Blackberry 9790
aanschaf (blackberry9790) bij winkel keten ONE LEYWEG B.V LEYWEG 920A DEN HAAG hoe is het mogelijk als je nieuwe telefoon gekocht hebt blackberry 9790 € 499,= die na 10 maanden kapot gaat 2 jaar garantie hebt op je telefoon dat,je na een reparatie van 8 weken een andere9790 gebruikte toestel terug krijgt (reden volgens one leyweg is je telefoon is niet meer te maken we hebben alles voor je gedaan ) geen nummer te vinden van blackberry kantoor GR J. KRULLAARS
Ja zo gaat dat als de die gemaakt is wat een tijd duurt gaat naar de volgende klacht. U zij zouden net zo goed die van u naar de reperateur kunnen sturen om hem te laten maken. Maar dan had u ook een oude(die van u zou dus ook een gerepareerde zijn) gekregen dus voor de vlotte hulp is een remedie om dus niet zonder toestel te zitten (mijn gedachte)
[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 12 feb 2013, 19:49]Ja zo gaat dat als de die gemaakt is wat een tijd duurt gaat naar de volgende klacht. U zij zouden net zo goed die van u naar de reperateur kunnen sturen om hem te laten maken. Maar dan had u ook een oude(die van u zou dus ook een gerepareerde zijn) gekregen dus voor de vlotte hulp is een remedie om dus niet zonder toestel te zitten (mijn gedachte)
Is ook zo.
Natuurlijk kan de verkopende partij en fabrikant de toestellen van de klanten zelf repareren. Alleen is dan de reparatie termijn 6 tot 8 weken.
Beginnen de mensen te mopperen dat de reparatie termijnen zo lang duren.
Dus doen ze het op een andere manier.
Beginnen de mensen te mopperen omdat ze hun eigen toestel niet terugkrijgen.
Jaja.
...
Het is een utopie dat de mensen hun eigen toestel binnen een paar dagen gerepareerd terugkrijgen.
Volslagen idioot dat u een gebruikt toestel terug krijgt. U hoeft daar helemaal geen genoegen mee te nemen, u hebt recht op nieuw vervangend product met dezelfde specificaties, geen tweedehands toestel van iemand anders.
En daar ook nog eens 8 weken op wachten.
(Makkelijk praten van die forumleden hierboven, maar zelf hadden ze flink gebaald als ze met een tweedehands product werden afgeserveerd, als je 10 maanden oude telefoon van 500 euro kapot gaat.)
Gaat u maar eens bellen met het juridisch loket 0900 8020 die helpen u wel verder.
[quote=zoekster schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:24]
Gaat u maar eens bellen met het juridisch loket 0900 8020 die helpen u wel verder.
Verdomme! Blijf je aan de gang?
Dat doe je alleen om aan te geven dat je aan mijn expertise geen vertrouwen hebt en daardoor standaard door verwijst.
[quote=zoekster schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:24]Volslagen idioot dat u een gebruikt toestel terug krijgt. U hoeft daar helemaal geen genoegen mee te nemen, u hebt recht op nieuw vervangend product met dezelfde specificaties, geen tweedehands toestel van iemand anders.
En daar ook nog eens 8 weken op wachten.
Hier ga je de fout in!
De wetgeving spreekt helemaal niet bij vervanging over een NIEUW product.
De wetgeving spreekt over dat bij non-conformiteit de verkopende partij kosteloos ervoor moet zorgen dat het product alsnog volgens de koopovereenkomst komt.
Dus een refurbished product mag in dat geval gewoon. Omdat een refurbished product dezelfde eigenschappen bezit als een nieuw product.
[quote=zoekster schreef op dinsdag 12 feb 2013, 20:24]
(Makkelijk praten van die forumleden hierboven, maar zelf hadden ze flink gebaald als ze met een tweedehands product werden afgeserveerd, als je 10 maanden oude telefoon van 500 euro kapot gaat.)
Is helemaal niet gemakkelijk praten.
Veel mensen willen nu eenmaal niet 6 tot 8 weken op een reparatie wachten en eisen dat het probleem binnen een paar dagen wordt opgelost. En dan krijg je dergelijke zaken.
Zo simpel is het nu eenmaal.
Ten eerste moet gekeken worden wat het probleem is en hoe het ontstaan is. Waarna gekeken wordt hoe het probleem opgelost kan worden.
Dus gelijk een nieuw product verstrekken is er echt niet bij.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vara-kassa op android werkt niet
Vraag en beantwoord op mobiel (android) werkt niet op 2 verschillende telefoons. Na 3 vragen te kunnen zien werkt "Toon meer actuele vragen" niet,Na toon meer en je wil inloggen kom je in het scherm (Zie je geen inlogschermpje verschijnen ? Klik dan op de knop hier onder) Witte letters op rode achtergrond Inloggen of registrene, Dit werkt ook niet. Lees meer
Dealhunter Lidl aanklagen
Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer