door heremietkreeft Nov 13, 2016 om 12:38
Computers & telefonie

Enclosed recipients

Goedemiddag,

als je een e-mail wilt verzenden aan een groot aantal ontvangers maar je wilt voorkomen dat iedereen de adressen ziet is er een methode om via een adresboek of gecombineerde adreslijst deze (anders dan via bcc) te verzenden en wordt als het verzend adres 'enclosed recipient genoemd, in ieder geval bij outlook.

Alle e-mail adressen die ik wil benutten staan in een exelbestand. Ik neem aan dat ik die kan kopiëren maar hoe krijg ik die dan in de gewenste vorm als niet zichtbare adressen genoemd? (Het verzenden kan ik doen via zowel outlook als g-mail)

8333 9 Rapporteer

Topantwoord

ph
door philip36 - Nov 13, 2016 om 13:49
2275 Antwoorden / 4 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 13, 2016 om 19:53
16883 Antwoorden / 202 Vragen

eveneens een beste antwoord

aurora1
door aurora1 - Nov 13, 2016 om 17:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Stuur de mail aan uzelf en zet alle geadresseerden in BCC.

ma
door manwijf Feb 6, 2017 om 09:36
574 Antwoorden / 1 Vragen

Er staat in de vraag: "anders dan via bcc"...

tijger1
door tijger1 Feb 6, 2017 om 09:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@manwijf. Reactie na drie maanden?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 13, 2016 om 19:54
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Philip 36@ geeft eveneens een top antwoord. Krijg dat niet geregistreed.

edrick3
door edrick3 Nov 13, 2016 om 20:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

gewoon op de + klikken bij zijn naam. ;-)

emcede
door emcede Nov 13, 2016 om 20:36
960 Antwoorden / 4 Vragen

Klopt. Alleen de vraagsteller kan een antwoord het predicaat 'Topantwoord' geven.

ph
door philip36 Nov 13, 2016 om 20:46
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor uw reactie, maar doe verder geen moeite.
Vindt het eerlijk gezegd met dat topantwoord in felgeel meer op een competitie lijken.
Mag van mij helemaal verdwijnen.

ge
door gerdameesters - Nov 14, 2016 om 12:14
5 Antwoorden / 0 Vragen

Bij beide E-mail programma's heb je de mogelijkheid om E-mail adressen in te vullen bij het veld BCC. Alle adressen die hier ingevuld zijn, zijn niet voor de ontvangers te zien. Zie je de mogelijkheid BCC niet, klik dan op de knop Aan:, dan krijg je drie keuzes, Aan, CC en BCC. Vul bij aan je eigen mailadres in en de rest bij BCC.

am
door amisoft - Nov 14, 2016 om 13:18
3 Antwoorden / 0 Vragen

Gaat als volgt:

Met behulp van BCC en "niet bekendgemaakte ontvangers," je kunt een groep e-mail, terwijl het verbergen van alle ontvangers in Outlook.

Bij het verzenden van e-mails, als je een bericht doorsturen naar een aantal vrienden (van wie sommigen onbekend zijn met elkaar) door het plaatsen van alle ontvangers in het Cc: veld, u effectief delen privé e-mailadressen met vreemden. Na lang Cc: lijst ook niet goed uit.

Gelukkig hebben we de BCC: veld in Outlook-en we hebben 'Undisclosed ontvangers. "

Advertentie

In de eerste plaats zullen wij een Contact enkel voor het aanpakken van onze "Undisclosed ontvangers," om de pijn van repetitieve typen te verlichten, en om fouten te voorkomen. (U kunt rekenen op Outlook auto-complete functie als u verkiest.)

Stuur een email naar Undisclosed Ontvangers in Outlook

Om een ​​bericht te sturen naar meerdere ontvangers en verborgen met 'Undisclosed ontvangers "in het veld Aan: vanuit Outlook:
>> Stap voor stap Screenshot Walkthrough (met behulp van Outlook 2003)
1. Zorg ervoor dat u een adresboek vermelding voor 'Undisclosed ontvangers ". (Zie hieronder.)
2. Begin met een nieuw e-mailbericht in Outlook.
3. Klik op de knop To ....
4. Markeer Undisclosed ontvangers.
5. Klik op To ->.
6. Markeer alle mensen in uw adresboek aan wie u het bericht wilt verzenden.
7. Klik op BCC ->.
8. Klik op OK.
9. Voeg e-mailadressen geen extra ontvangers om de Bcc: field.Separate adressen met een puntkomma.

10. Schrijf het bericht en uiteindelijk klik op verzenden.

Maak een Outlook-contactpersoon voor "Undisclosed Ontvangers"

Als u een nieuw contact aan Outlook toe te voegen voor de aanpak van "Undisclosed ontvangers":

1. Klik op Nieuwe producten in Outlook e-mail.
2. Selecteer Contact in het menu dat is verschenen. (U kunt ook op Ctrl + Shift + C in plaats daarvan een nieuw contact te maken.)
3. Voer "Undisclosed ontvangers" (zonder de aanhalingstekens) in het kader van volledige naam ....
4. Voer nu uw eigen e-mailadres in het kader van E-mail ....
5. Klik op Opslaan en sluiten.

Maak een Outlook-contactpersoon voor "Undisclosed Ontvangers" in Outlook 2013

Om een ​​adresboek vermelding voor 'Undisclosed ontvangers "in Outlook 2013 toe te voegen:

Advertentie

>> Stap voor stap Screenshot Walkthrough (met behulp van Outlook 2013)
1. Klik op de pijl van de knop Nieuw.
2. Selecteer Contact.
3. Type "Undisclosed ontvangers" onder volledige naam ....
4. Typ uw e-mailadres in het kader van E-mail ....
5. Klik op Opslaan en close.if u al een bestaand adres giraal lager uw e-mail adres, zorg ervoor dat Voeg dit als een nieuwe contactpersoon in ieder geval wordt gecontroleerd in de Duplicate Contact gedetecteerd dialoogvenster en klik op OK.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 14, 2016 om 15:25
16883 Antwoorden / 202 Vragen

iedereen bedankt, het is gelukt zij het dat omzetten vanuit de excel lijst wel redelijk veel tijd kosste omdat de tabelvorm niet zonder meer te verwijderen was. Lukte via wordperfect waar je nog altijd 'onder water kunt kijken'. De daarna ontstane lijst kan vlekkeloos in bcc. worden gekopieerd.

rf
door rfrijhoff - Nov 14, 2016 om 15:52
41 Antwoorden / Vragen

De e-mail adressen gewoon zetten in  BCC (Blind Carbon Copy) en anders 1 voor 1. Andere mogelijkheid is er niet.

jo
door joepf - Nov 15, 2016 om 00:07
4 Antwoorden / 0 Vragen

Zeer eenvoudig. Geen geadresseerde, maar alleen in het BCC veld de adressen invullen. Je krijgt de mail dan met als geadresseerde "undisclosed recipients " en niemand krijgt te zien wie het nog meer ontvangt.
joep