melati
door melati Mar 14, 2010 om 23:26
Computers & telefonie

Forum verdwenen

Misschien een beetje vreemde vraag om hem hier te stellen, maar kan iemand mij vertellen, waarom het forum van Trosradar niet meer werkt, sinds vandaag? Ik heb het idee, dat er meerderen die deze site bezoeken, ook weleens op Trosradarforum komen en wil graag weten, of jullie daar ook problemen mee hebben. Zie wel ergens onbereikbaar staan, maar als je dat aanklikt, kom je op de hoofdpagina van de Tros.

628 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 14, 2010 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alles werkt normaal, geen probleem gemerkt
Mastag

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 00:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geen problemen.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 00:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn verschillende mensen die met Internet Explorer niet op het forum komen, ik ook niet. Met Firefox kom ik zonder problemen op het forum.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 00:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jep bij mij gebeurt hetzelfde. Als ik een HTTP GET request doe (die je browser ook verstuurt om de pagina op te vragen, krijg ik het volgende antwoord van de Tros server:

HTTP/1.1 302 Found
Date: Sun, 14 Mar 2010 23:28:04 GMT
Server: Apache/1.3.41 (Unix) mod_wodan/1.2.0
Location: http://forum.trosradar.nl/forum/
Content-Length: 216
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1
X-Pad: avoid browser bug
Connection: close
Set-Cookie: TROS_PERSIST_DEF-20480=EKAKAKAKFAAA; Expires=Mon, 15-Mar-2010 00:27:46 GMT; Path=/

302 Found

Found
The document has moved here.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 00:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Firefox werkt inderdaad. Internet Explorer 8 heeft inderdaad vaker dit soort rare fratsen. IE 8 is een enorme verslechtering tegenover IE 7 in diverse opzichten. Gelukkig dat Linux rijp genoeg is om ook voor de 'niet experts' een prima alternatief te zijn voor die steeds slechter wordende Microsoft meuk.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 00:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe vaak/lang nog blijf je Linux er te pas en te onpas bij halen? Bij dat topic over wel/niet legitieme Office bleef je daar ook maar over door gaan. Iemand stelt een duidelijke vraag over Office en jij blijft maar doorzeuren over alle voordelen van Linux.

We weten het nou wel.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

melati

Zaterdag was het geen probleem en nu wel. Ook ik kan niet meer op het forum!

Groeten ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alhier kunnen we ook niet meer in het forum komen.
Wel de forumpagina maar bij een topic aanklikken kom ik op de hoofdpagina uit.

T

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is al een thread over geopend bij dit forum:
Klik op hier

De site adm geeft aan dat zij niet weten hoe dit veroorzaakt wordt.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er was dus al een tread over, maarja.... een beetje moeilijk te lezen, als je niet op de site kunt komen, maar heb het nu hier gelezen en weet nu wat meer. Bedankt hiervoor.

Aan mij pc is niets veranderd, Heb nog gewoon IE7- window xp en had tot voor kort nergens problemen mee op het Radarforum, vandaar mijn vraag hier en nu zie ik dat meerderen er last van hebben en het dus niet aan mijn pc ligt.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie reacties en zie wel wanneer het wel weer kan.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oeps.... ik had misschien beter eerst daar kunnen gaan kijken en dan pas hier moeten weer schrijven, maar bij mij werkt de site weer als vanouds en zie dat het probleem al aangesneden is daar.

Bedankt beste mensen. Fijn dat dit forum er nog is, anders had ik het niet geweten.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

melati schreef op maandag 15 mrt 2010, 13:12: Er was dus al een tread over, maarja.... een beetje moeilijk te lezen, als je niet op de site kunt komen, maar heb het nu hier gelezen en weet nu wat meer. Bedankt hiervoor.

Aan mij pc is niets veranderd, Heb nog gewoon IE7- window xp en had tot voor kort nergens problemen mee op het Radarforum, vandaar mijn vraag hier en nu zie ik dat meerderen er last van hebben en het dus niet aan mijn pc ligt.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie reacties en zie wel wanneer het wel weer kan.

Nu weet je gelijk waarom ik daar dat topic had geopend (en een spijt dat ik 's-avonds had ;))

Toont wel gelijk het nut aan van een back-up browser....