ge
door geertdegraaf Mar 28, 2004 om 16:43
Computers & telefonie

Bluetooth

kan ik met mijn t630 met mijn Logitech® Mobile Bluetooth® Headset met mijn computer opnemen met zo'n bluetooth stick????

889 10 Rapporteer

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 13:08
174 Antwoorden / 14 Vragen

In principe is dit mogelijk. Alleen als je op internet gaat zoeken hoe dit moet kom je niets dan communicatieproblemen tegen (zoek met google.nl op t630 AND bluetooth).
Eigenlijk af te raden dus, tenzij je er een hobby van maakt om het communicatie protocol tussen GSM en PC op te lossen.

hb
door hboxem - Jan 30, 2012 om 12:57
8 Antwoorden / 33 Vragen

Ik zou dit ook wel graag willen maar weet beslist niet hoe ik aan zoveel geld moet komen om deze te laten installeren !!!!!
Dit is ook weer alleen weggelegd voor mensen die dit makkelijk kunnen betalen !!
Dit is toch ook net zo als bij elektriese auto's ? deze zijn ook niet te betalen, ja alleen voor mensen die geld genoeg hebben

sp
door sphinx45 - Jan 30, 2012 om 13:35
5 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou het ook graag doen maar ik ben 67jaar en met de huidige subsidieregeling haal ik de kosten er nooit uit want ik denk niet dat ik 95 jaar of nog ouder wordt.
De oude regeling loonde wel.
De nieuwe regeling discrimineert ouderen.

retjudyy
door retjudyy - Jan 30, 2012 om 14:05
38 Antwoorden / 25 Vragen

Ben het met de vorige sprekers eens.... je moet een X bedrag investeren en je krijgt wat terug aan Kw .je krijgt meer rente als je dat bedrag op rente zet Ze moeten subsidie geven op de aanschaf van de panelen en niet op de terug gegeven Kw aan het net

ke
door keesie59 - Jan 30, 2012 om 14:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Een standaard setje zonnepanelen kost ongeveer 2000 euro. Voor die prijs mag je ze zelf plaatsten en installeren.
Maximaal is de opbrenst ongeveer 450kwh per jaar.
Met een gemiddelde stroomprijs van 0,22 euro zal het dus 22 jaar duren voordat je de investering eruit hebt.
Er mag in de tussentijds niets gebeuren wat met elke 100 euro kosten moeten de panelen weer een jaar langer mee.
Voor mij de conclusie: Ook door kassa worden we op het verkeerde been gezet.

frits
door frits - Jan 30, 2012 om 16:54
146 Antwoorden / 5 Vragen

Ik ben het vorige berichtgeving eens het duurt te lang voor dat je het hebt terug verdient en tegen die tijd zijn de zonnecellen weer aan vervanging toe, of je bent verhuisd.
Voor mij 68 jr heeft het dus al helemaal geen nut, en je moet het geld er maar voor hebben, hetzelfde is van toepassing op de elektrische auto, je komt er niet ver mee en als de accu's versleten zijn na enkele jaren zit met een gigantische kosten post, en of al die versleten accu's zo wel goed zijn voor het milieu ?

Plus krijg je nog eens, hoe minder je gebruikt hoe meer op den duur betaald, kan men de Kilowatt en kuub prijs weer omhoog schroeven, het rijk moet toch zijn inkomsten uit de energie belasting hebben. Ik zeg nogmaals energie is niet duur de belastingEN erop doen het !

de
door dekuip_1 - Jan 31, 2012 om 12:13
2 Antwoorden / 2 Vragen

Het klopt dat het een tijdje duurt voordat je de kosten van de zonnepanelen hebt terugverdiend,maar het kan ook zoals bij mij is gebeurd.Ik heb nu vanaf afgelopen dec. zonnepanelen,gelegd door de woningstichting.
Als nu eens om te beginnen elke woningst. eens gaat beginnen om bij de huurders de panelen aan te gaan leggen (want die krijgen er subsidie op).Plus ze kunnen een goede prijs afspreken met de leverancier van de zonnepanelen omdat het om een grote hoeveelheid gaat.
Het kost mij helemaal niets,ik moest alleen persé overstappen naar de energieleverancier waarmee de woningst. een contract mee heeft afgesloten.
Het is nog maar kort dat ik ze heb (2 maanden) maar het levert nu al iets op.
Dus kom op woningstichtingen laat je van de goede ZONNIGE kant zien.

j.a.de witte
door j.a.de witte - Feb 2, 2012 om 00:42
86 Antwoorden / 6 Vragen

Omat zonnepanelen op zich interessant zijn heb ik een proef gehouden (2jaar) met een paneel.

Het resultaat was;
na enige weken zag de paneel er niet meer uit , met name door het uv ea.!

Ook zat er enorm veel vuil ( NS,Vogels,lucht vervuiling,bladeren,oa. denne naalden,zaai zaad van sommie bomen,uv,regen,ed.) op en dat was zelfs ingecancerd en wel zo dusdanig dat het paneel geen energie meer gaf en ook niet meer schoon te maken was !( helemaal mat en niet meer herkenbaar)

Er is dus ook een afschrijving, meestal 10 jaar bijv. en de ontwikkeling van de zonnecellen gaat zo razend snel dat als het paneel geplaatst is er alweer nieuwere zonne cellen zijn met een veel hoger rendement.

Ook is er extra onderhoud en kosten.(buren en schoonheids commissies even buiten gesloten)

Meestal worden de nieuwere cellen niet meteen toegepast in de panelen, want de oudere moeten eerst op.

Ook is de opbrengst aan energie erg laag en als er energie over is nemen de energie bedrijven het meestal niet terug.

Als ze het doen is de prijs die ze ervoor betalen veel te laag en niet in verhouding tot de prijs die betaald moet worden.

Alleen voor mensen met een volkstuintje en het kleine opslag hokje kan daar een paneel op om de accu op te laden zodat daar ook (beperkt) energie aanwezig is, wat ook kan met een garage box.

Al met al zijn zonne panelen een interessant object maar meer niet.

Er moet dus nog veel meer gebeuren.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 29, 2012 om 22:58
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Helaas zijn er vele te dure aanbieders.
Kijk eens op www.zonnepaneelforum.nl

Daar vind je wel betaalbare en de huidige zijn meestal beter dan 2 jaren terug.
zo snel gaat het, goedkoper en betere.

j.a.de witte
door j.a.de witte - May 3, 2012 om 23:22
86 Antwoorden / 6 Vragen

Voor de tv een programma gezien waarin een fa. grote zonnepanelen gaat zetten langs dijken,wallen enz.

Een ieder kan zich daarop abonneren en koopt op die manier zonne energie.

Ik heb zeze fa. (zie url) benaderd maar nog niets vernomen.

Mijn reactie aan die fa.

Hi saw on Dutch tv. solarpanel project for The Netherlands.

Like to know more and contact also in The Netherlands.

With regards,

J.A.DE WITTE

http://www.greenpointwindandsolar.com/contactus.aspx

Please feel free to contact us by email or phone with any questions, further information, or site evaluation and price quote requests. You may also contact us by submitting the form below.

Thank you for contacting us! We will respond to your request shortly.