ve
door verwijderd Jul 10, 2004 om 13:26
Computers & telefonie

Geen geluid cd's

ik kan geen cd's beluisteren op mijn pc (w98). Cd-roms geven wel geluid, maar cd's niet. mp3's afspelen is ook geen probleem. Als ik onder multimedia kijk onder configuratie, is het niet mogelijk om onder 'muziek van cd' 'digitale audio-cd voor dit cd-rom speler inschakelen' aan te vinken. Kan het hier aan liggen?

395 3 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jul 10, 2004 om 14:29
763 Antwoorden / 1 Vragen

In principe als je geluid hebt bij cd-rom en mp3 dan moet de mediaspeler ook een audio-cd  kunnen afspelen.

Je kan even kijken of het geluid aanstaat, ga via bureau accessoires > entertaiment > naar regeling voor afspelen en kijk of het geluid ingeschakeld is bij cd-audio (schuif omhoog en staat er geen vinkje bij gedemp)
waar je ook nog kan kijken is in de mediaspeler zelf menu extra > opies > tabblad bestandtype of er een vinkje staat bij cd-audionummer

succes

th
door thefxr - Aug 9, 2004 om 23:11
23 Antwoorden / 5 Vragen

hoi, is de kabel van de geluidskaart naar de cd-rom aangesloten??

Heb ik namelijk ook een keer gehad!

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - May 3, 2006 om 12:09
763 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb ook nog even op mijn oude pc het tabblad opgezocht waar je het over hebt hier moet alleen de letter van je cr-rom station staan b.v. D of E , en het volume ingesteld op het midden van de balk, vinkje bij digitale audio-cd  etc. inschakelen is niet nodig (er staat ook bij dat niet alle cd-rom spelers dit ondersteunen.)