ppopkema
door ppopkema Nov 18, 2007 om 13:15
Computers & telefonie

FLV-bestand (.flv)

Ik heb een bestandje FLV-bestand (.flv) dat ik zou willen horen bij  een nieuw a-mail bericht  maar dat lukt niet. Hoe krijg ik dat voorelkaar?

22138 9 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Nov 18, 2007 om 13:39
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Is het de vraag hoe een FLV bestand af te kunnen spelen?
Dan moet er een flv player worden geinstalleerd.
Zie hier:

flv
player download

Vrgr. AF

freya
door freya - Nov 18, 2007 om 14:12
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo ppopkema,

En flv-bestand is een flash
video bestand. Controleer dus eerst of het bestand niet te groot is.
Het versturen van erg grote bestanden kan voor problemen zorgen.

Verder is het een beetje afhankelijk van het gebruikte e-mailprogramma
hoe je een bestand met een e-mailtje verstuurt. Meestal kun je via Invoegen -> Bestand een willekeurig bestand invoegen.

Dus mocht het niet lukken, laat dan even weten welk e-mailprogramma je gebruikt, en leg eens uit wáár het precies mis gaat.

m.vr.gr. Freya

ppopkema
door ppopkema - Nov 18, 2007 om 14:16
13 Antwoorden / 18 Vragen

Het is een geluidje van maar een paar  84 kb maar ik wil het gebruiken als geluid als er  een nieuw e-mail beicht is .Ik probeer bij configuratie scherm dan geluiden te openen bij een noieuw E-mail bericht maar dat lukt niet

ppopkema
door ppopkema - Nov 18, 2007 om 14:17
13 Antwoorden / 18 Vragen

Ik kan het wel afspelen maar niet openen als geluid bij een nieuw e-mail bericht

akkefiet
door akkefiet - Nov 18, 2007 om 14:33
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Kijk eens (in Windows XP) bij Configuratiescherm > Spraak en geluid en kies dan voor Geluidschemas wijzigen.
Mogelijk moet u dan het Standaardgeluid wijzigen (?) : Klik eenmaal op Standaard geluid en vervolgens op de knop Bladeren.
Wel even onthouden dat de Windows geluiden in de map C:\Windows\Media staan om eventueel de verandering ongedaan te kunnen maken.

Vrgr. AF

akkefiet
door akkefiet - Nov 18, 2007 om 14:41
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Maar ik zie al dat dit (in XP) niet gaat werken omdat alleen *.WAV geluiden toegestaan zijn.

freya
door freya - Nov 18, 2007 om 14:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Zoals al aangegeven zul je het bestandje moeten converteren naar het WAV-formaat. Als je even rondgoogled op de termen flv en converteren dan zijn er vele programmaatjes te vinden. .

Freya

freya
door freya - Nov 18, 2007 om 15:12
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Zoiets bijvoorbeeld?

MovAvi

Het converteert niet alleen van video naar video, maar ook van video
naar WAV, dus dan wordt alleen de audio uit het filmpje naar een
WAV-bestandje geconverteerd.

Freya

ppopkema
door ppopkema - Nov 18, 2007 om 15:14
13 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb online al een programma gevonden en het is gelukt om het geluid om te zetten. Dus bedankt voor de moeite en tips. Gr Popkema