wyntje
door wyntje Feb 12, 2013 om 19:18
Computers & telefonie

Blackberry 9790


aanschaf (blackberry9790) bij winkel keten ONE LEYWEG B.V LEYWEG 920A DEN HAAG hoe is het mogelijk als je nieuwe telefoon gekocht hebt blackberry 9790 € 499,= die na 10 maanden kapot gaat 2 jaar garantie hebt op je telefoon dat,je na een reparatie van 8 weken een andere9790 gebruikte toestel terug krijgt (reden volgens one leyweg is je telefoon is niet meer te maken we hebben alles voor je gedaan ) geen nummer te vinden van blackberry kantoor GR J. KRULLAARS

308 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 12, 2013 om 19:49
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ja zo gaat dat als de die gemaakt is wat een tijd duurt gaat naar de volgende klacht. U zij zouden net zo goed die van u naar de reperateur kunnen sturen om hem te laten maken. Maar dan had u ook een oude(die van u zou dus ook een gerepareerde zijn) gekregen dus voor de vlotte hulp is een remedie om dus niet zonder toestel te zitten (mijn gedachte)

ikbenik
door ikbenik - Feb 12, 2013 om 20:08
2845 Antwoorden / 27 Vragen
0

[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 12 feb 2013, 19:49]Ja zo gaat dat als de die gemaakt is wat een tijd duurt gaat naar de volgende klacht. U zij zouden net zo goed die van u naar de reperateur kunnen sturen om hem te laten maken. Maar dan had u ook een oude(die van u zou dus ook een gerepareerde zijn) gekregen dus voor de vlotte hulp is een remedie om dus niet zonder toestel te zitten (mijn gedachte)

Is ook zo.

Natuurlijk kan de verkopende partij en fabrikant de toestellen van de klanten zelf repareren. Alleen is dan de reparatie termijn 6 tot 8 weken.

Beginnen de mensen te mopperen dat de reparatie termijnen zo lang duren.

Dus doen ze het op een andere manier.
Beginnen de mensen te mopperen omdat ze hun eigen toestel niet terugkrijgen.

Jaja.

...


Het is een utopie dat de mensen hun eigen toestel binnen een paar dagen gerepareerd terugkrijgen.

zoekster
door zoekster - Feb 12, 2013 om 20:24
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Volslagen idioot dat u een gebruikt toestel terug krijgt. U hoeft daar helemaal geen genoegen mee te nemen, u hebt recht op nieuw vervangend product met dezelfde specificaties, geen tweedehands toestel van iemand anders.
En daar ook nog eens 8 weken op wachten.
(Makkelijk praten van die forumleden hierboven, maar zelf hadden ze flink gebaald als ze met een tweedehands product werden afgeserveerd, als je 10 maanden oude telefoon van 500 euro kapot gaat.)
Gaat u maar eens bellen met het juridisch loket 0900 8020 die helpen u wel verder.

ikbenik
door ikbenik - Feb 12, 2013 om 20:34
2845 Antwoorden / 27 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:24]
Gaat u maar eens bellen met het juridisch loket 0900 8020 die helpen u wel verder.



Verdomme! Blijf je aan de gang?

Dat doe je alleen om aan te geven dat je aan mijn expertise geen vertrouwen hebt en daardoor standaard door verwijst.




[quote=zoekster schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:24]Volslagen idioot dat u een gebruikt toestel terug krijgt. U hoeft daar helemaal geen genoegen mee te nemen, u hebt recht op nieuw vervangend product met dezelfde specificaties, geen tweedehands toestel van iemand anders.
En daar ook nog eens 8 weken op wachten.
Hier ga je de fout in!
De wetgeving spreekt helemaal niet bij vervanging over een NIEUW product.
De wetgeving spreekt over dat bij non-conformiteit de verkopende partij kosteloos ervoor moet zorgen dat het product alsnog volgens de koopovereenkomst komt.
Dus een refurbished product mag in dat geval gewoon. Omdat een refurbished product dezelfde eigenschappen bezit als een nieuw product.


[quote=zoekster schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:24]
(Makkelijk praten van die forumleden hierboven, maar zelf hadden ze flink gebaald als ze met een tweedehands product werden afgeserveerd, als je 10 maanden oude telefoon van 500 euro kapot gaat.)
Is helemaal niet gemakkelijk praten.

Veel mensen willen nu eenmaal niet 6 tot 8 weken op een reparatie wachten en eisen dat het probleem binnen een paar dagen wordt opgelost. En dan krijg je dergelijke zaken.
Zo simpel is het nu eenmaal.

Ten eerste moet gekeken worden wat het probleem is en hoe het ontstaan is. Waarna gekeken wordt hoe het probleem opgelost kan worden.

Dus gelijk een nieuw product verstrekken is er echt niet bij.

Redacteur
door Redacteur - Feb 13, 2013 om 11:54
1073 Antwoorden / 62 Vragen
0

Graag alleen on-topic reageren.

De redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mahadma
mahadma - Sep 23, 2024 om 10:57
Computers & telefonie

Vara-kassa op android werkt niet

Vraag en beantwoord op mobiel (android) werkt niet op 2 verschillende telefoons. Na 3 vragen te kunnen zien werkt "Toon meer actuele vragen" niet,Na toon meer en je wil inloggen kom je in het scherm (Zie je geen inlogschermpje verschijnen ? Klik dan op de knop hier onder) Witte letters op rode achtergrond Inloggen of registrene, Dit werkt ook niet. Lees meer

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer