wm
door wmbremmer Jan 29, 2008 om 22:03
Computers & telefonie

Cursor verdwenen bij beantwoorden van mail bij Home

Wanneer ik masil binnen krijg via Home en ik wil die mail beantwoorden dan is opeens mijn cursor weg en kan ik mijn mail dus NIET beantwoorden.
De cursor is wel aanwezig bij "onderwerp". Zo kan ik toch enigzins een korte reactie geven.
Ook met een bijlage kan ik mijn mail wel beantwoorden.
Maar het is toch lastig op deze manier te werken
Als ik met hotmail werk is het ook geen probleem.
Ook dan werkt de cursor wel en levert het beantwoorden van mijn mail geen problemen op.
Wie helpt me de cursor weer terug te krijgen bij mijn beantwoording van mijn mail onder HOME??????????
W.B.

658 7 Rapporteer

mg
door mgboom - Jan 30, 2008 om 13:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als een webclient wordt gebruikt (Mail bekeken wordt in internet explorer) verwijderd dan de tijdelijke bestanden:
In Internet Explorer klik in het menu (alt indrukken om zichtbaar te maken) op Extra, and dan Opties.
Klik op het eerste tabblad onder Geschiedenis op "Verwijderen".
verwijder de tijdelijke bestanden

Als outlook wordt gebruikt, zet dan in de opties het formaat van de mail op "Plain text", helpt dit?

door 4711 - Jan 30, 2008 om 13:33
885 Antwoorden / 2 Vragen

Naast dit probleem oplossen kunt U ook een alternatief gebruiken!

www.mozilla.com en download Thunderbird, het mail programma wat beter en betrouwbaarder is dan Outlook van Billy Gates.
Als alle instellingen automatisch worden overgenomen is dit vermoedelijk makkelijker dan Uw oude probleem met veel gezoek  oplossen!

gerardk
door gerardk - Jan 30, 2008 om 20:40
175 Antwoorden / 8 Vragen

hoe bedoel je "masil via home"? voor mij is dit acabdraba

wm
door wmbremmer - Jan 30, 2008 om 20:46
57 Antwoorden / 55 Vragen

Ik mail met outlook express.
Hoe kan ik onder "extra" en "opties", "plain text" toevoegen???
Ik zou het graag willen proberen.
Wil je het nog eens uitleggen?
W.B.

wm
door wmbremmer - Jan 30, 2008 om 20:47
57 Antwoorden / 55 Vragen

natuurlijk bedoel ik mail via Home, maar heb je een oplossing voor mijn probleem????

ij
door ijsvogeltje_1 - Jan 31, 2008 om 18:55
13 Antwoorden / 3 Vragen

Linker muisklik in nieuwe e-mail, komt dan de cursor niet vanzelf?

wm
door wmbremmer - Jan 31, 2008 om 19:06
57 Antwoorden / 55 Vragen

Dat is dus het probleem, daar ben ik mijn cursor juist kwijt.
Wie geeft me de goede tip?
W.B.