sm
door smal Jan 7, 2019 om 16:35
Computers & telefonie

Emailprogramma Mail

Ik gebruik 2 emailprogramma's nl. het Windows10 programma Mail en KPN Webmail. Wanneer ik in Mail naar "Postvak In" ga dan zie ikmaar een beperkt aantal recente emails en onder de laatste staat te lezen: "Gebruik zoeken om oude berichten te zoeken"..Wanneer ik op die zin klik gebeurt er niets terwijl ik daarna in Webmail wel de totale lijst van oudere mails kan lezen en dat is erg lastig. Het lukt mij nl. niet emails vanuit Webmail te printen. Wanneer ik zo'n oudere email die niet in Mail staat wil printen moet ik 'm eerst vanuit Webmail naar mijzelf sturen , dan openen in Mail en dan kan ik 'm printen. Wie helpt mij in Mail de totale lijst van emails te bekijken?
Alvast bedankt.

3580 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 7, 2019 om 16:44
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Smal ,

Het lijkt mij het beste om de webmail van Outlook te gebruiken , u blijft problemen houden met de Mail app , zie ook u vorige vragen .
Ik heb Windows 8.1 , bij mij werkt de Mail app ook niet , maar de webmail werkt perfect .

https://outlook.live.com/owa/

gsm
door gsm - Jan 7, 2019 om 19:10
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Open Mail.
Klik op Instellingen (tandwiel onderaan in linker kolom).
Klik  Accounts beheren.
Klik op het gewenste account.
Klik Synchronisatie-instellingen voor postvak wijzigen.
Bij E-mail downloaden van ... Klik op V teken.
Kies: "elk gewenst moment"
Klik Gereed en klik dan op Opslaan

sm
door smal - Jan 7, 2019 om 20:29
71 Antwoorden / 105 Vragen

Beste GSM,
Het is gelukt, hartelijk bedankt voor u aanwijzingen. Ik was even in de war omdat u begon met "open mail". en daar kon ik het radertje niet vinden. Het radertjes staat gewoon links op het windows 10 startschema. Daarna via iets gewijzigd van wat u aangeeft  "accounts"  > email  en app accounts > kies de gewenste account > beheren > synchronisatie instellingen voor postvak wijzigen >  email downloaden van > ieder gewenst moment > gereed > opslaan.
En daar stond ze alle. Ik heb daar lang naar gezocht. Is er ook een boek of handleiding waar ik dit diverse soort informatie kan vinden waar ik al zo lang naar heb gezocht?  Hoe moet je hier anders ooit achter komen?
Hinderlijk vind ik nu nog dat bij beantwoorden of doorsturen van een email deze email  ook in de post-in box tussen het oorspronkelijke bericht komt te staan. Is daar ook nog wat aan te veranderen.
Met nogmaals dank en groet, smal. .

gsm
door gsm - Jan 7, 2019 om 21:20
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Weer Instellingen van Mail openen.

Open Berichtenlijst.
Kies i.p.v. Berichtenlijst per gesprek, Afzonderlijke berichten.

Misschien wil je "Postvak IN met prioriteit" ook nog uitzetten

sm
door smal - Jan 7, 2019 om 21:41
71 Antwoorden / 105 Vragen

war kan ik die keuze berichtenlijst en afzonderlijke gesprekken vinden?

gsm
door gsm - Jan 7, 2019 om 21:50
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Onder Instellingen (klik op het tandwieltje) van het Mail programma.

sm
door smal - Jan 8, 2019 om 12:13
71 Antwoorden / 105 Vragen

Wanneer ik het tandwieltje open zie ik de "berichtenlijst" niet staan. Onder welke kop van de vele onderwerpen kop moet ik die zoeken?

Cookies
door Cookies - Jan 8, 2019 om 13:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@smal: GSM is hier niet zo vaak, dus antwoord alvast even. Klik tandwieltje - instellingen. Kijk op afbeelding om in
het rijtje Berichtenlijst vermeld te zien.

sm
door smal - Jan 8, 2019 om 21:11
71 Antwoorden / 105 Vragen

Ik weet nu wat er mis ging. Wanneer ik mail opende zag ik het radertje van instellingen niet omdat de kolom te smal was. Door links boven op het symbool met de drie horizontale streepjes te klikken kwamen de diverse symbooltjes links verticaal te staan en wanneer je daarop klikt zie je de lijst van instellingen staan waaronder berichtenlijst met zijn instellingen.waardoor ik inderdaad de door elkaar staande berichten door op afzonderlijke berichten te klikken kon opheffen.Netfixfan op zijn beurbedankt

br
door brui0929 - Jan 8, 2019 om 21:52
636 Antwoorden / 10 Vragen

Het is mogelijk om ook van webmail te printen druk CTRL A druk daar CTRL P de u ziet nu uw printer klik op OK.Wanneer er op het toetsenbord de toets PrtSctr zit kunt u hierop drukken ook nu ziet u de printer klik op OK.