pa
door paullien Jun 23, 2011 om 16:31
Computers & telefonie

[edit] bestelling skatehelm

hoi,
mijn zoon heeft lang gespaard voor zijn nieuwe skatehelm. deze heeft hij gekocht op skatewebshop.nl
meteen betaald met telebankieren maar helaas we ontvangen maar niets.
aangezien mijn zoon een beperking heeft (autistisch spectrum) is het voor hem heel moeilijk te begrijpen dat iemand zich niet aan de afspraak houdt.
er wordt niet gereageerd op email en het telefoonnummer lijkt niet eens te bestaan. wat moet ik doen?
met vriendelijke groet,
lien

5054 23 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2011 om 16:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo paullien,

Vrees het ergste.
Zo te zien bestaat deze website niet meer.
Kan dus geen gegevens voor je achterhalen.
Volgende keer maar in een winkel kopen.
Je zou aangifte van oplichting kunnen doen.

Met vr.gr.

pa
door paullien - Jun 23, 2011 om 16:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

hoi,
dank voor je antwoord.
de website bestaat wel nog hoor...skate-webshop.nl
groetjes lien

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2011 om 18:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@paullien,

OK. Gevonden. Komt omdat je het zónder streepje in de vraag hebt staan.

Total Webshop Support
Wijnkers 35
5401 LJ Uden

KVK ’s Hertogenbosch: 17275045
BTW Nummer: NL149908155B02

Kijk ook even hier.

en hier

Suc6

pa
door paullien - Jun 23, 2011 om 19:18
3 Antwoorden / 1 Vragen

ja sorry, slordig van mij.
ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
laten we het hopen van niet..dat het dus bij 1 incident blijft.
het vreemde is dat ze wel netjes een bestelbevestiging hebben gestuurd.

groetjes

edrick3
door edrick3 - Jun 23, 2011 om 20:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@paullien,

.....dat ze wel netjes een bestelbevestiging hebben gestuurd......

En staat daar een leveringstermijn op?

Zou anders toch nog een keer proberen te bellen op de aangegeven tijden :

Je kunt onze klantenservice telefonisch bereiken voor al je vragen over onze producten.
Voor vragen over de status van je bestelling of betaling hiervan willen we je vragen om gebruik te maken van onderstaand contactformulier.

De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 11.00u en 17.00u.
Op zaterdag is de klantenservice bereikbaar van 12.00u tot 17.00u

U kunt onze klantenservice ook bereiken middels onderstaand contactformulier.
Stel uw vraag en vergeet niet om uw email en/of eventueel telefoonnummer te vermelden.
Onze klantenservice probeert op werkdagen uw vraag dezelfde dag nog te beantwoorden.

Heb je het via het contactformulier geprobeerd?

Met vr.gr.

pa
door paullien - Jun 23, 2011 om 20:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

hoi,
het telefoonnummer bestaat niet...tenminste ik krijg drie keer een korte piep en dan is de verbinding weg. Al heel vaak opnieuw geprobeerd.
contactformulier ook al drie keer ingevuld. nope...nade rien

groetjes

ke
door kessel45 - Jun 24, 2011 om 12:39
75 Antwoorden / 45 Vragen

mocht het zover komen dat U helemaal niets meer hoort raad ik U écht aan om aangifte te doen. Op www.mijnpolitie.nl kun je precies lezen hoe je internet- oplichting aan kunt geven. als er meerdere personen zijn opgelicht kan men ze bundelen en pakkans wordt groter voor oplichter. Hoop voor U dat het niet zover hoeft te komen maar anders..... doen!!!!!

mieke474
door mieke474 - Jun 24, 2011 om 13:37
29 Antwoorden / 4 Vragen

ik zou aangifte doen!

lu
door lucienne1954 - Jun 24, 2011 om 13:56
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zag dat je via Ideal of onder rembours kon betalen, waarom is dit niet gebeurd? Ideal heeft sinds kort ook kopersbescherming.

audb
door audb - Jun 24, 2011 om 14:27
1668 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.skate-webshop.nl/en/page_3?zenid=466c0c6cdd633cfa046311c224ec8d23

Google heeft namelijk wel een "In cache" op de site staan misschien kan u daar iets verder mee.'

Wel kan u proberen om via een rechtskundige proberen om geld terug te krijgen.

Maar mochten ze failliet zijn dan kan u dat ook nog op zoekken in deze register.

http://faillissementen.com/

ch
door christelvdk - Jun 24, 2011 om 18:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Paulien,

Ga naar http://www.goeievraag.nl/vraag/www-skate-webshop-betrouwbaar.200477
en naar http://www.thuisvergelijken.nl/webshop/Waveboarden.com/
en je zal zien dat je lang niet alleen bent en vind je meer info over de eigenaar van dit bedrijf. In meerdere gevallen gaat het om centjes door de kinderen zelf bijeengespaard. Dit is mijn drijfveer om een halt te roepen aan deze praktijk.
Doe aub aangifte want iedere dag komen er ontroostbare kinderhartjes bij.
Hoe maar aangiftes, hoe meer kans dat de politie iets onderneemt.

