deroedel
door deroedel Dec 9, 2012 om 23:34
Computers & telefonie

Chrome

als ik google chrome als webbrowser installeer kan ik dan mijn favorieten ook overzetten , ik heb nu explorerer 6 . en hoe doe ik dit

6217 15 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 9, 2012 om 23:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zoek op u computer naar de map favorieten,maar daar een buromap van en u heeft alle favorieten bij de hand.Maar volgens mij gaat de favorieten gewoon meer naar de niieuwe browser bij het installeren.

aurora1
door aurora1 - Dec 10, 2012 om 01:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag deroedel,

KLIK even HIER om te lezen hoe je je favorieten in Google Chrome kunt zetten.

vr.gr.

sweeterlake
door sweeterlake - Dec 10, 2012 om 03:11
468 Antwoorden / 16 Vragen

Explorer 6 nog?! Werk nu al met Explorer 10.

Zelf zou ik Chrome niet installeren. Abusievelijk ooit eens bij een update geïnstalleerd gekregen, was moeilijk en moeizaam te verwijderen Chrome, mijn mail van Outlook werd niet geopend: onbekend!. Middels systeemherstel Chrome weer verwijderd.

Bezint eer gij er aan begint!

rv
door rvansoest - Dec 10, 2012 om 13:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

Google Chrome is wat mij betreft de beste browser die er op dit moment is, voor prive gebruik. Als IT consultant wil je er wel op wijzen dat Chrome bedrijfsmatig af te raden is vanwegen het managen en de compatibiliteit met internet sites / web based applicaties. Internet explorer 6 zou ik z.s.m. upgraden aangezien deze echt niet meer bij de tijd is.

Op het moment dat je Chrome installeert zal hij vragen of hij je favorieten mee moet overnemen.

Het verhaal van Sweeterlake lijkt me een vervelend probleem maar dit heeft weinig met Chrome te maken. Mail in outlook gebruikt internet explorer op de achtergrond dus daar zat waarschijnlijk een probleem in. Ik gebruik Chrome sinds het begin en het heeft altijd goed gewerkt.

sp
door spinnetje_1 - Dec 10, 2012 om 13:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

Om dit probleem te voorkomen heb ik al mijn favorieten op een eigen webpagina gezet via www.symbaloo.com.
Op deze manier kan ik door simpel op mijn pagina in te loggen via elke browser en op elke computer bij mijn favorieten.
Geen gedoe meer met overzetten of bijwerken.

gerard1944
door gerard1944 - Dec 10, 2012 om 13:48
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik Chrome (niet meer) maar volgens mij kun je die inderdaad importeren tijdens de installatie.
Wel heb ik een opmerking richting IT consultant rvansoest. Als deze nog nooit van het probleem van sweeterlake gehoord heeft wil ik hem aanraden zijn kennis een beetje bij te spijkeren via deze link: http://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=3&gs_rn=0&gs_ri=hp&pq=problemen%20na%20het%20verwijderen%20van%20chrome&cp=40&gs_id=1lz&xhr=t&q=problemen%20na%20het%20verwijderen%20van%20Google%20Chrome&pf=p&tbo=d&sclient=psy-ab&oq=problemen+na+het+verwijderen+van+Google+Chrome&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=d1d739225dddbdea&bpcl=39650382&biw=1472&bih=668

rv
door rvansoest - Dec 10, 2012 om 13:53
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerard1944 schreef op maandag 10 dec 2012, 13:48]Ik gebruik Chrome (niet meer) maar volgens mij kun je die inderdaad importeren tijdens de installatie.
Wel heb ik een opmerking richting IT consultant rvansoest. Als deze nog nooit van het probleem van sweeterlake gehoord heeft wil ik hem aanraden zijn kennis een beetje bij te spijkeren via deze link: http://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=3&gs_rn=0&gs_ri=hp&pq=problemen%20na%20het%20verwijderen%20van%20chrome&cp=40&gs_id=1lz&xhr=t&q=problemen%20na%20het%20verwijderen%20van%20Google%20Chrome&pf=p&tbo=d&sclient=psy-ab&oq=problemen+na+het+verwijderen+van+Google+Chrome&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=d1d739225dddbdea&bpcl=39650382&biw=1472&bih=668

Als ik de bovenstaande linkjes lees, komt het probleem zich voornamelijk voor als je Chrome probeert te deinstalleren als je onvoldoende rechten hebt. Zoals met alle software is dit niet echt een handige zet. Dit staat los van Chrome.

