barnhoorn
door barnhoorn Mar 17, 2017 om 09:28
Computers & telefonie
Google drive werkt niet meer en geeft ander logo

Sinds enkele dagen werkt op 1 PC mijn Google Drive niet meer en krijg ik telkens in het scherm een foutmelding met daarin een nieuw log. Zie het plaatje via onderstaande link::

https://postimg.org/image/9sgbd367n/

Als ik bij programma's kijk in de map van google drive staat dat zelfde nieuwe logo ook daar vermeld.

Via configuratiescherm en dan programma's zie ik met de datum van vandaag een installatie staan van Google DRive.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

2912 4 Rapporteer

reflecs
door reflecs - Mar 17, 2017 om 09:52
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het schijnt met een update te maken hebben:https://productforums.google.com/forum/#!topic/drive/Km-e-xRJ9b4;context-place=forum/drive

Er wordt geschreven dat er geprobeerd wordt het binnen 12 uur met een nieuwe update te herstellen. Voor sommigen is dat al het geval.
Dat kunt u testen door de computer opnieuw op te starten. Zie ook eerste antwoord.

reflecs
door reflecs - Mar 17, 2017 om 16:14
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ts schrijft hier:

door barnhoorn - 17 mrt. 2017 om 13:53
324 Antwoorden / 282 Vragen
Ik kan mij voorstellen dat de vraag er 3x staat aangezien er steeds bij het plaatsen een foutmelding kwam. Na de derde keer had ik door dat tie wel gewoon geplaatst was. Inmiddels is het probleem automatisch verholpen

barnhoorn
door barnhoorn - Mar 18, 2017 om 09:33
336 Antwoorden / 288 Vragen

Bedankt voor de hulp maar het lijkt opgelost na een update gisteren want opeens werkte het weer!