marionnoiram
door marionnoiram Jan 30, 2006 om 20:18
Computers & telefonie

Grps/wap met de nokia 5140

Heb sind kort een Nokia 5140 via Orange. Maar krijg het niet voor mekaar om de wap/gprs instellingen goed te instaleren.


Heb al meerdere malen gebeld met klantenservice en die vertellen me iedere keer wat anders. Krijg dan ook een smsje met ota instellingen, maar deze werken niet. Ook niet via de Nokia site. Wie weet hoe dat kan en het belangrijkste...hoe het wel moet!!


 


 

562 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hutch
door hutch - Jan 31, 2006 om 00:52
4517 Antwoorden / 29 Vragen
0

Hallo Marion,


waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan: ga naar de zaak terug, waar je dit apparaat gekocht heb en laat hen het voordoen, zij behoren dit te weten.


Of ga, indien dit mogelijk is, naar een zaak waar ook Orange verkocht wordt.


Hutch

marionnoiram
door marionnoiram - Jan 31, 2006 om 08:16
10 Antwoorden / 11 Vragen
0

Snap ik, maar bij de orange winkel snappen ze er vaak ook niks van. Eerst hadden we ook problemen mer mms (foto's versturen). Ben ik in 2 verschillende orange winkels geweest..ook klantenservice gebeld.. Maar zij weten echt niks en sturen je naar huis met een briefje waarmee je het als nog zelf maar moet uitzoeken..


Ik heb het ook al via internet opgezocht maar niks lukt..er zullen vast meerdere mensen met dit probleem zijn aangezien ik het heb en me vriend hetzeldfe toestel heeft en tegen precies dezelfde problemen aanloopt! Daarom probeer ik zo antwoord te krijgen op mijn klacht/vraag!!


 

ph
door phinder - Jan 31, 2006 om 09:02
433 Antwoorden / 4 Vragen
0

Marion,


De KS kan niet veel meer doen dan je de juiste instellingen geven ( die ze van een briefje oplezen ) en daarmee moet je het doen. Een normale KS-medewerker heeft natuurlijk geen technische kennis van de toestellen ( dat is ook niet te doen ) en kan dat soort specifieke problemen dus ook niet voor je oplossen.


Wil je een gedegen oplossing, dan zul je naar een NOKIA-Servicepoint toe moeten... Zij kennen het toestel door en door en kunnen dit evt. voor je oplossen ( met de instellingen van Orange bij de hand ). Of je dit nog geld kost weet ik niet. Dat zul je voor jezelf moeten afwegen !


Andere mogelijkheid nog:


Stel je vraag eens op:  http://www.telecomvergelijker.nl


op het forum aldaar. Hier zitten nog wel eens wat mensen die dit soort problemen eerder aan de hand hebben gehad en kunnen je misschien van een goed advies voorzien. Die kans is groter dan dat er hier in deze rubriek toevallig iemand bij zit die dit weet.


Suc6 en laat nog eens weten of het je gelukt is.


Gr. Niels

binkie
door binkie - Jan 31, 2006 om 09:48
28 Antwoorden / 12 Vragen
0

Heb je de instellingen daadwerkelijk geactiveerd op je toestel door ze aan te vinken?


Kijk ook eens op de site van kieskeurig en ga dan naar "previews". Daar willen ook nog wel eens oplossingen staan.

marionnoiram
door marionnoiram - Feb 1, 2006 om 17:49
10 Antwoorden / 11 Vragen
0

Ja daar ben ik dus ook sinds vandaag achter gekomen via de klantenservice van Nokia (via email). Das wel minder nu moet ik dus daar ook nog eens extra voor betalen, maar ik haal misschien 2 keer per jaar een ringtone op!! Echt raar met me vorige telefoon kon het wel.


Maar jij zegt dat die op www.bel.. wel moet werken??!! ik kan het allicht proberen.. Maar zullen ze dat ook doen bij een Nokia servicepunt (bv the Phonehouse).. Want in de mail die ik kreeg zeiden ze niks over dat je wel kunt wappen zonder die gprs?!


alvast bedankt voor jullie reacties..!

sunset_1
door sunset_1 - Feb 1, 2006 om 18:01
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Maak je bij Orange gebruik van Orange World? Dit is namelijk noodzakelijk om via GPRS gebruik te maken van wap. De meeste instellingen die je op internet vindt gaan hier van uit. Orange World is een dienst die je maandelijks €6,- kost voor 'onbeperkt' gebruik van oa. wap via GPRS en een online fotoboek. Meer info op www.orange.nl .


Als je hier geen gebruik van wenst te maken heb je dus andere instellingen nodig. Deze kun je opvragen via www.bel.nl (kost je eenmalig €0,90), of handmatig invoeren.


Mocht je er niet uitkomen geef dan even antwoord op bovenstaande vragen, dan post ik een dezer dagen de handmatige instellingen.

marionnoiram
door marionnoiram - Feb 1, 2006 om 18:18
10 Antwoorden / 11 Vragen
0

Haha..idd het werkt via www.bel.nl!!


Alleen nu nog iets misschien weet iemand dat. Me vriend heeft percies hetzelfde probleem. Maar omdat we vanalles al geprobeert hebben is bij hem de actieve dienstenlijst (ofzo) vol! En nu kan hij dus die nieuwe niet opslaan. Maar het verwijderen van al die andere(world enzo) dat kan niet zomaar.. Tips?


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer