mercedesbenz
door mercedesbenz Apr 19, 2015 om 11:18
Computers & telefonie

Beeld instellingen

Mijn neefje heeft met zijn playstation 4 zitten rommelen. Hij heeft het de grootte van het beeld verandert. Nij is het beeld te groot en kan hij niet meer zien wat zijn scores zijn. Die vallen nu buiten het beeld. Hoe kan hij dit terug zetten naar kleiner beeld zodat alle tekst er op past.

11102 13 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 19, 2015 om 11:35
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Mercedes-Benz,
Als u bij Google zoekt op handleiding playstation 4 dan kunt u verder, ik kan geen link geven op de iPad.
Vr,gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2015 om 11:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mercedesbenz,

U kunt de uitvoer van de HDMI OUT-aansluiting van het PS4™-systeem instellen. Standaard wordt deze zodanig ingesteld dat deze automatisch wordt aangepast aan de televisie waarmee u verbinding maakt. Als handmatige aanpassingen zijn vereist, selecteert u [Geluid en scherm] > [Instellingen video-uitvoer].

Resolutie
Behalve [Automatisch] kunnen 4 resoluties worden ingesteld.
(Bron)

gerbera
door gerbera - Apr 19, 2015 om 11:50
7372 Antwoorden / 14 Vragen

klik voor de handleiding zo u die nodig mocht hebben.

gerbera
door gerbera - Apr 19, 2015 om 11:51
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Sorry edrick3, u was mij net een slag voor.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 19, 2015 om 12:14
7209 Antwoorden / 3 Vragen

@Mercedesbenz,
Misschien hoeft u alleen maar in of uit te zoomen omdat neefje met dat knopje heeft gerommeld.

mercedesbenz
door mercedesbenz - Apr 19, 2015 om 19:16
61 Antwoorden / 81 Vragen

[quote=mercedesbenz schreef op zondag 19 apr 2015, 11:18]Mijn neefje heeft met zijn playstation 4 zitten rommelen. Hij heeft het de grootte van het beeld verandert. Nij is het beeld te groot en kan hij niet meer zien wat zijn scores zijn. Die vallen nu buiten het beeld. Hoe kan hij dit terug zetten naar kleiner beeld zodat alle tekst er op past.

Bedankt allen!

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2015 om 20:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mercedesbenz,

.....Bedankt allen!.....

Opgelost dus, naar ik aanneem.

mercedesbenz
door mercedesbenz - Apr 19, 2015 om 20:48
61 Antwoorden / 81 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 19 apr 2015, 20:14]@mercedesbenz,

.....Bedankt allen!.....

Opgelost dus, naar ik aanneem.

Nee alles geprobeerd maar nog precies hetzelfde

mercedesbenz
door mercedesbenz - Apr 20, 2015 om 10:07
61 Antwoorden / 81 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 19 apr 2015, 11:46]Hallo mercedesbenz,

U kunt de uitvoer van de HDMI OUT-aansluiting van het PS4™-systeem instellen. Standaard wordt deze zodanig ingesteld dat deze automatisch wordt aangepast aan de televisie waarmee u verbinding maakt. Als handmatige aanpassingen zijn vereist, selecteert u [Geluid en scherm] > [Instellingen video-uitvoer].

Resolutie
Behalve [Automatisch] kunnen 4 resoluties worden ingesteld.
(Bron)

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2015 om 10:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=mercedesbenz schreef op maandag 20 apr 2015, 10:07][quote=edrick3 schreef op zondag 19 apr 2015, 11:46]Hallo mercedesbenz,

U kunt de uitvoer van de HDMI OUT-aansluiting van het PS4™-systeem instellen. Standaard wordt deze zodanig ingesteld dat deze automatisch wordt aangepast aan de televisie waarmee u verbinding maakt. Als handmatige aanpassingen zijn vereist, selecteert u [Geluid en scherm] > [Instellingen video-uitvoer].

Resolutie
Behalve [Automatisch] kunnen 4 resoluties worden ingesteld.
(Bron)

?????

crewmember
door crewmember - Apr 20, 2015 om 12:22
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mercedesbenz schreef op zondag 19 apr 2015, 20:48][quote=edrick3 schreef op zondag 19 apr 2015, 20:14]@mercedesbenz,

.....Bedankt allen!.....

Opgelost dus, naar ik aanneem.

Nee alles geprobeerd maar nog precies hetzelfde

Welk merk en type tv heb je?

Probeer is je tv instellingen te veranderen. (met name overscan/vergroting/beelverhouding/aspect ratio) dat soort dingen.

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2015 om 13:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mercedesbenz,

Kom je er helemaal niet uit, dan kun je ook nog eens hier kijken.
Zou dan eerst na stap 1-2-3-4 bij Change Resolution - Hiermee kan je de resolutie veranderen kijken.

Suc6

mercedesbenz
door mercedesbenz - May 3, 2015 om 19:02
61 Antwoorden / 81 Vragen

niets van dit alles werkt. Toch bedankt allen.