Christinelaan
door Christinelaan Jul 4, 2016 om 12:21
Computers & telefonie

Cyanogenmod op asus tablet tf101

ik had graag cyanogenmod op mijn asus
hoe moet dat
kan iemand mij wegwijsmaken aub?

1528 6 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 4, 2016 om 12:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor o.a. instructiefilmpjes, zie : hier

Cookies
door Cookies - Jul 4, 2016 om 12:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lees even de vragen/info/problemen op het forum van CyanogenMod.org https://forum.cyanogenmod.org

Weet niet of je nog garantie hebt op je tablet, maar als het mis gaat kun je niet aankloppen bij verkoper en/of Asus.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2016 om 12:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Eén van de opties om CyanogenMod te installeren is met de CyanogenMod Installer. Deze moet je downloaden op zowel je Android-toestel als Windows-pc. Als deze op beide platformen is geïnstalleerd, herkent de pc-software het Android-toestel waarna de installatie stap-voor-stap wordt voortgezet. De Android-rom wordt op je toestel geïnstalleerd, de telefoon start opnieuw op en je kunt gelijk van CyanogenMod gebruikmaken. Je geïnstalleerde apps en instellingen worden verwijderd, persoonlijke data als foto’s veelal niet. Dit geeft de CyanogenMod Installer echter voor het installeren aan.
(Bron)

Christinelaan
door Christinelaan Jul 4, 2016 om 13:20
6 Antwoorden / 23 Vragen

waar vind ik deze

edrick3
door edrick3 Jul 4, 2016 om 13:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Waar vind ik wat?    Klik op de rode tekst! Sorry, zie nu pas dat er een 404 error komt. Zal even verder kijken. Wordt vervolgd.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2016 om 13:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Cyanogenmod Installer: kijk eens hier.

Christinelaan
door Christinelaan Jul 4, 2016 om 13:28
6 Antwoorden / 23 Vragen

die vind je niet meer in google play

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 4, 2016 om 13:32
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Ik denk deze:

CyanogenMod heeft recent aangekondigd onder andere te werken aan een 'one-click-installer' voor CyanogenMod. Vandaag is CyangenMod Installer gelanceerd en is te downloaden in de Google Play Store.

https://androidworld.nl/apps/cyaogenmod-installer-rom-installeren-met-een-klik/

Christinelaan
door Christinelaan Jul 4, 2016 om 13:41
6 Antwoorden / 23 Vragen

deze is niet meer te vinden op google play

edrick3
door edrick3 Jul 4, 2016 om 13:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ben bang van niet ... Zie reactie van TS op het vorige antwoord.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2016 om 13:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....@die vind je niet meer in google play.....
Wellicht kun je hier iets mee.
Suc6

Christinelaan
door Christinelaan Jul 4, 2016 om 14:33
6 Antwoorden / 23 Vragen

hoe werkt dat ja sorry ik wil dat gewoon ook leren