ac
door achi30 Nov 25, 2006 om 13:03
Computers & telefonie

Film's op een cd zetten

Ik heb aantal films gedownlaod voor mijn dochter, maar die kan ik niet op een cd zitten, ik heb nero op mijn pc , maar 1000 keer geprobeerd, maar lukt het niet, krijg ik dat ik een een lege cd moet in station g doen dat doe ik ,maar komt ie weer uit, en vraagt me weer  een lege cd in te doen, ik word gek van.

kan iemand mij helpen, alvast bedankt.

1491 10 Rapporteer

mr
door mrphylos - Nov 25, 2006 om 13:10
11 Antwoorden / 0 Vragen

dan is de ruimte op de te beschrijven cd niet voldoende en dan vraagt nero door het openen van de lade om een grotere cd

Vaak is een film alleen geschikt om op dvd te zetten waar ook gelijk meer ruimte op is

mvg

MrPhylos

ac
door achi30 - Nov 25, 2006 om 13:13
8 Antwoorden / 4 Vragen

ik ben naar de winkel gegaan en zij hebben mij dvd's cd's gegeven van 4.7gb en de films die ik op cd wil zitten zijn ongeveer 700mb, dus moet echt lukken, volgens mij doe ik iets verkeerd met nero of moet een ander brandsoftware die maakelijk te gebruiken is, kent u een andere miscchien en waar kan ik het downladen.

dank je

mr
door mrphylos - Nov 25, 2006 om 13:19
11 Antwoorden / 0 Vragen

word de dvd wel in de speler herkent ? niet dat U een -dvd in een +dvdbrander wil plaatsen want dit zal niet werken ook dan gooit nero hem eruit en welke versie van nero gebruikt U want ook daar kan het aan liggen.

Iedergeval een film op 700mb is een matige qualiteit als U deze wil gaan afspelen op een gewone dvd speler. Houd daar rekening meer

mvg

MrPhylos

ac
door achi30 - Nov 25, 2006 om 13:41
8 Antwoorden / 4 Vragen

ja dat wordt wel herkent -dvd en +vdvd, misschien ligt aan de films die zijn avi of zo,ik weet niet wat dat betekent, weet u misschien dat?

mr
door mrphylos - Nov 25, 2006 om 13:50
11 Antwoorden / 0 Vragen

avi is een formaat waarin men de bestanden opslaat, dit maakt niets uit voor het brandproces. Ik kan me nu eigenlijk alleen nog voorstellen dat de brander de "kleur" van de dvd niet herkend. Beschrijfbare opticals *cd's en dvd's* hebben nogal een wisselende kleur per fabrikant aan de beschrijfbare zijde en niet alle branders kunnen dat lezen.

Maar wat gebeurd er als je een bestand selecteerd via windows verkenner en dan met de rechtermuisknop aangeeft op cd zetten. En dan via deze computer de bestanden wil gaan branden ?

Het kan ook nog zijn dat uw Nero versie geen ondersteuning geeft voor het brander van dvd of dat U op het branden van cd staat in het menu ipv dvd branden.

hopende U hiermee even weer wat leidraad gegeven te hebben wens ik U nog een prettige dag

mvg

MrPhylos

ac
door achi30 - Nov 25, 2006 om 13:53
8 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zal uw info even proberen en hartelijk dank.

u ook heel pretig weekend

dirck
door dirck - Nov 25, 2006 om 14:32
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Een AVI bestand zul je waarschijnlijk eerst om moeten zetten naar MPEG1 (VCD) of MPEG2 (SVCD) om te kunnen branden met Nero.

re
door reb_1 - Nov 25, 2006 om 15:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u overigens wel een DVD brander?
Een CD brander kan nl geen DVD branden.
Ook van belang of u de geschikte versie van NERO heeft.

Een DVD brander kan overigens wel CD branden.

Groet,
REB

ac
door achi30 - Nov 25, 2006 om 16:48
8 Antwoorden / 4 Vragen

Weet u misschien hoe kan ik dat doen? en welke versie moet ik hebben van Nero.Alvast bedankt

ac
door achi30 - Nov 25, 2006 om 17:39
8 Antwoorden / 4 Vragen

weet u hoe dat moet?Alvast bedankt