Hv
door Hvdv Apr 28, 2017 om 19:38
Computers & telefonie

E-mail adres technische ondersteuning Avast

Is iemand bekend met Avast Virusscanner ben op zoek naar een e-mail adres van de Technische Ondersteunig nergens te vinden,
wil graag een screenshot per mail versturen.

Mvg hvdv

3105 7 Rapporteer

Hv
door Hvdv - Apr 28, 2017 om 20:07
104 Antwoorden / 164 Vragen

Sorry Sjoppie maar ik zocht een e-mail adres van de Technische Ondersteuning van Avast maar toch bedankt voor het reageren.

Gr hvdv

sjjoppy
door sjjoppy Apr 28, 2017 om 21:28
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@hvdv, een e-mailadres heb ik niet kunnen vinden, maar er kan na inloggen een ticket verstuurd worden, ik denk dat dat een soort contactformulier is met de mogelijkheid er een screenshot bij te voegen. Mvrg.

diumenge
door diumenge - Apr 28, 2017 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bedrijven willen niet dat er op die manier met ze gecommuniceerd wordt, dus ook al zou je een e-mail adres vinden dan zullen ze er waarschijnlijk toch niet op reageren.

marita5
door marita5 - Apr 28, 2017 om 20:11
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hvdv ,

U kunt uw probleem ook melden op het Avast Forum , klik op de rode regel .

https://forum.avast.com/index.php?board=31.0

Hv
door Hvdv - Apr 28, 2017 om 20:21
104 Antwoorden / 164 Vragen

Hoi Diumenge in Avast kan ik wel een ondersteuningsaanvraag doen maar dan is de vraag hoe doe ik een screenshot erin zetten om hem te verzenden screenshot heb ik in de afbeeldingen opgeslagen heb hem geprobeerd te slepen naar die aanvraag maar lukt niet kun je me helpen aub.

mvg hvdv

aurora1
door aurora1 Apr 29, 2017 om 00:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kan dat niet met een site zoals Afbeelding Uploaden o.i.d. en dan een linkje plaatsen? Dat dan op dat forum doen.

Ge
door Genee Apr 29, 2017 om 00:28
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Opgeslagen Screenshot selecteren en met ctrl C naar klembord kopiëren.
Daarna in ondersteuningsaanvraag met ctrl V de afbeelding plakken.

diumenge
door diumenge - Apr 28, 2017 om 21:01
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@HVDV, is dat een ondersteuningsaanvraag in het programma zelf? Geen idee hoe dat werkt, ik gebruik geen avast. Stuur de vraag gewoon in, wellicht reageren ze wel per mail met het verzoek een screenprint alsnog in te sturen.

ha
door halex - Apr 29, 2017 om 12:46
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt een ondersteuningsaanvraag indienen. Geef daarbij aan dat u een afbeelding beschikbaar hebt. Mocht de helpdesk uw afbeelding nodig hebben voor de oplossing, dan zullen zij u wel aangeven hoe u die kunt verzenden. Vaak zijn bijlagen niet nodig bij het oplossen van een probleem.