fo
door foutjebedankt Jul 30, 2017 om 19:43
Computers & telefonie

Google earth

Als ik bij google earth pro naar streetview ga, dan zijn de straatnamen rechts boven in beeld verdwenen.
Deze stonden in de oudere versie van google earth daar wel te zien en "reden"mee als je vooruit scrolde.
Bij het indraaien van een zijstraat bv verscheen dan de naam van die straat.
Is deze functie verdwenen bij earth pro of kan ik die ergens terug vinden.
Bedankt
Kees

1790 3 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 30, 2017 om 19:52
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Zal wel aan ons liggen, had gisteren ook een soort probleem: kon nergens meer 'heen en weer'  bewegen.

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2017 om 20:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar de naam van die straat staat toch gewoon in/op de straat geschreven. Ook als je een zijstraat ingaat.

tenormin
door tenormin Jul 30, 2017 om 20:09
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Bij mij, om de een of andere duister reden, niet meer. Kreeg, b.v altijd mijn eigen stek te zien: nu ineens niet meer. Kon ook eerst 'de hoek om', namen lezen, d.w.z adres etc. is er nu niet. Dus wat de TS vraagt: komt me nu bekend voor.

tijger1
door tijger1 Jul 30, 2017 om 20:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb gewoon de gratis versie en daar doet alles het.

tdmduc
door tdmduc - Jul 30, 2017 om 20:37
704 Antwoorden / 2 Vragen

Je hebt het over de Pro versie? Dat is een betaal-versie.

Ik heb getest met de nieuwe en de oude "gratis" online en stand-alone versies.

De nieuwe via de Chrome browser(net klaar) heeft ook bijn a geen straatnamen.

Het lijkt er op of alles nog niet helemaal béta-af is.

e.e.a is nog wel te "tweaken" klik op "Alles" en dan wordt het al een stuk beter bij deze nieuwe online versie.

Na een beetje rommelen kwam ik erachter dat Streetview weldegelijk goed werkt bij de nieuwe versie. De straatnamen waar je bent staan ►linksboven◄ en lopen wel mee.

Kiezen hoeveel informatie wordt weergegeven

  1. Klik bovenaan op Menu Menu.
  2. Klik op Kaartstijl Kaartstijl.
  3. Kies een weergave:
    • Alleen de aarde: Alleen satellietbeelden (geen grenzen, labels of gemarkeerde wegen).
    • Verkenning: Satellietbeelden plus de meeste interessante plaatsen, zoals grenzen, labels en wegen.
    • Alles: Al het bovenstaande, plus herkenningspunten, bedrijven, openbaar vervoer en meer.
    • Aangepast: kies welke elementen u wilt weergeven wanneer u Google Earth gebruikt.

fo
door foutjebedankt Jul 30, 2017 om 23:09
16 Antwoorden / 3 Vragen

Ik had gewoon de oude versie, en van de een op andere dag was het pro. En niks betaal versie.
Heb hem zelfs verwijdert en dan google earth weer gedownload, en weer was het pro.
Als ik de pegman op een straat plaats, dan staat de naam van die straat rechtsboven. Zodra ik verder in de straat scrol, dan verdwijnt de naam en worden het huisnummers, en dat blijft zo als ik een zijstraat "inscrol", ook huisnummers en geen naam.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 23:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Google heeft stilletjes de Pro-versie van Google Earth gratis gemaakt. Wie zich nu aanmeldt voor Google Earth Pro, krijgt in plaats van de licentie die zeven dagen geldig is een licentie die geldt tot 2017. Een licentie kostte meer dan 300 euro. Bron: Tweakers.net

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 23:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Beetje onduidelijk is het wel. Ergens anders lees ik niet dat de gratis licentie afloopt in 2017.

tdmduc
door tdmduc Jul 30, 2017 om 23:54
704 Antwoorden / 2 Vragen

Jeetje....beetje Microsofterig