ta
door tar Jun 3, 2006 om 00:47
Computers & telefonie

Bestand openen.

Hallo Allemaal,

Wanneer ik een bestand download van Internet kreeg ik eerst een standaard Windows-waarschuwingsmenu met de vraag; weet u het zeker, bestanden kunnen schade aanrichten, enz.

Ik heb dat vinkje weggehaald zodat ik dat menu niet meer krijg... bij nader inzien is dit niet handiger en wil ik graag dit Windows-waarschuwingsmenu weer terug...

Weet iemand hoe je dit Windows-waarschuwingsmenu weer terug krijgt?

Bij voorbaat dank,

groet, Mike

414 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 3, 2006 om 01:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit kun je als volgt herstellen:

Open een Windows Verkenner en klik op Extra -> Mapopties, ga naar tabblad Bestandstypen. Daar ga je op zoek naar het betreffende bestandstype, selecteer deze en klik op Geavanceerd. Nu kun je het vinkje aanzetten voor bevestiging na downloaden (ik weet niet hoe dit heet in de NL versie).

ve
door verwijderd - Jun 3, 2006 om 01:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hey Edwardus,

Bedankt voor de supersnelle reactie!!

De instelling is weer als vanouds! THANKS!

Groet, Mike