me
door menno1 Jul 28, 2011 om 15:32
Computers & telefonie

Beeldvullend

Beste mensen,

Ik krijg de filmjes bij youtube niet meer beeldvullend,voor die tijd lukte het altijd,wat doe ik fout?

ik krijg alleen een zwart beeld,laptop uitschakelen helpt niet en ook f11 laat het afweten.

b.v.d. en vr.gr. menno

11013 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2011 om 15:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo menno1,

Ga je wel met de muisaanwijzer naar de onderkant van de clip?
Dan verschijnt er een zwart balkje waar je rechts op 'beeldvullend' kunt klikken.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2011 om 15:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@menno1,

Staat de hardwareversnelling wel ingeschakeld?
Klik met de rechtermuisknop op voornoemde zwarte balk en klik op Instellingen.
Kijk of er een vinkje staat voor 'hardwareversnelling inschakelen'. Zo niet, dan aanvinken.

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2011 om 10:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@menno1,

Gelukt??

me
door menno1 - Jul 29, 2011 om 16:15
29 Antwoorden / 21 Vragen

Beste Edrik,

je eerste oplossing was mij bekend,en daar gaat het juist om dat lukt niet,krijg dan een zwart beeld terwijl dat altijd goed ging, je tweede oplossing klikken op instellingen en hard ware aan klikken lukt ook niet dus ik kan hem ook niet aan klikken.

maar ik geef niet op en u bedankt voor de moeite,ik moet er uitkomen.

vr.gr. menno.

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2011 om 17:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@menno1,

Update je Flash Speler eens. En laat even horen of dat geholpen heeft.
Verwijder je Adobe Flash volledig (kun je het beste doen met Revo uninstaller, hier te downloaden. Klik onder freeware - 1e kolom - op download. Kies bij het gebruik voor gevorderden - = de 4e optie - en verwijder ook de vetgedrukte registersleutels. Soms moet je even op + klikken om te openen)
Installeer dan de laatste Adobe FlashPlayer. Hier te downloaden. Haal het vinkje weg voor Google en/of McAfee en let op het juiste besturingssysteem.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2011 om 17:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@menno1,

Welke browser gebruik je? IE ? Probeer dan Firefox eens en kijk of het dan wel lukt. Kun je hier downloaden.

Wat ook wel eens wil helpen: geschiedenis en cookies verwijderen (probeer Ctrl+Shift+Del eens) en de cache legen.

We horen het wel.

Suc6

tdehond
door tdehond - Aug 1, 2011 om 16:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Heeft u al bij de helpbronnen gekeken of in het Helpforum van you tube uw vraag neergezet?

klik hier

tdehond
door tdehond - Aug 3, 2011 om 11:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 29 jul 2011, 17:56]@menno1,

Welke browser gebruik je? IE ? Probeer dan Firefox eens en kijk of het dan wel lukt. Kun je hier downloaden.

Wat ook wel eens wil helpen: geschiedenis en cookies verwijderen (probeer Ctrl+Shift+Del eens) en de cache legen.

We horen het wel.

Suc6

Menno heeft d.m.v. een bedankje aan mij persoonlijk ook de andere respondenten bedankt. Het probleem is nu opgelost.

ps ook alle andere bedankt die de moeite hebben genomen om mij te helpen.

edrick3
door edrick3 - Aug 3, 2011 om 12:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@menno1,

Ben toch wel benieuwd wat de oplossing geworden is.

he
door henkiehoempa - Aug 3, 2011 om 14:11
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 28 jul 2011, 15:49]@menno1,

Staat de hardwareversnelling wel ingeschakeld?
Klik met de rechtermuisknop op voornoemde zwarte balk en klik op Instellingen.
Kijk of er een vinkje staat voor 'hardwareversnelling inschakelen'. Zo niet, dan aanvinken.

Hallo edrick3 en bedankt voor je oplossing! Het was inderdaad de hardwareversneller. Ook gsm, bedankt. Je zag dat deze vraag al eerder was gesteld en stuurde me door.
Leuk als het zo werkt. Ik kan samen met m'n kleinzoon van 3 weer op grootbeeld naar de Teletubbies kijken!