ve
door veelen Dec 10, 2003 om 13:28
Computers & telefonie

Betalingen

Mag UPC administratiekosten berekenen als je met een acceptgirokaart betaalt?

392 3 Rapporteer

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:18
57 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, dat is toegestaan. Ze willen in principe dat iedereen betaalt middels een incassomachtiging. Als je dat niet wilt, dan kunnen ze ook een acceptgiro sturen, maar daarvoor worden inderdaad extra administratiekosten in rekening gebracht. Daar ontkom je helaas niet aan.

ve
door veelen - Apr 16, 2004 om 12:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor uw reactie.

fa
door farmer - Apr 16, 2004 om 12:18
1 Antwoorden / 2 Vragen

Hoe is het met betalingen via online banking?
Is het dan ook geoorloofd om 1 euro extra te innen.