cl
door clementine Feb 17, 2017 om 20:55
Computers & telefonie

Er kan niet worden aangemeld bij uw account

sinds een week krijgt een kennis de volgende mededeling op haar laptop scherm; ER KAN NIET WORDEN AANGEMELD BIJ UW ACCOUNT

dit probleem kan vaak worden opgelost door u af te melden en u dan opnieuw aan te melden
Als u zich nu niet afmeldt en vervolgs bestanden of wijzigingen aanbrengt gaan al dez bestanden en wijzigingen verloren"


afmelden werkt niet, er gebeurt niks...opnieuw opstarten geeft ook geen verandering

wie heeft een oplossing....graag in leken taal

10726 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2017 om 20:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Misschien even vertellen over wat voor computer dit gaat, welke Windows bijvoorbeeld?

diumenge
door diumenge - Feb 17, 2017 om 21:01
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wat voor account betreft dit? Dus waarvoor?

newmikey
door newmikey - Feb 17, 2017 om 22:39
830 Antwoorden / 0 Vragen
1

Toepassing? Website? Besturingssysteem?

Kom op, zó moeilijk is het toch niet om gewoon een behoorlijk geformuleerde vraag te stellen? We zijn hier niet helderziend!

costnix
door costnix Feb 18, 2017 om 09:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U mag mijn kristallen bol lenen :-)

cl
door clementine - Feb 18, 2017 om 11:29
23 Antwoorden / 16 Vragen
0

weet mijn kennis niet, ik vermoed een microsoftaccount, laptop W10
zelfde scherm blijft terugkomen ook na opnieuw opstarten, aanmelden of sluiten geen verandering
sorry meer info heb ik niet is te moeilijk voor de kennis, als ik het goed begrijp kan ze alleen nog haar laptop aan/uitzetten

Cookies
door Cookies - Feb 18, 2017 om 12:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Ze moet inloggen met haar @live.nl account / emailadres. Is ze soms haar wachtwoord vergeten? Dan klopt het dat ze niet kan aanmelden. 

DOOR CLEMENTINE - 18 FEB. 2017 OM 11:29 
21 ANTWOORDEN / 16 VRAGEN
 

weet mijn kennis niet, ik vermoed een microsoftaccount, laptop W10
zelfde scherm blijft terugkomen ook na opnieuw opstarten, aanmelden of sluiten geen verandering
sorry meer info heb ik niet is te moeilijk voor de kennis, als ik het goed begrijp kan ze alleen nog haar laptop aan/uitzetten

diumenge
door diumenge - Feb 18, 2017 om 13:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Met zo weinig gegevens is het alleen maar gissen naar een mogelijke oplossing. Als het MS account betreft om aan te melden op W10 dan kan het inderdaad iets met het wachtwoord zijn, of mogelijk werkt de internetverbinding niet (goed). Je zal die kennis toch echt moeten vragen het probleem duidelijker te beschrijven. Waarschijnlijk is het beter als hij/zij even iemand er naar laat kijken die er wat meer verstand van heeft.

reflecs
door reflecs - Feb 18, 2017 om 14:48
1859 Antwoorden / 4 Vragen
4
ph
door philip36 - Feb 18, 2017 om 17:43
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Lees op internet dat het te maken kan hebben met de app KPNveilg.
Wanneer uw kennis deze app heeft even verwijderen om te zien of het daarmee opgelost is.
Wel zorgen voor een virusbeveiliging.

cl
door clementine - Feb 18, 2017 om 18:57
23 Antwoorden / 16 Vragen
0

Bedankt...ze is 100% zeker van het wachtwoord....de linken brengen geen oplossing want ze komt niet door het aanmeld scherm..ze heeft geen kpn....via c.a.d. nieuw scherm met keuze opties ..vergrendelen, afmelden, andere gebruiker, taakbeheer...komt steeds terug.in aanmeldscherm...alle keuzes geprobeerd nada

cl
door clementine - Feb 18, 2017 om 18:58
23 Antwoorden / 16 Vragen
0

Bedankt...ze is 100% zeker van het wachtwoord....de linken brengen geen oplossing want ze komt niet door het aanmeld scherm..ze heeft geen kpn....via c.a.d. nieuw scherm met keuze opties ..vergrendelen, afmelden, andere gebruiker, taakbeheer...komt steeds terug.in aanmeldscherm...alle keuzes geprobeerd nada

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer