21, 2015 om 23:26
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zodra  er  een software update is geweest worden sommige apss  ook geupdated, om compitable te blijven.  zolang jij je wachtwoord niet hebt gegeven voor batterij dr  heb je geen batterij dr.. dan heb je hem toch eens opgehaald. is dit hem ? klik   zaja reinstal, zonee vervang de oude eens, en let op gratis download  is altijd  gratis  tot je het gaat gebruiken dan moet je schuiven,of  advertentie `s  voor lief nemen , en uiteraard je apple id  geven zodat ze bij je tegoed  kunnen. Als je de ipad een beetje aandacht  geeft en zo instelt  dat ie zuinig  wordt heb je er geen batterij app voor nodig  ook deze eet geheugen en eet stroom. zeker als deze continue verbinding  moet maken om je een advertentie voor te schotelen   wil je het email adres verwijderen aub   dat is privé   ook je volledige naam hoeft niet op de site ..  @sloterdijk is meer dan voldoende om te beantwoorden. sccs  en gr  eclipse

ph
door philip36 - Dec 21, 2015 om 23:50
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Tik op het icoon app store en klik onderaan op aankopen en typ linksboven in het zoekvenster   battery doctor.
als deze in de lijst te zien is schrijf of onthoud de naam van de ontwikkelaar die erbij staat.
Typ deze naam rechtsboven in het zoekvenster van de app store en zie dan of er nog app's van die ontwikkelaar zijn.

kan het icoon wat u beschrijft ook niet vinden, het kan zijn dat met een nieuwe versie het icoon veranderd is om weer wat geld te vangen.

Leuk speelgoed dat soort app's maar eigenlijk overbodig.
Voordat je er een gaat downloaden lees dan eerst de beoordelingen van de gebruikers.

eclipse
door eclipse Dec 22, 2015 om 18:21
1561 Antwoorden / 370 Vragen

wilde het nog  schrijven om even in z n applijst te neuzen, maar had  al verzonden en zou dan dp worden :-) goeie tip  Philip..ik check ook altijd  mijn aangekochte apps . zodat je ze niet tweemaal betaald. en gooi wat ik niet meer gebruik weg uit   de lijst.. lekker overzichtelijk  gr  han

sloterdijk
door sloterdijk - Dec 23, 2015 om 22:29
40 Antwoorden / 38 Vragen

Eclipse, Philips36 en Akkerdistel,
Allen hartelijk dank voor jullie meedenken. Het advies van Eclipse v.w.b. mijn personalia in de email heb ik onmiddellij gerapporteerd en verzocht dit te verwijderen.
Het zoeken van Battery Doctor heb ik opgegegeven en zal hem verwijderen van mijn iPad3.De tip via de klik van Eclipse over een Battery Doctor, en de 3 anderen kan ik niet gebruiken, omdat ik de Engelse taal niet machtig ben.
Hoe ik aan het door mij genomende site van Battery Doctor, dat weet ik niet meer. Hij stond in ieder geval niet bij mijn aankopnen in de App Store.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie adviezen, met vriendelijke groet en prettige Kerst.
Sloterdijk