ge
door genglazoe Apr 9, 2010 om 16:36
Computers & telefonie

Enquête

Enquête klopt niet! Ik heb geen spaarrek. met variabele rente en toch moet hierover vragen beantwoorden???? dom dom dom!

741 17 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Apr 9, 2010 om 16:47
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Kunt u een link naar de Enquête plaatsen?

Niemand verplicht u om een enquête in te vullen.
Degene die de enquête maakt is geen helderziende. :)

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 9, 2010 om 16:50
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Waar gaat dit over???

edwardus
door edwardus - Apr 9, 2010 om 16:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Over De Enquete, snap je dat dan niet?
;-)

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2010 om 17:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gaat hierover

Stond in de Nieuwsbrief!

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2010 om 17:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Link werkt niet.
Ga naar 'Home" en kijk even op de pagina (of gebruik de link in de nieuwsbrief)

tdehond
door tdehond - Apr 9, 2010 om 17:07
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 9 apr 2010, 17:00]Gaat hierover

Stond in de Nieuwsbrief!

De link werkt niet.
Maar omdat ik ook niet zo'n spaarvorm heb is het niet belangrijk.

knoop4x9
door knoop4x9 - Apr 9, 2010 om 17:10
533 Antwoorden / 0 Vragen

Als het niet voor jou van toepassing dan klik je hem tog gewoon weg?

Mvrgrt nico

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2010 om 18:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tdehond schreef op vrijdag 9 apr 2010, 17:07][quote=edrick3 schreef op vrijdag 9 apr 2010, 17:00]Gaat hierover

Stond in de Nieuwsbrief!

De link werkt niet.
Maar omdat ik ook niet zo'n spaarvorm heb is het niet belangrijk.

Dat had ik dus al in het volgend antwoord aangegeven!

Misschien kun je deze proberen!

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2010 om 18:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Die doet het dus ook niet (toegang geweigerd).

Je zult dus echt even naar de Home pagina moeten gaan.

ge
door genglazoe - Apr 9, 2010 om 18:42
19 Antwoorden / 4 Vragen

Voor alle duidelijkheid,ik hoef deze enquête die in de nieuwsbrief van Kassa stond inderdaad niet in te vullen!
Maar ik heb dat dus wel gedaan in de veronderstelling dat Kassa hier iets aan heeft. In deze enquête vraagt Kassa of ik een spaarrek. heb met variabele rente.
Ik heb hierop met nee geantwoord! Dan gaat Kassa verder met de vraag bij welke bank ik deze rekening heb! Dit bedoelde ik dus met dom!
Op deze manier is het beter geen enquêtes meer te houden vind ik.
Ik was trouwens in de veronderstelling dat mijn bericht naar de redactie ging en dat is dus weer dom van mij!
Fijne avond nog vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2010 om 18:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@genglazoe,

Als je een bericht naar de redactie wilt sturen moet je helemaal naar beneden scrollen en CONTACT aanklikken.

(Dat hadden ze dus wel eens wat duidelijker kunnen aangeven)

Ben het met je eens dat de vraagstelling zoals jij dit aangeeft wat onlogisch is.

Zou het alsnog even doorgeven!!

Met vr.gr.

ge
door genglazoe - Apr 9, 2010 om 18:52
19 Antwoorden / 4 Vragen

Oké edrick3

bedankt voor je antwoord zo zie je maar een mens is nooit te oud om te leren haha! (Ben 70+ser)

Ik ga op zoek naar de redactie!

edwardus
door edwardus - Apr 9, 2010 om 21:21
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Kan het misschien zijn dat als je daar met "Nee" antwoordt, dat ze dan bedoelen: nee ik heb geen variabele rente (maar een vaste rente) i.p.v. nee ik heb geen bankrekening?
Dan is het dus geen domme vraag.

ge
door genglazoe - Apr 9, 2010 om 23:48
19 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=edwardus schreef op vrijdag 9 apr 2010, 21:21]Kan het misschien zijn dat als je daar met "Nee" antwoordt, dat ze dan bedoelen: nee ik heb geen variabele rente (maar een vaste rente) i.p.v. nee ik heb geen bankrekening?
Dan is het dus geen domme vraag.

Nee er werd gevraagd of ik een spaarrekening heb met een variabele rente
Ik kan deze vraag met ja of nee beantwoorden. Mijn antwoord is dus Nee.
Dan komt de volgende vraag en die luidt: Bij welke bank hebt u deze rekening?
Nou dat lijkt mij een domme vraag want ik kan daar geen antwoord op geven. De mogelijkheden die ze bieden (allerlei banknamen dus) biedt me geen mogelijkhied om nog eens aan te geven dat ik niet zo'n rekening bezit. De rest van de enquête is dan niet meer te beantwoorden want ze willen eerst een antwoord!

edwardus
door edwardus - Apr 10, 2010 om 00:39
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Lees m'n reactie nu (nog) 's.

dirck
door dirck - Apr 10, 2010 om 09:59
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Als ik die vraag met Ja of Nee beantwoord, dan krijg ik als volgende vraag deze vraag te zien:
Let op: de volgende vraag gaat over uw betaalrekening:

Bij welke bank heeft u uw (meest gebruikte) betaalrekening?

ge
door genglazoe - Apr 10, 2010 om 10:12
19 Antwoorden / 4 Vragen

Ja dat heb ik inmiddels ook ontdekt bedankt !
(het is allemaal een kwestie van goed lezen hé)

vr.gr. en fijn weekend!