ga
door gansje Jan 17, 2009 om 14:37
Computers & telefonie

Direct naar mijn startpagina

Hallo allemaal.

Ik heb internet via de kabel met als provider UPC.

Nu is mijn vraag als ik de PC opstart komt het icoontje van verbinding op mijn werkbalk.

Dan moet ik het icoontje van internet explorer aanklikken om naar internet (startpagina) te gaan.

Is er ook een mogelijkheid met een instelling dat hij met het opstarten van de pc rechtstreeks naar mjn startpagina gaat,zonder deze icoontje aan te klikken??

Vr.GR.

gansje

286 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 17, 2009 om 15:48
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Neen. U zult dat via de icoon moeten blijven doen. Bij starten krijgt u altijd het bureaublad als ingesteld.

freya
door freya - Jan 17, 2009 om 16:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo gansje,

In tegenstelling tot wat ik in een voorgaand antwoord lees, is dit echt heel eenvoudig te realiseren hoor. Als je even kijkt via Start -> Alle programma's, dan zie je in de lijst de map Opstarten staan.
Alle programma's die daarin staan worden automatisch gestart bij het
opstarten van Windows. Deze map is speciaal bedoeld voor wat jij wil.

Dus,
klik met je rechter muisknop op het icoontje van Internet Explorer, hou de
muisknop ingedrukt en sleep het icoontje naar de Startknop (deze klapt
dan open) en, vervolgens ga je naar die map Opstarten en als je daar dan op staat laat je de muisknop los en kies je Hier snelkoppeling maken.
Het
programma Internet Explorer staat dan, als het goed is, in die map. Even
de computer opnieuw opstarten en je zult zien dat Internet Explorer
meteen gestart wordt en je startpagina toont.

m.vr.gr. Freya

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 17, 2009 om 16:13
16875 Antwoorden / 202 Vragen

weet je dat wel zeker, mij is het nooit gelukt, wel heb ik al jaren de startpagina (of dat nu de nl is of be ) ingesteld als de pagina die opent bij het openen van de browser. Via de startknop, ook zojuist weer geprobeerd op basis van jouw aanwijzing lukt mij niet (met XP)

gsm
door gsm - Jan 17, 2009 om 16:32
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Zoals Freya zegt:
De L-muisknop wel vast blijven houden en Via Start naar de map Opstarten gaan.
Echter nog steeds niet loslaten, maar Opstarten aanwijzen en naar het vak ernaast gaan. Dit vak is mogelijk nog leeg. Zodra daar een zwarte lijn (boven de muisaanwijzer) zichtbaar wordt, de muisknop loslaten.

GSM

ga
door gansje - Jan 17, 2009 om 16:34
38 Antwoorden / 33 Vragen

Bedankt vvor de goede tip Freya en Gsm HET IS GELUKT

gansje