door deruiter 15 mei 2017 om 14:29
Computers & telefonie

Help mijn computer

Beste computer gebruikers,
Na Windows 10 update kan ik niet meer internetten!
De computer is wel verboden met de KPN-router, ( tekentje rechts-onder buroblad).
Als ik Microsoft EDGE aktieveer, gebeurt er niets, op het tabblad, naast de tekst "START" een draaiend ikoontje.
KPN helpdesk weet het ook niet, heeft het over IP-adres fout.
Met de KPN- servicetool ook geen resultaat
Wie kan mij helpen ?

Groetjes Elly

1526 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door marita5 - 15 mei 2017 om 14:32
10311 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo DeRuiter , 

Probeer deze oplossingen eens , klik op de rode regel .

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues

door Cookies - 15 mei 2017 om 14:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Vreemd, dat probleem deed zich bij veel mensen voor bij de november update. Ik neem aan dat jij het over de Creators Update hebt?

Heb je al met de rechter muisknop op het verbindings tekentje geklikt en dan kiezen voor 'probleem oplossen'?

En maak je draadloos verbinding of met de kabel?

door hansje klein - 15 mei 2017 om 16:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Bij mij heeft de update drie uur lang gedownload, geïnitieerd en geïnstalleerd. Misschien klein maken en iets anders gaan doen tot de update (op de achtergrond) helemaal klaar is? Daarna opnieuw opstarten.

door Cookies - 15 mei 2017 om 16:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Beetje moeilijk iets downloaden zonder internetverbinding. Over de update gaat het ook niet.

DOOR HANSJE KLEIN - 15 MEI 2017 OM 16:26 
2074 ANTWOORDEN / 29 VRAGEN
0

Bij mij heeft de update drie uur lang gedownload, geïnitieerd en geïnstalleerd. Misschien klein maken en iets anders gaan doen tot de update (op de achtergrond) helemaal klaar is? Daarna opnieuw opstarten.

de
door deruiter - 15 mei 2017 om 17:08
6 Antwoorden / 6 Vragen
0

beste allemaal
Microsoft  gebeld en adviseerde om de fabrikant van de computer te raadplegen.
Dat ga ik proberen via een andere computer.
Als ik er uit ben zal ik het  nog even laten weten.
Met groet Elly

door gsm - 15 mei 2017 om 21:25
5933 Antwoorden / 47 Vragen
2

Wel verbonden, maar geen internet:

KPN modem uit (stroom eraf) en na 30 seconden weer aan. Wachten tot lampjes weer op de normale manier aan zijn.
of

Computer bij Start, Aan/uit, Opnieuw opstarten.
Dus niet Aan/uit, Afsluiten en dan weer aanzetten.

Verbinding maken met de juiste SSID en juiste Sleutel (wachtwoord).

door f.weele - 16 mei 2017 om 11:55
1085 Antwoorden / 27 Vragen
2

Indien je verbinding via wifi had ; kijk eens even bij instellingen: "Netwerk en Internet", linkerkolom wifi,  dan bovenaan onder wifi derde regel "bekende wifi netwerken beheren". Staan daar meerdere wifi netwerken? Zo ja, haal dan die wifi netwerken weg die niet van jou zijn. Dit was een veel voorkomend probleem bij de november update. Anders zoals GSM al aangaf, de router opnieuw opstarten en eventueel daarna ook de pc. Je kunt ook, zoals bij bovenstaand, alle netwerken verwijderen en opnieuw inloggen op je eigen wifi netwerk. Eventueel in het configuratiescherm bij "netwerk en internet" naar "netwerkcentrum" gaan en daarna naar  de adapterinstellingen en de wifi-adapter uit-en inschakelen of rechtsklikken en "problemen vaststellen" aanklikken.

m.vr.gr.

door aurora1 - 16 mei 2017 om 23:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u al eens een andere browser geprobeerd?

Ge
door Genee - 16 mei 2017 om 23:59
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wanneer u met de cursor op het netwerkicoontje op de taakbalk gaat staan krijgt u dan de Netwerknaam te zien en de tekst Internet toegang?

de
door deruiter - 17 mei 2017 om 15:21
6 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ja, er komt dan te staan Microsoft Edge  ,andere browsers werken ook niet , google crome en mozilla fire fox

Ge
door Genee 17 mei 2017 om 22:24
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Na een windows10 update zegt u, was dat de Creators update soms?
Je zou verwachten dat het dus in die update zit als u daar voor wel internet had.
Geen juiste driver voor de netwerkadapter?
U kunt bij Instellingen onder Bijwerken en Beveiliging - Probleem Oplossen - Internetverbindingen de Probleemoplosser voor netwerk eens starten.

Andere mogelijkheid in de windows 10 instellingen bij Netwerk en Internet, eventueel dan helemaal onderaan Netwerk opnieuw instellen.

Als nog geen resultaat, kijk op de site van de netwerkkaartproducent een driver voor windows10 is te downloaden.
Gegevens van de netwerkkaart te vinden bij Netwerk en Internet - Adapter options wijzigen.

door aurora1 - 17 mei 2017 om 16:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u al foutcontrole (met repair) laten lopen, eventueel in veilige modus?
De tips van @gsm geprobeerd? Modem misschien iets langer uitzetten, bijv. 5 minuten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

De
Delights22 - 21 jan. 2022 om 16:39
Geldzaken & recht

VVE en woningcorporatie

Sinds een aantal jaren zijn de (sociale) huurders van ons complex door de woningcorporatie ondergebracht in een VVE, terwijl geen van de huurders eigenaar is van zijn of haar appartement. Volgens de woningcorporatie hebben ze tot deze constructie besloten voor het geval in de toekomst een van de woningen worden gekocht. Dat is na vele jaren nog niet gebeurd, maar de gevolgen voor de huurders zij ... Lees meer

Da
Davidenko44 - 22 jan. 2022 om 14:31
Huishouden & energie

SolarStudio oplichtingsmail - is deze mail legitiem?

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen vrijdag een mail ontvangen die mogelijk van een ex-werknemer van de SolarStudio afkomt, hij mailt mij als "klokkenluider", dat de zonnepanelen die ik bij de SolarStudio heb aangeschaft niet de zonnepanelen zijn die mij beloofd zijn. In de mail staan verder een hoop linkjes en documenten (die ik niet durf te openen) met bewijs dat de fabrikant van de pane ... Lees meer

Lies Boom - 22 jan. 2022 om 11:17
Voeding & gezondheid
Verhogingen medicijnen hond

Verhogingen medicijnen hond

Mijn hond krijgt Cimalgex 80mg en dat is een redelijk prijzige pil. Nu heeft de dierenarts ineens de prijs verhoogt van 82,50 naar 94,40 voor 1 maandvoorraad! Het bizarre is dat in België en Duitsland deze medicijnen de helft van de prijs zijn. Ook online kost het 40 euro minder. Echter daarvoor heb je een recept van de dierenarts nodig en die krijg ik dus niet. 

Deze monopolie zou ni ... Lees meer