Chrome is te installeren met beperkte rechten en nestelt zich dan in het gebruikersprofiel. Om dit soort problemen te voorkomen kun je beter de Business Build gebruiken http://www.google.com/intl/en/chrome/business/browser/

deroedel
door deroedel - Dec 10, 2012 om 23:12
77 Antwoorden / 71 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 10 dec 2012, 01:04]Dag deroedel,

KLIK even HIER om te lezen hoe je je favorieten in Google Chrome kunt zetten.

vr.gr.

deroedel
door deroedel - Dec 10, 2012 om 23:15
77 Antwoorden / 71 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 10 dec 2012, 01:04]Dag deroedel,

KLIK even HIER om te lezen hoe je je favorieten in Google Chrome kunt zetten.

vr.gr.[/q] Dank je wel jullie allen , maar dit antwoord vind ik de juiste

deroedel
door deroedel - Dec 10, 2012 om 23:41
77 Antwoorden / 71 Vragen

bedankt allemaal voor jullie bijdrage

gr deroedel

aurora1
door aurora1 - Dec 10, 2012 om 23:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Graag gedaan, gelukkig ben je eruit.
vr.gr.

sweeterlake
door sweeterlake - Dec 11, 2012 om 02:21
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=rvansoest schreef op maandag 10 dec 2012, 13:17]Google Chrome is wat mij betreft de beste browser die er op dit moment is, voor prive gebruik. Als IT consultant wil je er wel op wijzen dat Chrome bedrijfsmatig af te raden is vanwegen het managen en de compatibiliteit met internet sites / web based applicaties. Internet explorer 6 zou ik z.s.m. upgraden aangezien deze echt niet meer bij de tijd is.

Op het moment dat je Chrome installeert zal hij vragen of hij je favorieten mee moet overnemen.

Het verhaal van Sweeterlake lijkt me een vervelend probleem maar dit heeft weinig met Chrome te maken. Mail in outlook gebruikt internet explorer op de achtergrond dus daar zat waarschijnlijk een probleem in. Ik gebruik Chrome sinds het begin en het heeft altijd goed gewerkt.

Waarschijnlijk nimmer ooit het probleem 'Chrome' meegemaakt! Voor iemand zonder kennis is een nachtmerrie. Wilde zelfs eerst nog mijn laptop opnieuw formateren en alles herinstalleren, zover gaat 'Google Chrome'! Google Chrome nestelt (nestelde) zich zodanig dat je wel gedwongen zou blijven om het continu te gebruiken, ook al wil(de) je een andere webbrowser gebruiken.

tienvliet
door tienvliet - Dec 12, 2012 om 19:35
72 Antwoorden / 3 Vragen

Begrijp niets van al die negatieve uitingen, heb zowel chrome als IE in gebruik (naar keuze) werken beiden prima. De roedel zal inmiddels zijn adressen wel geïmporteerd hebben, was toch eenvoudig?

Cookies
door Cookies - Dec 12, 2012 om 19:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=sweeterlake schreef op dinsdag 11 dec 2012, 02:21]

Waarschijnlijk nimmer ooit het probleem 'Chrome' meegemaakt! Voor iemand zonder kennis is een nachtmerrie. Wilde zelfs eerst nog mijn laptop opnieuw formateren en alles herinstalleren, zover gaat 'Google Chrome'! Google Chrome nestelt (nestelde) zich zodanig dat je wel gedwongen zou blijven om het continu te gebruiken, ook al wil(de) je een andere webbrowser gebruiken.

Totaal onherkenbaar voor mij wat je schrijft over Chrome! Je wordt ook helemaal niet gedwongen Chrome altijd te gebruiken. Dit heeft echt te maken met het feit dat je geen enkele kennis op dit gebied hebt.

tienvliet
door tienvliet - Dec 12, 2012 om 20:23
72 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 12 dec 2012, 19:52][quote=sweeterlake schreef op dinsdag 11 dec 2012, 02:21]

Totaal onherkenbaar voor mij wat je schrijft over Chrome! Je wordt ook helemaal niet gedwongen Chrome altijd te gebruiken. Dit heeft echt te maken met het feit dat je geen enkele kennis op dit gebied hebt.

Mogelijk een oorzaak, voor mij de top browser.