na
door nainy16 Mar 9, 2007 om 09:44
Computers & telefonie

Berichtjes van combo 3210

goede morgen ik krijg steeds smsjes van een provider combo club 3210  en dan nemen ze beltegoed van me af ik heb het al een keer stop gezet maar ze blijven me smsjes sturen en nu wil ik het graag stop zetten. kan iemand mij misschien helpen ermee..??

1676 14 Rapporteer

freya
door freya - Mar 9, 2007 om 10:44
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo nainy16,

Het kan aan mij liggen, maar ik kom op internet géén smsdienst van 'combo club' tegen met nummer 3210.
Weet je zeker dat deze gegevens juist zijn? En heb je al eens 'stop' naar dat nummer ge-sms't?

m.vr.gr. Freya

edwardus
door edwardus - Mar 9, 2007 om 11:56
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk op SMSafzeggen.nl voor meer informatie.

Wellicht moet je zoiets als "COMBO STOP", "COMBO UIT", "CLUB STOP" of "CLUB UIT" sturen naar 3210. Deze shortcode komt overigens niet voor op de lijst.

Weet je nog hoe je aan het abonnement bent geraakt? Wat is het voor iets? Wat voor code moest je toen sturen? Dat geeft wellicht extra aanknopingspunten.

varabas
door varabas - Mar 9, 2007 om 12:30
450 Antwoorden / 35 Vragen

Bij Tros Radar kwam ik iets tegen over Combo, daarin de volgende tekst:

 Om je inschrijving stop te zetten, SMS stop combo naar 3210 of bel naar 0800 0173 (08.30 ? 18.00u)

Dus probeer!

Bassie

stacey
door stacey - Mar 9, 2007 om 12:41
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

-------Hoe schrijf ik me in voor de sms-nieuwsflitsen?-------

In- en uitschrijven kan eenvoudig en snel.Inschrijven doet u simpelweg met een sms'je: stuur "vrtnieuws" of "sporza" naar het nummer 3210.

Uitschrijven gaat even gemakkelijk: stuur "stop" naar datzelfde nummer. Wie zowel op nieuws als op sport is geabonneerd en slechts één van die diensten wil stopzetten, stuurt "stop vrtnieuws" of "stop sporza" naar 3210.

sms diensten 3210 en 4414

 Meldpunt telecomklachten

Succes,

ball06
door ball06 - Apr 16, 2007 om 20:01
7 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zou zeggen: Neem een nieuwe simkaart!

ho
door hopchock - Aug 23, 2007 om 16:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dan heb ik ook een leuk nieuwtje, want het bestaat dus wel, ik kreeg laats rond 09.00 in de ochtend een smsje van combo club, het nummer waar het vandaan kwam was ook 3210, nadat ik dit bericht had gekregen kreeg ik een browserbericht, ik wou daarna 2 vrienden van me smsen en tot mijn verbazing was mijn beltegoed in 1x op, terwijl er nog €6.00 ongeveer de vorige dag op stond:S.. ze hebben er dus gewoon beltegoed afgehaald ook bij mij.

edwardus
door edwardus - Aug 23, 2007 om 16:12
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Als je je nergens voor hebt opgegeven (dus niks naar wat voor sms-dienst dan ook hebt gestuurd) dan zou ik aangifte doen. Ik neem echter aan dat je je toch ergens voor hebt aangemeld. Kijk ook even naar bovenstaande reacties.

ho
door hopchock - Aug 23, 2007 om 16:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb me in ieder geval nergens voor aangemeld, doe ik nooit met mijn telefoon.

brynnar
door brynnar - Aug 23, 2007 om 16:24
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Deponeer uw klacht ook bij de OPTA:

OPTA- Spamklacht.nl

Mvgr - B

am
door amber2307 - Oct 20, 2007 om 21:00
9 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wil ff reageren, ik zat op internet te zoeken naar gratis sms....toen kwam ik uit op de site  http://www.coolestfreesms.com

Daar moest je je nr en provider opgeven......eenmaal gedaan kreeg je van Combo 2 sms`jes.....met daarin de vermelding dat je iets moest doen, ik heb gelijk naar 3210 een sms gestuurd met stop combo....tot mijn verbazing bleef ik echter hoge telefoonrekeningen houden.....en ik weet het stom van me !!! dacht ik heb veel gebeld, maar ik keek mijn online rekeningen na....en jawel iedere maand vanaf aanmelding tot heden verschillende keren per maand een sms ontvangen van  nr 392754222070....a 0,59 eurocent...het mooie ervan is....dat je iedere zondag 2 sms`jes ontvangt van Combo maar voor de rest nooit iets ziet..

In totaal heb ik in 4 maanden maar liefst 49 keer betaald voor iets wat ik niet wil en mezelf voor heb afgemeld...Wat nu ????

Er staat wel iedere keer bij voor problemen...bel met (ben zijn naam en nr kwijt) maar morgen is het weer Zondag dus....:S:S:S

ik ga dit melden bij bovenstaande site......dus je ziet wel je bent niet alleen....

groetjes

Amber

sa
door sanne88 - Dec 16, 2007 om 10:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij heb ik het zelfde probleem.

Zaterdags feestje gehad..
Dacht lekker uitslapen maar nee werd wakker gesmst door combo.
Geen idee wat het was maar mijn humuur was al sterk gedaald.
Ik uit bed en gelijk google om meer info te zoeken..
Kwam ik hier terecht..

Tot mijn grootste verbazing kwam ik er achter na een aantal reacties te lezen dat ik me zelf ergens heb aangemeld.
Het gekste van dit alles is dat ik die site nog nooit heb gezien!
En mij nooit ergens voor aan gemeld heb, zeker niet bij die site.
Maar nu wel al mn beltegoed kwijt.
Had geluk dat het maar 5 euro was,
nu ik geen beltegoed heb kunnen ze er ook niets meer afhalen..

Ben bang dat ik mijn oude simkaart maar weer moet gebruiken.
Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt..

Groetjes Sanne.

al
door alanah - Mar 27, 2008 om 14:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb het zelfde probleem

eh
door ehs - Jul 15, 2008 om 14:35
2 Antwoorden / 0 Vragen

na zoeken op de site van http://www.coolestfreesms.com/ws/ staat in de dir http://www.coolestfreesms.com/ws/zafterms.htm dat je een e-mail moet sturen (punt 8 voorwaarden):

"Customer also has the statutory right to withdraw from
the contract within 10 days after the effective date of the agreement
("cooling-off period"), provided, however, that their (your) right to
withdrawal immediately terminates if their (your) first use of the service
occurs before the end of the cooling-off period. to withdraw from the agreement
within the withdrawal period, send a termination notification via e-mail to  supportsa@timwe.com or via postal mail to
to TOTAL TIM, address:
Praça
Edifício Amoreiras Square, Rua Joshua Benoliel, nº1 – 3ºC 1250 – 273 LISBON - PORTUGAL
, which communication must clearly state client’s name,
address and phone number, and be postmarked within the withdrawal period.
"

Een heel gedoe dus, maar denk ook aan aangifte bij de Politie omdat het hier duidleijk gaat om het niet nakomen van protocollen zoals afmelden met STOP of OFF naar 3210.Ik ben benieuwd hoe lang dit soort rotzooi nog legaal is.

eh
door ehs - Jul 15, 2008 om 14:42
2 Antwoorden / 0 Vragen

Op deze site kun je zien wie er achter zitten ;-)

http://www.timwe.com