jo
door josje1960 Jan 16, 2012 om 15:51
Computers & telefonie

Cashen beltegoed

Ik heb van mijn mobiele abonnement nog behoorlijk wat beltegoed staan maar moet bellen naar 0900-nummers apart afrekenen. Ik vind dit niet kunnen, ik heb immers beltegoed genoeg om dit uit te betalen, ik vind dit een vorm van diefstal. Is T-Mobile de enige provider waar je deze nummers apart moet afrekenen?

1379 3 Rapporteer

naitsoezn
door naitsoezn - Jan 16, 2012 om 15:56
842 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe kan het nou diefstal zijn terwijl je er zelf mee ingestemd hebt toen je het contract afsloot?

Veel providers rekenen aparte tarieven voor de duurdere nummers, dus niet alleen 0900-nummers, maar ook 088-nummers (ed) en bellen in / naar het buitenland.

jo
door josje1960 - Jan 16, 2012 om 15:58
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb inmiddels begrepen dat andere providers dit ook doen maar als ik nu meer dan voldoende beltegoed heb staan, waarom kan dit dan niet verrrekend worden? Bovendien was het bij mijn oude flex-abonnement wel mogelijk maar dat hebben ze leuk opgeheven en nu bij het relax-abonnement kan het dus niet meer terwijl ik dat wel gewend was. Ik blijf het een vreemde gang van zaken vinden.

stekel
door stekel - Jan 24, 2012 om 13:21
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb nog steeds een flex abbo bij T-mobile al jaren waar alle kosten uit betaald worden.bel en sms,internet kosten een abbo op internet wordt wel appart berekend..
Ik ga dus nooit over op een relax abbo omdat ik een aardig beltegoed heb en dat zou kwijtraken met een overstap naar relax en terug betal bij beindiging van het contract heeft t-mobile niet al teveel trek in dus wordt mijn flex abbo steeds weer verlengd