ik
door ikzelf1942 Dec 16, 2015 om 12:47
Computers & telefonie

Foto's projecteren vanaf i phone naar tv.

Hallo, ik kan vanaf mijn Samsung smartphone  via de wifi op mijn tv projecteren.erkt perfect.

kan dit ook met een i-phone c 5 ? Zo ja hoe gaat dat dan?

want wat we ook proberen het lukt niet, phones zijn beiden ingelogd op hetzelfde wifi kanaal )

met dank

3887 4 Rapporteer

ph
door philip36 - Dec 16, 2015 om 14:32
2275 Antwoorden / 4 Vragen

U moet hiervoor dus een app uit de app store downloaden.

De app opstarten en even het locale netwerk laten scannen waarna het de smartTV en als u die heeft de chromecast vindt.

SmartTV moet wel eerst aangezet worden.

Dan even in de app de smartTV of de chromecast selecteren, waarna de foto's op de tv geprojecteerd kunnen worden.

De app allcast uit de app store kan casten naar een smarttv verbonden met wifi.

Als je wilt dat alles wat sneller gaat kunt u, als u die niet al heeft, overwegen een chromecast te kopen, de ronde uitvoering is de laatste nieuwe en sneller.

De app localcast is ook een aanrader, hiermee zijn de foto's over het tv scherm wat te verplaatsen, in- en uit te zoomen en links en rechtsom te draaien.

Best mogelijk dat deze app's er ook voor android zijn in de playstore.

pu
door punt002 - Dec 18, 2015 om 11:54
1 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik een Google chromecast.
Installeer de foto- en de Chromecast app van google.

http://www.google.com/intl/nl_nl/chromecast/tv/explore/?gclid=CjwKEAiA-s6zBRDWudDL2Iic4QQSJAA4Od3XB2gTCFwAHxCU6beJsvAoMPkhn3PlI7yUB32HPaYUqBoClSzw_wcB

Chromecast werkt met je iPhone®, iPad®, Android-telefoon en -tablet, Mac®- en Windows®-laptop en met Chromebooks.*

pk49
door pk49 - Dec 18, 2015 om 12:05
243 Antwoorden / 2 Vragen

ik gebruik al jaren een chromecast om films,afbeeldingen en zelfs gestreamde tv uitzendingen naar mijn niet-smart tv te sturen.Als britse expat kijk naar mijn favoriete BBC programma's via de chromecast.Ik heb alleen BBC1 en 2 via mijn tv provider.De overige britse zenders zoals BBC 3/4,Channel 4 en ITV e.v.a kijk ik via de Chromecast.