mo
door moetdat Oct 24, 2008 om 14:20
Computers & telefonie

Filmtjes kijken vanuit kassa nieuwsbrief.

Ik kan de filmtjes niet bekijken van uit de kassa nieuwsbrief.Als ik  breedband aantik moet ik openen en dan start NERO show time op i.p.v media player, deze is wel geinstalleerd. maar verder gebeurt er niets.

Wie weet raad.

Piet

374 5 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Oct 25, 2008 om 10:25
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Start Windows Media Player en klik op Extra > Opties > Bestandstypen. Daar kun je een vinkje aanzetten bij ten minste de Windows Media bestanden (.wma, .wmv en .asf). Als dat niet helpt, raad ik je aan VLC Player te proberen i.c.m. FireFox, sinds ik die combinatie gebruik heb ik zelf ook geen problemen meer de filmpjes te bekijken.

mo
door moetdat - Oct 25, 2008 om 10:33
105 Antwoorden / 19 Vragen

Beste Edwardus,

Bedankt voor het reageren. Als ik media player opstart, is daar geen optie extra, maak ik het blauw en dan rechter muisknop is daar wel een regel met eigenschappen, maar hiet vind ik niets waar je vinkjes bij kan zetten.

De tip om Fire Fox te gaan gebruiken houd ik nog maar even over.

Vr gr, Piet

dirck
door dirck - Oct 25, 2008 om 11:23
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Als je WMP11 opstart en je ziet bovenaan geen balk waar Extra bijstaat, dan klik je bovenaan in WMP met rechts op de zwarte balk en dan zie je daar ook Extra en Opties bijstaan.

Zelf ook even wat proberen, anders leer je nooit wat over de computer. ;)

mo
door moetdat - Oct 25, 2008 om 13:22
105 Antwoorden / 19 Vragen

Okee Dirck, die is binnen en bedankt voor het antwoord en de moeite, weer wat geleerd. Maar het werkt nu naar behoren.

Piet

dirck
door dirck - Oct 25, 2008 om 16:10
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat het gelukt is.

Ik meende mij te herinneren dat Nero ShowTime de instellingen weer veranderd zodra je ShowTime weer opstart. (maar weet het niet zeker)