ha
door hamster_1 Sep 25, 2004 om 17:43
Computers & telefonie

Foutmelding

Als ik de pc opstart krijg ik de melding er is een fout opgetreden

tijdens het laden van C:\PROGRA~1\mywebs~1\bar\2.bin\F3scrctr.dll

kan opgegeven module niet vinden

C:\PROGRA~1\newdot~1\newdot~2dll

Wie weet wat ik moet doen

637 3 Rapporteer

ka
door karsten - Sep 25, 2004 om 18:33
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Ook ik heb dat probleem geruime tijd gehad,ik ben het kwijt geraakt door Spy sweeper en Ad-awere6 te instaleren en daarmee de PC te scannen.Het is waarschijnlijk spyware.Zo ben ik er vanaf gekomen.

Succes,

Janet

ratwoman
door ratwoman - Nov 28, 2005 om 23:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt waarchijnlijk newdotnet er een keer afgegooid. Niet op de goeie manier blijkbaar. Hij zit nog wel in je opstartgegevens, vandaar dat hij de dll niet kan vinden. norton heeft een speciaal programmaatje op de site staan om newdotnet helemaal goed te verwijderen. Het is namelijk adware. Je kunt het hier vinden.

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/adware.ndotnet.html

hoop dat je hiermee geholpen bent, groetjes.

ju
door jurro - Nov 7, 2006 om 00:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

mocht je het nog niet kwijt zijn

ga naar start

druk uitvoeren

en tik hier msconfig

nu ga je naar opstarten

en vink je newdot uit;)

je doet toepassen of oke

en je komt hem nooit meer tegen

succes ermee;) groeten Jurgen