zadinia
door zadinia Jun 23, 2008 om 11:04
Computers & telefonie

Contactpersonen werkbalk weg??

Ik wil een groep contactpersonen aanmaken (al vaker gedaan) en ik mis ineens de werkbalk waar je volgens de help-functie op "nieuwe contactgroep" moet klikken als je je scherm "windows contactpersonen" hebt geopend. Heel raar..... Kan iemand mij helpen deze verloren balk weer op te sporen? Alvast bedankt! Groetjes van Zadinia.

837 5 Rapporteer

freya
door freya - Jun 23, 2008 om 11:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Zadinia,

Binnen welk programma maak je die contactpersonen? Windows Mail? Outlook Express? Outlook? Windows Adresboek?

Heb je wellicht via Beeld -> Werkbalken één of meer werkbalken 'per ongeluk' uitgeschakeld? Zoja, zet de vinkjes dan weer terug om de werkbalk(en) weer zichtbaar te maken.

m.vr.gr. Freya

zadinia
door zadinia - Jun 23, 2008 om 11:34
77 Antwoorden / 25 Vragen

hoi,

ik gebruik windows mail. ik had al gekeken bij werkbalken. ik kan bij beeld en dan werkbalken kiezen voor google en limewire plus toolbar nog inschakelen. de enige werkbalk die ik zie geeft opties zoals organiseren, diavoorstelling, branden etc. (raar huh?) ik hoop dat dit je verder kan helpen (en zo mij). dank je wel alvast.

freya
door freya - Jun 23, 2008 om 11:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vrees dat ik je dan even niet verder kan helpen. Heb momenteel niet de beschikking over een computer met Vista (Windows Mail) en ken het bewuste programma niet goed genoeg om het 'even uit mijn hoofd' te doen. Even wachten op andere, Vista gebruikers, dan maar.

Freya

freya
door freya - Jun 23, 2008 om 12:14
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Nog even een aanvulling.
Uit een voorgaande vraag van je begrijp ik dat je Office 2007 hebt. Waarom gebruik je dan nog steeds Windows Mail? Outlook 2007 bevat veel meer mogelijkheden. Je kunt er ook heel makkelijk verschillende accounts mee beheren en mailtjes dus ook in aparte mappen/bestanden bewaren.

Freya

zadinia
door zadinia - Jun 23, 2008 om 18:02
77 Antwoorden / 25 Vragen

Hoi, ik heb inderdaad outlook 2007 welke ik gebruik voor de post van een vrijwilligersorganisatie waar ik het secretariaat voor doe. De windows vista mail is voor prive-mail. ik vind het wel fijn zo gescheiden. inderdaad is die outlook 2007 veel handiger en makkelijker, daarom gebruik ik die ook voor het secretariaat (kan ik dingen op opvolgen zetten etc), mijn sociale leven is niet zo boeiend....haha
ik denk nl. dat als ik 2 accounts op die outlook heb, dat de mail door elkaar binnenkomt, en dat lijkt me onhandig, ik doe wel heel erg mijn best met de PC, maar ik blijf een goedwillende amateur.
ben al erg blij dat ik na 2 dagen stoeien met de PC het vorige probleem heb kunnen oplossen....
groetjes van Zadinia