retjudyy
door retjudyy Jun 7, 2014 om 14:29
Computers & telefonie

Bleutooth

Ik heb op zolder een apparaat dat bleutooth zend ,maar ik kan beneden geen signaal ontvangen in de huiskamer ;;ik denk door het betonnen plafond, maar op de trap in de gang heb ik wel contact.
Vraag bestaan er ook versterkers voor bleutooth die ik halverwege de trap kan installeren en dan wel het signaal in de huiskamer kan ontvangen

651 3 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Jun 7, 2014 om 14:40
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Even zoeken op "bluetooth extender". Maar eigenlijk is bluetooth hiet niet voor gemaakt. Bluetooth is voor korte afstanden tot ca. 10 a 12 meter in het open veld.

costnix
door costnix - Jun 8, 2014 om 18:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn bluetooth dongles te kopen, die een afstand van 100 meter kunnen overbruggen. Ik heb deze al voor 6,95 Euro in de winkel zien liggen.

retjudyy
door retjudyy - Jun 8, 2014 om 19:24
38 Antwoorden / 25 Vragen

IK heb een dongel voor 100 meter maar het probleem zit in het plafond van de huiskamer
het is een signaal van mijn omvormer van de zonnepanelen
ik denk dat er geen versterker voor bleutooth is
Ik ga nu informeren of er een aansluiting zit op de omvormer zodat ik via een kabeltje naar mijn router kan gaan.en kan dan overal het signaal ontvangen