de
door deruiter 15 mei 2017 om 14:29
Computers & telefonie

Help mijn computer

Beste computer gebruikers,
Na Windows 10 update kan ik niet meer internetten!
De computer is wel verboden met de KPN-router, ( tekentje rechts-onder buroblad).
Als ik Microsoft EDGE aktieveer, gebeurt er niets, op het tabblad, naast de tekst "START" een draaiend ikoontje.
KPN helpdesk weet het ook niet, heeft het over IP-adres fout.
Met de KPN- servicetool ook geen resultaat
Wie kan mij helpen ?

Groetjes Elly

994 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door marita5 - 15 mei 2017 om 14:32
7440 Antwoorden / 11 Vragen
1

Hallo DeRuiter , 

Probeer deze oplossingen eens , klik op de rode regel .

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues

door Cookies - 15 mei 2017 om 14:35
13337 Antwoorden / 36 Vragen
1

Vreemd, dat probleem deed zich bij veel mensen voor bij de november update. Ik neem aan dat jij het over de Creators Update hebt?

Heb je al met de rechter muisknop op het verbindings tekentje geklikt en dan kiezen voor 'probleem oplossen'?

En maak je draadloos verbinding of met de kabel?

door hansje klein - 15 mei 2017 om 16:26
3038 Antwoorden / 62 Vragen
0

Bij mij heeft de update drie uur lang gedownload, geïnitieerd en geïnstalleerd. Misschien klein maken en iets anders gaan doen tot de update (op de achtergrond) helemaal klaar is? Daarna opnieuw opstarten.

door Cookies - 15 mei 2017 om 16:45
13337 Antwoorden / 36 Vragen
0

Beetje moeilijk iets downloaden zonder internetverbinding. Over de update gaat het ook niet.

DOOR HANSJE KLEIN - 15 MEI 2017 OM 16:26 
2074 ANTWOORDEN / 29 VRAGEN
0

Bij mij heeft de update drie uur lang gedownload, geïnitieerd en geïnstalleerd. Misschien klein maken en iets anders gaan doen tot de update (op de achtergrond) helemaal klaar is? Daarna opnieuw opstarten.

de
door deruiter - 15 mei 2017 om 17:08
3 Antwoorden / 5 Vragen
0

beste allemaal
Microsoft  gebeld en adviseerde om de fabrikant van de computer te raadplegen.
Dat ga ik proberen via een andere computer.
Als ik er uit ben zal ik het  nog even laten weten.
Met groet Elly

door gsm - 15 mei 2017 om 21:25
5855 Antwoorden / 46 Vragen
2

Wel verbonden, maar geen internet:

KPN modem uit (stroom eraf) en na 30 seconden weer aan. Wachten tot lampjes weer op de normale manier aan zijn.
of

Computer bij Start, Aan/uit, Opnieuw opstarten.
Dus niet Aan/uit, Afsluiten en dan weer aanzetten.

Verbinding maken met de juiste SSID en juiste Sleutel (wachtwoord).

door f.weele - 16 mei 2017 om 11:55
1085 Antwoorden / 27 Vragen
2

Indien je verbinding via wifi had ; kijk eens even bij instellingen: "Netwerk en Internet", linkerkolom wifi,  dan bovenaan onder wifi derde regel "bekende wifi netwerken beheren". Staan daar meerdere wifi netwerken? Zo ja, haal dan die wifi netwerken weg die niet van jou zijn. Dit was een veel voorkomend probleem bij de november update. Anders zoals GSM al aangaf, de router opnieuw opstarten en eventueel daarna ook de pc. Je kunt ook, zoals bij bovenstaand, alle netwerken verwijderen en opnieuw inloggen op je eigen wifi netwerk. Eventueel in het configuratiescherm bij "netwerk en internet" naar "netwerkcentrum" gaan en daarna naar  de adapterinstellingen en de wifi-adapter uit-en inschakelen of rechtsklikken en "problemen vaststellen" aanklikken.

m.vr.gr.

door aurora1 - 16 mei 2017 om 23:16
13487 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u al eens een andere browser geprobeerd?

Ge
door Genee - 16 mei 2017 om 23:59
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wanneer u met de cursor op het netwerkicoontje op de taakbalk gaat staan krijgt u dan de Netwerknaam te zien en de tekst Internet toegang?

de
door deruiter - 17 mei 2017 om 15:21
3 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ja, er komt dan te staan Microsoft Edge  ,andere browsers werken ook niet , google crome en mozilla fire fox

Ge
door Genee 17 mei 2017 om 22:24
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Na een windows10 update zegt u, was dat de Creators update soms?
Je zou verwachten dat het dus in die update zit als u daar voor wel internet had.
Geen juiste driver voor de netwerkadapter?
U kunt bij Instellingen onder Bijwerken en Beveiliging - Probleem Oplossen - Internetverbindingen de Probleemoplosser voor netwerk eens starten.

Andere mogelijkheid in de windows 10 instellingen bij Netwerk en Internet, eventueel dan helemaal onderaan Netwerk opnieuw instellen.

Als nog geen resultaat, kijk op de site van de netwerkkaartproducent een driver voor windows10 is te downloaden.
Gegevens van de netwerkkaart te vinden bij Netwerk en Internet - Adapter options wijzigen.

door aurora1 - 17 mei 2017 om 16:41
13487 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u al foutcontrole (met repair) laten lopen, eventueel in veilige modus?
De tips van @gsm geprobeerd? Modem misschien iets langer uitzetten, bijv. 5 minuten?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

lo
lo - 23 mei 2019 om 15:18
Vakantie & reizen

Hotel en travel

Ben net gebeld door een bemidelings buro dat ik binnen 2 weken had moeten reageren op een mail van hotel en travel 
en nu komt de deurwaarder voor een bedrag van rond de 400 euro 
denken ze dat je uit een ei komt ofzo
zijn er meer mensen hiermee lastig gevallen??? Lees meer

bk
bklos133 - 23 mei 2019 om 12:38
Computers & telefonie

Simpel

Abbonnement Simpel,
Beste mensen, wie kan mij advies geven en of helpen.
Ik heb voor mijn zus een abonnement afgesloten bij Simpel. Simonly. 
Na 3 dagen heb ik gebeld dat wij geen bereik binnen in huis hebben. Keer op keer kreeg ik advies, tips en stappen die ik moest volgen.
Na alles te hebben geprobeerd, nog steeds geen bereik.
Nu wil ik het contract annuleren, maar dan ... Lees meer

Fr
Froukje Ayal - 23 mei 2019 om 12:19
Vakantie & reizen

Supersaver is een zeer slecht bedrijf

Ik ben opgelicht door supersaver. Ik heb een ticket geboekt, waarbij er een letter verkeerd was in mijn naam. De vliegmaatschappij gebeld en ze zeiden dat ik t aan moest passen, anders zou ik mogelijk niet door de security komen. Super saver gebeld. Ik had nog een week de tijd. Dat heb ik geweten....Lange wachttijden. Slecht sprekende indiase mensen. Yes, meeeem, you have to pay 78 euro for the ch ... Lees meer