mo
door moetdat Dec 18, 2012 om 11:05
Computers & telefonie

Dat is er af

Spijtig genoeg heb ik Incredimail moetenverwijderen, en heb nu weer Thunderbird.
Incredimail presteerde het om mijn instellingen te veranderen b.v mijstart ipv Google en mijn tab bladen veranderde zij ook in mijstart of Yahoo e.d. Was het helemaal zat.
Nu vond ik het mooie van incredimail dat als er een mail binnen kwam er een butler riep dat er een mail binnen is.
Mijn vraag is, heeft Thunderbird ook een mailmelder. De mails komen pas binnen als ik deze open en bij Incredimail werd vooraf melding gemaakt.

1464 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 18, 2012 om 13:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo moetdat,

Misschien kun je hier iets mee?

Suc6

zwemmer
door zwemmer - Dec 18, 2012 om 13:06
2638 Antwoorden / 35 Vragen

??? Thunderbird geeft mij automatisch een signaal als er een mail binnenkomt terwijl ik aan het werk ben op de laptop. Dat is dus een automatische mailmelder. Ik heb niets apart ingesteld. Vraag het anders bv ook de Thunderbird Community.

Zwemmer

mo
door moetdat - Dec 18, 2012 om 13:14
105 Antwoorden / 19 Vragen

Bedankt Edrick en zwemmer, Ik krijg inderdaad een pling geluidje als er een mail binnen is, echter alleen als het aanstaat en niet als ik Thunderbird heb afgesloten. Bij incredimail bleef de butler ook zichtbaar op het bureau blad dus kon ik op afstand zien of er mail was als ik even weg was geweest.
Ga nu naar het werk dus Edrick jou advies zie ik morgen wel in.

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 18, 2012 om 14:02
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 18 dec 2012, 13:01]Hallo moetdat,

Misschien kun je hier iets mee?

Suc6

Hallo Edrick
In jouw antwoord , zie ik de door jouw opgegeven link niet , wel als deze Quote.

Gr. Wil.

edrick3
door edrick3 - Dec 18, 2012 om 14:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=nyhyji80 schreef op dinsdag 18 dec 2012, 14:02][quote=edrick3 schreef op dinsdag 18 dec 2012, 13:01]Hallo moetdat,

Misschien kun je hier iets mee?

Suc6

Hallo Edrick
In jouw antwoord , zie ik de door jouw opgegeven link niet , wel als deze Quote.

Gr. Wil.

Vreemd. Net nog even gecontroleerd en bij mij werkt het prima.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Dec 18, 2012 om 14:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

...... Ik krijg inderdaad een pling geluidje als er een mail binnen is, echter alleen als het aanstaat en niet als ik Thunderbird heb afgesloten........

Waarom T. afsluiten als je toch achter je laptop zit? Je kan het programma toch gewoon open laten staan?

aboveoeuf
door aboveoeuf - Dec 18, 2012 om 16:56
143 Antwoorden / 8 Vragen

Dag moetdat,
Aks je even op pop3 mail melder zoekt vind je vast wel een progje dat je aanstaat.
Succes Aboveoeuf.