Contract inzien Tele2
Goedemiddag,
ik ben al een tijdje bezig met mijn klacht bij tele2. Tot nu toe is er NIKS gebeurd met de klacht. Ik heb mijn contract vroegtijdig verlengd en nu betaal ik al ruim een jaar 10 euro per maand te veel aan mijn abonnement. Echt belachelijk! Ik heb gevraagd om mijn contract. Iedere keer weer een andere smoes om mijn contract niet op te sturen. Zelf ben ik lid van de consumentenbond. Zij beweren dat ik ten alle tijde het recht heb om mijn contract in te zien. Bij deze: Tele2, ik wil graag mijn contract inzien!
Als je je abonnement hebt verlengd, hoe kun je dan 10 euro per maand te veel betalen.
Je oude abonnement is dan niet gewijzigd en geldt nog steeds.
Of is die 10 euro het bedrag voor het toestel, dat je al afbetaald hebt?
Dit abonnement moet onder "mijn tele2" staan.
Weet niet hoe het bij Tele2 werkt, maar bij mijn provider is het contract gewoon online in te zien na inloggen.
Topantwoord
Topantwoord
Bij deze: Tele2, ik wil graag mijn contract inzien!
Moet je toch echt bij Tele2 zijn. ;-)
Joh:)
Als je inlogd bij "Mijn Tele2 " dan moet je ,als je klikt op "mijn produkten " kunnen zien wat je hebt en wat je daarvoor betaalt. Allemaal heel duidelijk gespecificeerd. Daarbij staat ook vermeld tot wanneer het contract loopt.
Ekiem
Goedeavond,
Via het tabje ‘Abonnement’ kun je terug vinden welke producten je precies hebt en van wanneer tot wanneer je contract loopt. Ook zie je de prijs per product dat je hebt afgenomen, kan je telefooninstellingen beheren of een extra producten aanschaffen zoals een Verbindingsset en Veilig Internet. Verder kun je je TV pakket uitbreiden met:
- Pluspakket
- Film1
- https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/wat-kan-ik-met-mijntele2/
Oke, voor de duidelijkheid. Mijn contract is in 2013 vroegtijdig telefonisch verlengd. Mijn toestel was gestolen en eerder verlengen kon gewoon. Dit wil zeggen dat ik tot 2015 het huidige bedrag van mijn abonnement zou moet betalen, daarna het bedrag van mijn nieuwe abonnement. Voor het nieuwe abonnement hadden we afgesproken dat ik vanaf 2015 over zou gaan naar 38 euro per maand. Maar dit is niet gebeurd. Ik heb de eerste drie maanden wel die 38 euro betaald, daarna ging ik ineens over naar 49 euro pm. Volgens tele2 is de "actie verlopen". Veel medewerkers hebben gewoon eerlijk toegegeven dat dit niet zomaar kan terwijl er nog een contract loopt, maar dat zij er niks aan kunnen doen. Een klacht indienen was een optie. Dit heb ik gedaan maar er is niets gebeurd. Destijds is mijn contract via de mail opgestuurd. Ik kan me nog wel herinneren dat hier duidelijk in stond dat ik 38 euro moet betalen tot einddatum contract. Nu kan ik de mail niet meer terugvinden. Mijn tele2 kan ik niet in. De reden is volgens de medewerkers dat ik meerdere abonnementen heb lopen bij tele2 en dat het dan "lastig" wordt om meerdere accounts te beheren. Alles wat eromheen draait is niet eens zo belangrijk. Ik wil gewoon mijn contract. Bedankt voor alle antwoorden! Hoe kan ik tóch wel aan het originele contract komen wat toen was afgesproken?(en niet met aanpassingen nadat de actie is verlopen) Oh ja, ook de bandopname kon ik niet meer beluisteren. Hij is er nog wel! Maar beluisteren kon ik niet..
Hallo Yigit Balci ,
Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/contact
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer