erasares
door erasares Aug 12, 2011 om 22:15
Computers & telefonie

Dikte van papier

Wij hebben enige tijd geleden de Samsung CLX-3180 series aangeschaft.
Nou zouden wij graag willen weten welke dikte fotopapier en papier om (wens)kaarten te maken, wij nodig hebben, omdat we die printer daar nou juist voor hebben aangeschaft.

Mvrgr
Erik

3192 4 Rapporteer

freya
door freya - Aug 12, 2011 om 22:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo erasares,

Ik neem aan dat je een handleiding van die printer hebt? Eventueel in een digitale versie (pdf-bestand) op een CD? Daar staat normaal gesproken precies in beschreven welke soorten papier, welke maten papier en hoeveel grams papier je kunt gebruiken.

m.vr.gr. Freya

birdies
door birdies - Aug 13, 2011 om 04:29
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Maximaal kun je op deze printer 220 grs. papier gebruiken. Minder dan 200grs zou ik zeker niet nemen, anders wordt het wel een erg dun kaartje. Papier invoer van deze dikte is 1 vel, lees ik op de gebruiksaanwijzing.

gladdeharry
door gladdeharry - Aug 13, 2011 om 09:37
463 Antwoorden / 14 Vragen

Max. papier is inderdaad 220 grams. Wat ik wel apart vind is dat u de printer speciaal voor deze functie heeft gekocht maar daarna pas met deze vraag komt. Is het niet handiger dit vantevoren uit te zoeken zodat je ook echt iets koopt waar je datgene mee kunt doen dat je wilt?

gladdeharry
door gladdeharry - Aug 13, 2011 om 12:06
463 Antwoorden / 14 Vragen

Zover ik mij herinner gaat het hier om een laserprinter/all-in-one.Als u fotopapier gaat gebruiken , gebruik dan wel papier dat speciaal geschikt is voor laserprinters en gebruik niet hetzelfde dat ook in een inktjet wordt gebruikt!