bo
door bob.van.ierssel - Jul 1, 2011 om 13:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Paulien,

ik heb op 11 juni een skateboard voor mihjn zoontje besteld en betaald via ideal,niets meer gezien of gehoord. op mijn mails geen reactie.. Ik baal ook, het is "maar" 35 euro maar dit is gewoon pure diefstal. Ik heb gisteren al aangifte gedaan. Mocht je mij willen contacteren dan kan dat via bob.van.ierssel@gmail.com. Ik zal niet rusten voordat deze idioot gepakt is want dit soort zaken wordt veelal niet behandeld door de politie en dat gaat mij dus niet gebeuren.
@lucienne1954 hoe werkt die kopersbescherming via ideal want de abnamro gaf aan dat zij niets konden doen en dat ik aangifte moest doen.

gompy2
door gompy2 - Jul 4, 2011 om 19:50
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lucienne1954 schreef op vrijdag 24 jun 2011, 13:56] Ideal heeft sinds kort ook kopersbescherming.
Zou je ook de link kunnen geven waar dit staat?
Ik heb het niet kunnen vinden bij ideal, maar het kan best zijn dat ik het over het hoofd heb gezien...
b.v.d.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2011 om 20:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gompy2,

Wellicht bedoelt lucienne1954 deze.

Met vr.gr.

gompy2
door gompy2 - Jul 4, 2011 om 20:18
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3,

MultiSafepay is bij mijn weten een aparte betaaldienst met weer eigen kosten en staat los van het eigenlijke Ideal systeem, of heb ik het mis?

Ik zou graag willen weten of betalen met Ideal daadwerkelijk kopersbescherming geeft, ik heb het nergens kunnen ontdekken namelijk.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2011 om 20:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gompy2,

Denk dat je gelijk hebt.
Kan ook bij Ideal niets vinden over kopersbescherming.
En je zou toch verwachten dat ze daar reclame mee zouden maken. ;-)

Met vr.gr.

so
door sonja41 - Oct 1, 2011 om 22:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Allemaal

Wij zijn ook een van de gedupeerde en wat zie ik nu een nieuwe website / shop in aanbouw

http://www.skate-webshop.nl/

We houden nick in de gaten en willen als nog ons geld terug of onze besteling

Met vr gr.

fe
door ferry1785 - Sep 14, 2015 om 15:11
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heb gisteren bij hem aan de deur een gebruikte dvd speler gekocht voor maar een beetje, bleek dat ding het niet te doen,
ik las dat hij voorheen mensen heeft opgekocht met zijn webshop op zijn huisadres.
Nu had ik gebeld naar die zaak van het skate spul dat in nistelrode is gevestigd en blijkt hij daar in magazijn te werken dus mensen die geld tegoed hebben van hem, licht dat bedrijf in want wisten van niks en zo weet je waar hij rondhangt.

me
door mein33 - Sep 14, 2015 om 17:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=ferry1785 schreef op maandag 14 sep 2015, 15:11]
ik las dat hij voorheen mensen heeft opgekocht met zijn webshop op zijn huisadres.

Indien u kunt bewijzen dat er echt mensen zijn "opgekocht", zoals u schrijft dan is dat een vorm van mensenhandel en dat is strafbaar. U zou aangifte bij de politie moeten doen om aan deze praktijken een einde te maken.

fe
door ferry1785 - Sep 14, 2015 om 20:56
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mein33 schreef op maandag 14 sep 2015, 17:53][quote=ferry1785 schreef op maandag 14 sep 2015, 15:11]
ik las dat hij voorheen mensen heeft opgekocht met zijn webshop op zijn huisadres.

Indien u kunt bewijzen dat er echt mensen zijn "opgekocht", zoals u schrijft dan is dat een vorm van mensenhandel en dat is strafbaar. U zou aangifte bij de politie moeten doen om aan deze praktijken een einde te maken.

fe
door ferry1785 - Sep 14, 2015 om 20:57
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mein33 schreef op maandag 14 sep 2015, 17:53][quote=ferry1785 schreef op maandag 14 sep 2015, 15:11]
ik las dat hij voorheen mensen heeft opgekocht met zijn webshop op zijn huisadres.

Indien u kunt bewijzen dat er echt mensen zijn "opgekocht", zoals u schrijft dan is dat een vorm van mensenhandel en dat is strafbaar. U zou aangifte bij de politie moeten doen om aan deze praktijken een einde te maken.e

sorry, typefout bedoelde opgelicht

me
door mein33 - Sep 15, 2015 om 14:51
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=ferry1785 schreef op maandag 14 sep 2015, 20:57][quote=mein33 schreef op maandag 14 sep 2015, 17:53][quote=ferry1785 schreef op maandag 14 sep 2015, 15:11]
ik las dat hij voorheen mensen heeft opgekocht met zijn webshop op zijn huisadres.

Indien u kunt bewijzen dat er echt mensen zijn "opgekocht", zoals u schrijft dan is dat een vorm van mensenhandel en dat is strafbaar. U zou aangifte bij de politie moeten doen om aan deze praktijken een einde te maken.e

sorry, typefout bedoelde opgelicht

Dat kan de allerbeste overkomen, dat zie je hier maar weer ;-))