re
door reintje60 Jul 18, 2005 om 18:39
Computers & telefonie

De pczaak

hallo

ik heb bij de pczaak in bergen op zoom een hdisk besteld daar zou een levertijd van 7 dagen op zijn maar na 14 dagen was hij nog niet leverbaar heb ik deze geanuleerd ik moest wel 10% vooruitbetalen anders behandelde ze bestelling niet na 7 dagen hadden ze het geld pas ik heb het gelijk met de bestelling weggedaan via internet bankieren van de postbank dus zou het de andere dag toch op hun rekening moeten staan en nu krijg ik mijn voorschot niet meer terug dat zijn volgens hun administratie kosten ik had hem smorgens afbesteld en smiddags kreeg ik bericht dat ik hem af kon halen ook zo raar de pczaak is een internetbedrijf in hardware

261 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik van leestekens zou een hoop goed kunnen maken in uw verhaal. Edoch, ik begrijp dat de harddisk nu in uw bezit is?

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ brynnar - bovendien is dit dubbelpost.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

Ik weet nu ff ook nie wa het probleem is, en da de beteling zo laat bij hun is tja..... DE POSTBANK he!!!!

En voorschot betalen zou ik zuwezo nie doen!

De Groente Dave

ve
door verwijderd - Jul 28, 2005 om 18:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als iemand dat er nu bij zet...... excuses......wilde alleen wat oude openstaande posten opschonen.