luky1951
door luky1951 Dec 1, 2017 om 06:11
Computers & telefonie

BCC heeft leveringsproblemen

Ik heb vorige week vrijdag bij BCC een Asus Desktop gekocht, in de winkel was geen fysiek apparaat te zien, omdat zo zeggen ze we niet alles in de winkel kunnen plaatsen, U kunt alles zien op de website, wij kunnen wel voor u bestellen.
Dus ik heb via de website de desktop bestelt + een toetsenbord, en betaald. ze zouden de volgende dag geleverd worden.
Zaterdagmiddag is het toetsenbord geleverd, de desktop niet. Navraag leert dat de desktop in de doos is gedaan, en het pand heeft verlaten, bezorger DHL zegt dat de desktop wel aangemeld is, maar niet fysiek geleverd! BCC wil eerst inern uitzoeken waar de desktop is gebleven, eerder kunnen ze mij niet helpen, zeggen ze. De suggestie dat ze mij een andere uit het magazijn leveren, nee meneer dat kan niet, of de levering cancelen, ja dat kunt u doen, maar dan duurt retour betaling even, en als u een ander besteld, moet u opnieuw batealen? Ik vind dit geen High services, in feite wordt een levering gegijzeld, ik kan mijn betaling ook terug vorderen(VISA)? Wat is wijsheid?

1314 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Dec 1, 2017 om 06:55
11534 Antwoorden / 15 Vragen
5

Hallo Luky1951 , 

Wat is wijsheid?

U zult BCC de kans moeten geven om te onderzoeken waar de desktop is gebleven , zij zijn tenslotte de verkopende partij .
Of uw bestelling annuleren en uw geld terug krijgen , het is het èèn of het ander , heeft niks te maken met een bestelling die is gegijzeld .

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2017 om 09:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat geduld oefenen.

pe
door peentjes - Dec 1, 2017 om 11:44
421 Antwoorden / 0 Vragen
0

Afwachten. Ik heb dit al een week met een laptop van Hp. Zelfde verhaal. Eerst de laptop bij hen terug, dan mijn geld terug, dan een nieuwe bestellen.
Niks aan te doen.

wilcovv
door wilcovv - Dec 2, 2017 om 17:08
40 Antwoorden / 2 Vragen
0

In dit soort berichten hoor ik de vraagstellers vaak nooit over de status van de track&trace via email, da's nou net het belangrijkste communicatiemiddel in deze gevallen.

BCC: Levering via DHL Pakketservice
Als je bestelling wordt bezorgd door de Pakketservice van DHL en het pakket heeft ons magazijn verlaten,dan word je na het invullen van het ordernummer automatisch doorgelinkt naar de Track & Trace pagina van DHL. Daar lees je waar je zending zich bevindt, en wanneer je de bezorger van DHL kunt verwachten.

Laats was er ook zoiets, ik denk dat BCC inmiddels maar eens moet gaan checken wat er fout gaat tussen hen en DHL. (na het afhalen bij het magazijn)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer