he
door herte Dec 15, 2012 om 19:40
Computers & telefonie

Email

Mozilla Thuderbird.e-mail.in adresboek staat het goede mailadres.
Het vervallen adres is verwijderd.bij het opstellen komt steeds het oude adres te voorschijn.Hoe kan dit definitief worden verwijderd ?

372 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 15, 2012 om 20:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo herte,

Heb je het oude account verwijderd?

Thunderbird via Extra > Accountinstellingen > Account verwijderen.

Nieuwe adres als standaard instellen.

Suc6

gsm
door gsm - Dec 16, 2012 om 11:31
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Open Thunderbird en klik op het Adresboek om het Adresboek te openen.
Selecteer links de lijst Persoonlijk adresboek en verwijder het adres.
Selecteer links de lijst Verzamelde adressen en verwijder het adres.

Als er in de linker kolom nog meer lijsten van het adresboek staan, selecteer die dan ook en controleer of het te verwijderen adres daar ook bijstaat. Zo ja, dan verwijderen. Ga zo door totdat je alle lijsten van het adresboek door geweest bent.

Ik zou absoluut geen account verwijderen!
Dat heeft volgens mij niets met één te verwijderen adres in het adresboek te maken.

sweeterlake
door sweeterlake - Dec 16, 2012 om 12:15
468 Antwoorden / 16 Vragen

Als het vervallen e-mailadres in een schermpje (of cloud) verschijnt op de knop 'Del(ete)' drukken.
Dan komt die vervallen e-mailadres niet meer terug.